طراحی گوگل پیکسل 7 در ویدیوی تبلیغاتی پیش از عرضه در 6 اکتبر رونمایی شد. سه گزینه رنگی Teases

به تازگی گوگل ویدئویی را منتشر کرده است که طراحی گوشی هوشمند پیکسل 7 پرو را در رنگ های Obsidian، Hazel و Snow نشان می دهد. گوگل در اوایل ماه می در رویداد I/O 2022 از سری پیکسل 7 به عنوان جانشین سری پیکسل 6 رونمایی کرد. گوشی‌های هوشمند و Google Pixel Watch در رویداد راه‌اندازی «Made By Google» در تاریخ 6 اکتبر در ساعت 10 صبح به وقت شرقی (7:30 بعدازظهر IST) عرضه خواهند شد. گوشی های آینده توسط Tensor G2 SoC پشتیبانی خواهند شد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

پیکسل 7 دارای یک واحد دوربین دوگانه پشتی است که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض است. در مقابل، گوگل پیکسل 7 پرو دارای تنظیمات دوربین پشتی سه گانه با یک دوربین تله فوتو 48 مگاپیکسلی اضافی است. انتظار می رود هر دو گوشی هوشمند از سنسور 11 مگاپیکسلی سلفی بهره مند شوند. این دو گوشی می توانند ویژگی eSIM MEP را ارائه دهند که به تلفن هوشمند اجازه می دهد به طور همزمان به دو ارائه دهنده eSIM متصل شود. گفته می شود که هر دو پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو از ویژگی بیومتریک بازگشایی چهره اندروید پشتیبانی می کنند.

Google Pixel 7 و Pixel 7 Pro همگی قرار است در تاریخ 6 اکتبر راه اندازی شوند. در آستانه ورود قریب الوقوع آنها، Goole در روز پنجشنبه یک ویدیوی تبلیغاتی منتشر کرد که طراحی کامل پیکسل 7 را نشان می دهد. در ویدیوی کوتاه، شرکت رنگ‌های جدید خود را به نمایش می‌گذارد و طراحی ممتاز گوشی هوشمند آینده را به تصویر می‌کشد. دارای پنل‌های پشت شیشه‌ای است، در حالی که ماژول دوربین نشان می‌دهد که روکش آلومینیومی مات دارد. Google Pixel 7 در رنگ‌های Lemongrass، Obsidian و Snow تایید شده است.

این غول فناوری، از طریق دسته رسمی YouTube خود، Made by Google، یک تیزر ویدیویی منتشر کرد که طراحی پیکسل 7 آینده را از همه زوایای به نمایش می گذارد. این ویدئو رنگ‌های علف لیمویی، ابسیدین و برفی را برای گوشی آینده پیشنهاد می‌کند. گوگل پیکسل 7 دارای طراحی مشابه با گوشی های قبلی پیکسل است، از جمله طراحی دوربین پشتی یکسان با برخی تغییرات جزئی. ویدئوی تبلیغاتی همچنین یک قاب شیشه ای در پشت و یک ماژول دوربین آلومینیومی مات را نشان می دهد. این گوشی هوشمند دارای یک دوربین دوگانه به همراه فلاش LED است. دکمه های پاور و ولوم به صورت مرتب در ستون فقرات سمت چپ دستگاه دیده می شوند.

مشخصات Pixel 7 و Pixel 7 Pro در گذشته چندین بار فاش شده است. گفته می شود که پیکسل 7 وانیلی دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی فول اچ دی پلاس با نمایشگر نرخ رفرش 90 هرتز است، در حالی که ادعا می شود پیکسل 7 پرو دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی QHD+ OLED با نرخ رفرش 120 هرتز است.