طراحی دکوراسیون کافه ها برای داشتن کافه ای زیبا و مدرن

می توان گفت این عوامل از عمده ترین معایب برای آجر نسوز طراحی و دکوراسیون داخلی رستوران هستند. لکه گذاری را بایستی بر مبنای ساماندهی فضا انجام داد و اگر در این رابطه، اطلاعات کافی به دست نیاید، امکان دارد طراحی نقشه رستوران با مشکلاتی رو به رو شود که برای جبران آن ها مجبور به صرف هزینه زیادی خواهید شد. در انتهای دیگر طیف هتل های مخصوص بزرگسالان را می یابیم که اگر می خواهید یک مناسبت خاص مانند سالگرد ازدواج یا ماه عسل را جشن بگیرید بهترین گزینه برای انتخاب است. در حالی که فضای غذاخوری داخلی، فضایی صاف و دلنشین می باشد، باید عطر و بویی آراسته از انواع غذاهای مشهور ایتالیایی را تجربه کنید و با یک شب عالی در تراس با شمع و کولوسئوم همراه با نور شب که به نظر می رسد خاطره ای فراموش نشدنی را برای خود رفم بزنید، تجربه خواهید کرد. از آن جایی که نمای آجر نسوز توجه همه ی افراد را به خود جلب می کند، می توانید از آن در قسمت های مختلف ساختمان مانند پس زمینه مناسب برای نمایش عتیقه، قاب عکس ها، در عین حال با مبلمان به سبک جدید، دیوار پشت قفسه ها، دیوار پشت تلویزیون، اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه، شومینه، رستوران و کافی شاپ استفاده کنید.

استودیو دی. آر. اس بر اساس چهار عنصر آب، خاک، باد و آتش سعی بر ایجاد فضای داخلی چشمگیر و قابل توجه که سمت تاریکتر طبیعت را آشکار می کند، داشته است. استفاده از آجر نسوز در دکوراسیون دخلی ساختمان توسط معماران می تواند دیوارهای زیبا، جذاب و منحصر به فرد را ایجاد کند، که چشم هر ببیننده ای را خیره کند. کاربردی بودن این نما و ماندگاری بالایی که دارد، باعث شده تا معماران و انبوه سازان زیادی به این سبک، رو بیاورند. در طراحی مجموعه رستوران های زنجیره ای شیلا باید در کنار نوآورانه بودن محصول غذایی تعریفی جدید برای مخاطبی خاص با محدوده سنی مشخص نمایش داده می شد و نکته مهم تر این است که محصول این مجموعه ذاتاً ایرانی نبوده و به عنوان یک غذای وارداتی نامیده می شود و قطعا مستلزم معرفی یک سبک مصرف و یک سبک فضا متناسب با فرهنگ میزبان می باشد.با توجه به اصول برندینگ مهمترین عوامل برای ماندگاری یک برند فست فود زنجیره ای توجه به حواس پنج گانه انسان (بویایی، چشایی، لامسه، شنوایی و بینایی) است و ما برای رسیدن به این هدف وظایف را بین تیم طراحی و مجموعه شیلا تقسیم کردیم؛ مباحث چشایی و بویایی به عهده شیلا (نوع غذا و کیفیت آن) و سایر موارد به عهده تیم طراحی محول گردید.

برای این که حتما نتیجه کارتان را ببینید و سود خوبی کسب کنید به سراغ غذاهایی بروید که مردم حتما از آن ها استقبال می کنند. با ایجاد یک دکوراسیون زیبا و جذاب در محیط فست فود می توانید مشتری هایی زیادی را به سوی مغازه تان جلب نمایید علاوه براین غذا خوردن در محیطی زیبا و جذاب باعث سرگرمی و نشاط مشتریان می شود و لذت خوردن غذا را برای آن ها چند برابر می کند. آجر نسوز کنتراست رنگی چشمگیر و ماندگاری را فراهم می کند که برای تمامی شرایط مناسب در طراحی دکوراسیون داخلی و نمای خارجی ساختمان مناسب است. هدف اصلی این شرکت، بالا بردن کیفیت زندگی و فضای زیستی تمامی اقشار جامعه است. انواع آجرهای نسوز در طراحی داخلی ساختمان، با هدف ایجاد بناهای خاص، چشم نواز و ماندگار به کار برده می شوند. بر اساس هدف ها و نیازمان سه نوع اصلی در طراحی نورپردازی رستوران ها وجود دارد. نمای این گونه ساختمان ها از این جهت نمای ماندگار نامیده می شوند که حتی پس از گذشت 50 سال هنوز هم مستحکم، قابل اعتماد و بدون هزینه نگهداری هستند، که باعث صرفه جویی در هزینه و زمان مورد نیاز برای نگهداری ساختمان در شرایط ایده آل، در مقایسه با دیگر مصالح می شود.

