طراحی سایت صرافی و ارز دیجیتال

داشتن رابطه کاربری خوب و بهرهگیری از امکانات پیشرفته تریدینگ (بخش تریدر حرفه ای) از مزایای این صرافی ایرانی محسوب میشود. تا به اینجا توضیحات مختصری در رابطه با ساخت اپلیکیشن صرافی گفته شد در اینجا قصد داریم عمیق تر به این موضوع نگاه کنیم و چند نمونه موفق طراحی اپلیکیشن صرافی را به شما معرفی کنیم. به طور مثال در زمان چینش طراحی از متریال ایمنی استفاده شود. این زبانها بستر ایمنی جهت حصول اطمینال کاربر فراهم میکند تا او بتواند از بابت تراکنشهای انجام شده و نقل و انتقال وجوه آسوده خاطر باشد. طراحی یک رابط کاربری اختصاصی می تواند تاثیر به سزایی در جلب رضایت کاربر داشته باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید استانداردهای وینت در طراحی سایت را مطالعه نمائید و یا همین حالا با ما تماس بگیرید. به چند دلیل اول اینکه زبان ان فارسی است و ما راحت تر با آن ها کار می کنیم و اگر به مشکل یا پیام خاصی از سوی اپ دریافت کنیم شاید زمان کافی برای ترجمه و درک آن نداشته باشیم.

اگر بخواهیم نمونه های موفق طراحی اپلیکیشن صرافی ایرانی را با نمونه های خارجی مقایسه کنیم شاید مقایسه عادلانه ای نباشد اما از طرفی اپلیکیشن موبایل صرافی ایرانی برای هر چقدر هم که کم و کاستی داشته باشد برای ما ایرانی ها بهتر است، چرا؟ خدمات ما در حوزه فناوری اطلاعات به صورت هدفمند، اختصاصی و بر مبنای نیاز شما راهکارهایی را ارائه می کند که شاید قبلا به ذهن شما نرسیده و یا اهمیت آن برای شما روشن نشده باشد. پشتیبانی و خدمات پس از فروش و امکان تغییرات و توسعه آتی بر پایهی دانش فنی تولید شده برای شرکت فروشنده بسیار اهمیت دارد. همچنین با پیدایش بلاکچین و بیتکوین تعداد زیادی از افراد به سمت خرید و فروش آن رفته اند.

شما می توانید یکی از اولین ها بوده و با سفارش طراحی سایت ارز دیجیتال، از طریق فروش ارزهای دیجیتالی چون بیتکوین و اتریوم و دیگر رمز ارزها، به بازار پرسود ارزهای دیجیتال پیوسته و یکی از موفقترین ها در حوزه صرافی اتوماتیک باشید. طراحی سایت ارز دیجیتال در پیام آوا پردازش طبق سفارش کارفرما صورت گرفته و سرویسهای تخصصی ویژه مثل پنل داشبورد کاربران، پنل خرید و فروش ارز یا بازار معاملاتی کاربران، طبق آخرین اطلاعات روز، و توسط افراد متخصص صورت میپذیرد. در طراحی و باز سازی داخلی هال به اقلام مختلفی مانند بزرگی و یا کوچکی این قسمت که باعث نزدیکی به تلویزیون خواهد شد و نور پردازی مناسب و جایگاه پنجره ، پرداخت. بدلیل متقارن بودن اجزا در طراحی و دکوراسیون داخلی کلاسیک و نزدیک بودنش به طراحی داخلی خانه های قدیمی ایرانی و حس آشنایی که به اکثر مردم داده می شود ، بسیار پر مخاطب می باشد. در تمامی دنیا شناخته شده است و وقتی از این علامت در طراحی لوگو استفاده میکنید، مخاطب فورا پیام ارتباط لوگو با پول و ارز را دریافت میکند و متوجه میشود که شما یک صرافی هستید.

