طراحی مینی پی سی هاست شیائومی لو رفت. می دارای PSU 100W، اجرا در ویندوز: گزارش

شیائومی یک بازیگر اصلی در بخش گوشی های هوشمند در هند است و اکنون در فضای تلویزیون های هوشمند پیشرو است. گزارش اخیر سازنده را با 11 درصد از سهم بازار در سه ماهه سوم 2022 در صدر قرار داده است. شیائومی همچنین حضور خود را در بخش لپ تاپ احساس می کند و سری های Mi Notebook، Mi Notebook Pro و Mi Notebook Ultra را با قیمت های مختلف ارائه می کند. نکته ها.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع بر اساس این گزارش، مدل رایانه شخصی ادعایی شیائومی دارای کیت barebones بدون هیچ سخت افزار داخلی به جز PSU است، یک واحد XM22AL5X با توان 100 وات. تصاویر همچنین کلیدهای میانبر Windows+M را نشان می دهند که نشان می دهد می تواند روی ویندوز اجرا شود. جزئیات دیگر در حال حاضر در دسترس نیست.

این گزارش ادعا می‌کند که شیائومی قرار بود در جریان عرضه سری Xiaomi 13 در چین در تاریخ 1 دسامبر، پرده‌ها را روی Host Mini PC بلند کند.

کامپیوتر دوم همچنین دارای طراحی جمع و جور است و طبق گزارش ها دارای APU Ryzen 7 6800H با پردازنده Radeon 680M iGPU، حافظه 16 گیگابایتی و درایو حالت جامد 512 گیگابایتی خواهد بود. این گزارش بیان می‌کند که دومین نسخه رایانه شخصی با قیمت 3999 یوان یا حدود 575 دلار قیمت خواهد داشت. تبدیل مستقیم ارز قیمت را در هند کمی بالاتر از 47000 روپیه قرار می دهد.

شیائومی، غول فناوری چینی که حضور قدرتمندی در بازار گوشی‌های هوشمند هند دارد، ممکن است در آینده به دنبال ورود به بخش رایانه‌های رومیزی باشد. این شرکت مستقر در پکن در حال حاضر مجموعه‌ای از لپ‌تاپ‌ها را در اختیار دارد، و افشای اطلاعات اخیر در وب‌سایت رسانه‌های اجتماعی چینی Weibo نشان می‌دهد که دو رایانه شخصی مبتنی بر ویندوز نیز ممکن است در راه باشند. یکی از آنها که “میزبان” نامیده می شود، ظاهراً طراحی فشرده Mini PC خواهد بود.

بر اساس گزارش WCCF Tech، کامپیوتر مینی میزبان شیائومی قرار است از یک منبع تغذیه 100 واتی (PSU) و پشتیبانی از پردازنده گرافیکی دو اسلات برخوردار باشد. تصاویر فاش شده دستگاهی با ضریب فرم کوچک (SFF) و شاسی مشکی مات براق با قسمت های داخلی پراکنده را نشان می دهد.