افراد ترجیح می دهند هنگامی که قصد دارند، منازل و ساختمان های خود را تعمیر کنند، از آجر نسوز به عنوان جایگزین مصالح قبلی برای بازسازی نمای داخلی یا خارجی ساختمان استفاده نمایند. ترک خوردن آجر دلایل مختلفی دارد که عمده ترین انها وجود ماسه درشت سلیسی یا سیلیکاتی در خاک اجر و زیادی خاک رس در آجر نسوز است . معایب اجرای آجر نسوز در ساختمان سازی عبارتند از : پیچیدگی و از شکل افتادگی ، ترک خوردگی ، جوش شدن ، نیم پز شدن ، تیرگی رنگ ، پوکی ، آلوئک و شوره زدگی. عیب دیگر در اجرای این آجرها ترک خوردگی آن است.

طراحی معماری دکوراسیون داخلی همانند دیگر بخش های ساختمان سازی دچار تغییر و تحول شده است و با طرح های همراه شده است. استفاده از آجر نسوز در معماری طراحی داخلی ساختمان باعث نوآوری های خاص و منحصر به فرد در سبک ها و روش های چیدمان آجرهای نما شده است. طراحی داخلی ساختمان همواره در حال تغییر است و نیاز به ایجاد طرحهای جدید و خلاقیت و نوآوری دارد. از این رو بسیاری از معماران و مهندسان، برای ایجاد این نماها، و طرح های جدید در رقابت هستند. آجرنسوز برای برجسته کردن قسمت های مختلف در معماری دکوراسیون داخلی ساختمان مناسب است. قالیچه ها، تابلوها، صندلی ها و حتی گلدان هایی که در رنگ های مختلف در کنار یکدیگر قرار گرفته اند، ترکیبی خوش آب و رنگ به وجود آورده اند که به این فضا جذابیت و هیجان می دهد. پوک شدن آجر نسوز به علت وجود مواد آلی و کربناتها در خاک آجر همچنین زیادی آب در خشت و عدم تراکم کافی آن موجب پوک شدن آجر خواهد شد. کربنات کلسیم یا همان سنگ آهک در صورتی که در به صورت دانه درشت در خاک آجر وجود داشته باشند، سبب ایجاد آلوئک در آجر میشود ، زیرا سنگ آهک پس از پختن به صورت اهک زنده در میآید و به هنگام مواجه شدن با آب باران یا رطوبت، شکافته می شود و حجم ان از ۲۵/۱ تا ۵/۳ برابر افزایش مییابد.

استحکام، ماندگاری بالا و با دوام، مقاومت در مقابل ی جذب آب، مقاومت فشاری بالا، ضد سایش بودن در مقابل خراشیدگی و ضربات، رنگ ثابت و عدم تغییر رنگ در برابر عوامل مختلف از جمله عواملی است که آجر نسوز را برای استفاده در دکوراسیون داخلی ساختمان مناسب می کند. یکی دیگر از مهمترین نکتههایی که باید برای طراحی داخلی کافه رستوران به آن توجه خیلی ویژه کنید، توجه به سلیقه مشتریان میباشد. ایلنا، در واقع دیگر با یک رستوران ساده و معمولی نمیتوان نظر مشتریان را جلب کرد. اگر آشپز شما خلاق و مبتکر باشد، می توان با مواد اولیه ساده نیز غذاهای شگفت انگیزی درست کند. شما باید بدانید که هر رنگ ویژگی ها و پیام های مخصوص به خود را دارد به این ترتیب شما می توانید با استفاده از رنگ ها احساسات خود را نیز بیان نمایید. در طراحی رستوران به سبک پست مدرن نیز تلفیق فضایی یکی از ویژگی های مهم است.

مجموعه کمالو آماده است تا به شما برای طراحی دکوراسیون رستوران و دیزاین رستوران ، فست فود و کافی شاپ خود کمک نماید و راهکارهای مناسبی ارائه کند همچنین کلیه نیازهای شما برای راه اندازی رستوران اعم از راه اندازی رستوران ایرانی , راه اندازی رستوران ایتالیایی شامل تبلیغات رستوران را نیز برای شما انجام می دهد. استفاده از این آجر برای فضای پشت قفسه ها، جلوه ای بی نظیر به بخش های پرت می دهد. در این مطلب از وب سایت آجر سفال وطن به بررسی علت استفاده از آجر نسوز در معماری دکوراسیون داخلی و ویژگی ها، مزایا و معایب آن می پردازیم. استفاده از آجر نسوز در سبک سنتی در کافی شاپ ها، رستوران ها و هتل ها قابل اجراست. محل انتخابی ممکن است با شیوه طراحی کافی شاپ شما هماهنگ نباشد. محل رستوران شما باید در نقطه ای باشد که مشتریان این سبک غذایی را جذب کند . علاوه بر جنبه زیبایی ، پرده ها سلیقه و علاقه شما را نیز به مشتریان نشان می دهند. هر چند که در دکوراسیون یک رستوران مدرن نمی توان مانند دکوراسیون رستوران سنتی از تخت ها برای راحتی مشتریان استفاده کرد، اما تا حد ممکن باید برای راحتی آن ها تلاش کرد.