مزایای استفاده از طراحی سایت برای مبادلات ارزی چیست؟ شما میتوانید ضمن تبلغ گسترده و شناخت جمعی، از مزایای اولین بودن در این حوزه نیز بهرهمند شوید. اما این صفحه تنها به منظور ثبت نام و ورود کاربران به سایت طراحی نشده است؛ صفحه لاگین میتواند از سیستم شما در مقابل ورودیهای نامعتبر، حمله هکرها و هرگونه خطر امنیتی دیگر محافظت نماید. از نمونه کارهای موفق طراحی اپلیکیشن موبایل صرافی می توان به جدول زیر اشاره کرد. داشتن اپلیکیشن موبایل : یکی از مهم ترین قابلیت های یک صرافی، داشتن اپلیکیشن موبایلی است که البته این صرافی، این امکان را برای کاربران خود ایجاد کرده است تا بتوانند در هر مکان و در هر زمان، با استفادهاز این اپلیکیشن به مدیریت کیف پول خود بپردازند. مطمئن باشید با چین نگرشی به صورت اتوماتیک بازدید کنندگان زیادی پیدا خواهید نمود و میتواند از محل کسب درآمد توسط آگهی ها و تبلیغاتی که می گیرید وب سایت خود را پیشرفت داده و آن را نسبت به گذشته بهینه تر نمایید. برخی استقبال می کنند ولی برخی دیگر محتاط هستند. یکی دیگر از نمونه کار های طراحی سایت صرافی ارز های دیجیتال توسط شرکت سورگ، وب سایت صرافی چنجلی میباشد که خدمات ارز هایی مانند: پرفکت مانی، ووچر پرفکت مانی، پرمیوم ووچرز(پی اس ووچرز)، بیت کوین، اتریوم، ریپل، تتر، دوجکوین، لایت کوین، مونرو، ترون و کاردانو را ارائه میدهد.

به همین دلیل ما در این مقاله ما به بررسی ویژگی ها و مزایای طراحی سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال می پردازیم، تا پتانسیل های موجود در این دنیای جدید و بی انتها را بررسی کنیم. رمز موفقیت در این دنیای پر رقابت طراحی وب سایت صرافی آنلاینی متفاوت و با کارایی بالا می باشد امکان تبادللات ارزی دیجیتال را در سریع ترین و پایدارترین حالت ممکن برای افراد به وجود آورد. درواقع در حال حاضر، بسیاری از صرافی های سنتی برای تبادلات رمز ارز ها، اقدام به طراحی سایت ارز دیجیتال کرده اند تا در حجم معاملات این ارز ها نیز، موثر باشند. در کشور ما امکان تبادلات ارزی به صورت آنلاین بسیار محدود است، اما شما میتوانید با ارائه اطلاعات به مشتریان، مثل قیمت بیت کوین و دیگر ارزها، آدرس و شماره تماس خود و خدماتی که به صورت حضوری در صرافی خود ارائه میدهید را، به اطلاع جمع برسانید و خیلی ساده از صرافیهای بسیار معتبر جلو بیافتید. صرافی ها نیز با اقدام به طراحی سایت صرافی، کسب و کار خود را به صورت آنلاین شروع کرده اند. اگر طراحی سایت شما به صورت حرفه ای و درست انجام شود، می تواند تاثیر قابل توجهی در کسب و کار و درآمد شما داشته باشد.

تنها کافی است سایتی را درباره محصولات و خدمات خود طراحی کنند و در آن به معرفی محصولات خود بپردازند. بسیاری از شرکتها در سراسر جهان در تلاشند که از فناوری بلاکچین در تجارت خود استفاده کنند. تیم حرفه ای و متخصص این شرکت در حوزه بلاکچین و رمزارزها در تلاش است تا در کوتاهترین زمان ممکن، تمامی مراحل مورد نیاز شما برای راه اندازی یک سایت صرافی آنلاین را فراهم سازد. در طراحی سایت صرافی برای اینکه سایت شما در صفحات اولیه گوگل دیده شود، الگوریتم ها و اصول سئویی سایت که توسط گوگل مشخص شده، توسط تیم سئو بهینه سازی میشود.

سایت ارز دیجیتال باید به سیستم واکنشگرا یا ریسپانسو مجهز شود تا هر کاربر بتواند با هر دستگاهی مانند گوشی تلفن همراه، تبلت یا لپ تاپ وارد وب سایت صرافی آنلاین شود. دوم پشتیبانی از واحد پول ایرانی یعنی تومان یا ریال می باشد که امکان دسترسی به آن از طریق اپ های خارجی امکان پذیر نیست سوم میزان کارمزد دریافتی صرافی اگر درآمد ما به ریال باشد و کارمزد آن به دلار یا یورو برای کاربر صرفه اقتصادی ندارد. امروزه برای انجام بسیاری از کارها مانند رزرو بلیط هتل ، مسافرت های خارجی ، ثبت نام تست های زبان انگلیسی و… همانطور که می دانید یکی از کارها و فعالیت های صرافی ها در کشورهای مختلف در اصطلاح Change کردن پول یا تغییر پول آن شخص به پولی که می خواهد در اختیار داشته باشد، می باشد. این روزها علاوه بر اینکه بیشتر کارها آنلاین شده است، مشکل دیگری که این روزها گریبان گیر همه شده است، مشکل بیماری کرونا میباشد.

امروزه کتابخانه های بسیار خوب و با کیفیتی برای برقراری امنیت سایت وجود دارند که استفاده از آنها در طراحی سایت می تواند تاثیر بسزایی بر روی افزایش امنیت سایت صرافی ارز دیجیتال شما داشته باشد. سایت های صرافی باید طراحی منحصر به فردی داشته باشند به طوری که نیازهای کاربر را تامین کند تا کاربران مجددا به سایت شما مراجعه کند. زمان و فرصت را از دست ندهید و چنانچه شما هم می خواهید یک وب سایت رسمی و عالی و کاربر پسند برای صرافی خود داشته باشید می توانید لذت تجربه یک پیش فاکتور آنلاین را با کلیک بر روی همین لینک داشته باشید. باید امکانی فراهم آورید تا کاربر کارت های بانکی اش را معرفی کرده و پس از تایید فقط با آن ها به خرید بپردازد. شما به عنوان شخصی که قصد طراحی اپلیکیشن موبایل صرافی را دارید باید به تمامی این نکات واقف و حساس باشید. بهره گیری از خلاقیت، هنر و دقت لازمه یک تیم طراحی قوی است. این شرکت یک تیم حرفه ای و شناخته شده، برای ارائه خدمات طراحی سایت دارد. یکی از مزیتهای مربوط به طراحی صرافی دیجیتال، کاهش هزینههای جانبی است. به گزارش برنا، بیت کوین، یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال، با نماد اختصاری BTC است که با ارزش بازار حدود ۶۷۶.۴۹ میلیارد دلار، در رتبه اول بازار ارز دیجیتال قرار دارد و سهم ۴۰.۸۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

از آن جایی که صرافی ها مکان های بسیار شلوغی هستند افراد ترجیح میدهند که حتی برای خرید و فروش ارزهایی که دارند، آن را به صورت طراحی صرافی آنلاین انجام دهند. بر اساس آمار و اسناد موجود، بیش از نیمی از کاربران این سرویس ها، کاربران موبایل هستند و ترجیح می دهند به جای استفاده از رایانه یا رایانه شخصی، از این خدمات استفاده کنند. این بدین دلیل است که می توان بسیاری از کارهای مرتبط با صرافی را به صورت آنلاین و اینترنتی در لحظه انجام داد و طراحی سایت صرافی یکی از ملزومات این صنف به شمار میرود. در طراحی و راه اندازی این سایت ها، موارد مختلفی از جمله سرعت زیاد سایت، امنیت پرداخت ها و بهره مندی از انواع کیف پول های ارزهای دیجیتال، در نظر گرفته می شود. سایت های صرافی ارز دیجیتال که سرعت پایینی در بارگذاری اطلاعات دارند نمی توانند باعث جلب رضایت کاربران شوند. اگرچه بسیاری از مردم عادی هنوز از مفهوم و روند فعلی ارز دیجیتال آگاه نیستند، اما این بازار مجازی و به خصوص ساخت سایت صرافی های آنلاین ارز دیجیتال و ساخت اپ ارز دیجیتال به سرعت در حال پیشرفت و گسترش است. برای ساخت سایت ارز دیجیتال از زبان های پیشرفته دنیا جهت مسدود کردن ترفندهای هکری و مهاجمان سایبری، استفاده میشود.