حتی یک نوار سرویس سرد برای سالاد ، دسر و نوشیدنی وجود دارد! از آنجایی که هر روز به تعداد رستوران ها ، فست فودها و کافی شاپ های در شهرهای مختلف در حال افزایش چشم گیری است مدیران و صاحبان اینگونه مشاغل نیازمند تغییراتی در سرویس دهی و همچنین ایجاد کردن روش های خاص برای جذب مشتری بیشتر می باشند. در معماری دکوراسیون داخلی سنتی و کلاسیک برای استفاده از تزئینات عتیقه در فضای داخلی از آجر نسوز استفاده می شود. گوچی در ملبورن استرالیا واقع شده است که یک رستوران جذاب مدرن سنتی ژاپنی است که طراحی و دکوراسیون داخلی آن با ویژگی های نمادین آمیخته شده است. یکی از ویژگی های شاخص این شعبه دو طبقه بودنش و داشتن ارتفاع بلند سقف بود که به طراح اجازه ارائه خلاقیت بیش تری می داد.

در فضای داخلی این رستوران از رنگ های متنوعی استفاده شده که در فرهنگ و جواهرات مکزیک بسیار شاخص و مهم است. سبک معاصر در فرهنگ معماری روسیه، با بهره گیری از کد های سنتی، طناب کشی، اکسسوری ها شکل می گیرد و این عناصر طراحی بر روی بافت بتنی خشن و دیوار های آجری تاریخی انجام می شود. در گوشه و کنار رستورانی که با این سبک طراحی میشود میتوان آثار تاریخی و سنتی را قرار داد و محیط رستوران را نیز به گونهای تزیین کرد که مشتری هنگام حضور در این مکان بتواند در عرض چند ساعت با آداب و روسوم و فرهنگ آن کشور آشنا شود. حتما حتما در فضای کافی شاپ تان گوشه ای دنج که با مبلمان های راحتی مانند کاناپه ها و کوسن های زیاد تزیین شده است داشته باشید، این فضاها افراد زیادی را به خود جذب می کنند و باعث می شوند هر کسی برای قرارهای دوستانه و صمیمی اش کافی شاپ شما را انتخاب کند. برای انرژی بهینه گرمایشی در زمستان و سرمایشی در تابستان، آجر به طور کامل با سیستم طراحی ساختمان غیرفعال در جهت استفاده موثر از منابع طبیعی و در دسترس انرژی ترکیب می شود. آجر و آجر نسوز نما توسط معماران به عنوان“جرم با درجه حرارتی بالا” نام یاد می شود، که به تثبیت تغییرات دما در ساختمان کمک شایانی می کنند.استفاده از آجر و آجرنسوز در ساختمان در کنار دیگر عوامل سیستم طراحی معماری غیر فعال یعنی جهت گیری ساختمان، تهویه و عایق سازی موجب می شوند وابستگی به گرمایش و سرمایش مصنوعی کاهش پیدا می کند و مصرف انرژی را پایین می آید.

تراکم فشرده طبیعی و ویژگی های عایق بندی حرارتی آجر نما نسوز به دلیل فرمولاسیون دقیق مواد سازنده آن، درجه حرارت ساختمان را متعادل کرده و میزان مصرف انرژی را به منظور ایجاد راحتی و نیز صرفه جویی در هزینه ها در تمام طول سال کاهش می دهد. مهمترین ویژگی برای ساختمان با آجر نسوز، توانایی آن در مقاومت در برابر زمان، حتی در شرایط شدید اقلیمی است. آجرنسوز به رنگ آمیزی یا سایر روش های لازم برای حفظ و تداوم زیبایی شناسی و افزایش طول عمر نمای ساختمان نیازی ندارد. ساختار با کیفیت آجر نسوز، نظم آرامش بخش و ظاهر جذاب و همیشگی یک ساختمان با نمای آجر نسوز، این ساختمان را برای خانواده شما و برای نسل های آینده این خانواده حفظ خواهد کرد. همچنین این متریال در طول سالها بافت خود را حفظ کرده و سالم و بینقص خواهد ماند و در صورت آسیب به بافت آجر میتوان آن را رنگآمیزی کرده و مجدداً زیبایی را به آن برگرداند. تنها نوشابه که توسط گارسون سر میزها سرو می شود، به صورت جداگانه حساب می شود.