علاوه بر این بخشی در سایت داشته باشید که تحلیل و آنالیز بازار را در مقاطع مختلف، اعلام کند. داشتن یک صرافی آنلاین به شما کمک می کند علاوه بر به نمایش گذاشتن اطلاعات به روز ارز دیجیتال، که بسیاری در حال دنبال کردن اخبار مربوط به آن هستند، به عنوان کسب و کار بزرگ تری، در داخل و خارج، شناخته شده شوید. شما در هر نقطه از دنیا که باشید و در هر ساعت از شبانه روز می توانید از طریق اینترنت اقدام به خرید و فروش نمایید. اتفاقا موارد مربوط به ارز و خرید و فروش آن میتواند امروزه به صورت آنلاین اتفاق بیافتد، تنها در صورتی که بتوان نیاز کاربران و استفاده کنندگان را شناسایی نموده و خواسته آنها را طراحی و پیاده سازی کرد. برای طراحی لوگو صرافی دیجیتال نیز معمولا از نمادهای انتزاعی و یا اشکال هندسی همچون لوگو دایره ای یا لوگو مثلثی استفاده میشود. صرافی ها همانند طلا فروشی ها با دیگر اماکن تجاری متفاوت هستند و توقع بالاتری از نظر زیبایی از این اماکن می رود.

اما زمانیکه یک وب سایت نیز برای آن در نظر گرفته شود، تعداد قابل توجهی از کاربران به آن دسترسی خواهند داشت. آنلاین شدن یک صرافی به دلیل برداشتن محدوده جغرافیایی برای مشتریان خود، تأثیر چشمگیری در افرایش تعداد مشتریان دارد. در این سایت آنلاین کاربران خودشان ارزها را به صورت مستقیم از سایت خریداری و سپس به فروش میرسانند. تیم این صرافی، از افراد متخصص در حوزه فناوری امنیت شبکه و محتوا تشکیل شده است و امکان خرید وفروش برترین ارزهای دیجیتال را در بستری مطمئن و امن فراهم کرده است و کاربران خود را برای نگهداری امن سرمایه هایشان در کیف پول ارز دیجیتال مخصوص اکسکوینو یاری می کند و همچنین کاربران می توانند در این صرافی در فضایی سالم، بدون هیچ یک از موانع تحریمهای اقتصادی، به خرید و فروش و سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال بپردازند. از آنجایی که اخبار ارز دیجیتال لحظه ای نوسان دارد، عده ای از کاربران گاها به سیستم دسترسی ندارند و سایت صرافی را با گوشی های خود دنبال میکنند.

سئو حرفهای و ماهرانه سایت در این شرکت باعث میشود، با قرار گرفتن سایت در لینکهای اولیه تعداد ورودی بیشتری گرفته، و رتبه سایتتان افزایش یابد. توجه داشته باشید که تعداد افرادی که در حال مشاهده صفحه مانیتور یا تلفن همراه خود هستند، بیشتر از کسانی است که به تلویزیون، روزنامه و یا بیلبوردها توجه می کنند. استفاده شده است و مشتری می تواند به تعداد دلخواه صفحه تعریف و ایجاد کند. امکانات مدیریتی طراحی سایت ارز دیجیتال که در پیام آوا پردازش صورت میگیرد شامل ماژول بروزرسان قیمت ها، ماژول تخفیف، ماژول پورسانت دهی، ماژول سقف خرید روزانه، ماژول پشتیبانی تیکت، ماژول خبرنامه ایمیلی / پیامکی، ماژول اطلاعیه عمومی و خصوصی و ماژول حداقل مبلغ سفارش می باشد. طراحی سایت و پیاده سازی صرافی رستمی که توسط شرکت ایده پویا انجام می شد ، پس از تایید نهایی آپلود گشت . شرکت اطلس وب دارای تجربه گرانبهایی در پیاده سازی و طراحی و حتی نگهداری وب سایت های صرافی میباشد. از آنجایی که سود دهی صرافی ارز دیجیتال بسیار زیاد است، افراد زیادی به سرمایه گذاری در این زمینه و طراحی صرافی ارز دیجیتال اختصاصی خود روی آورده اند. در نتیجه از طراحی نورپردازی تخصصی صرافی خود غافل نشوید.