طراحی Tecno Phantom X2، مشخصات مشخص شده، صفحه نمایش 120 هرتزی، دوربین های سه گانه عقب


Tecno Phantom X2 با مدیاتک Dimensity 9000 SoC در تاریخ 7 دسامبر در دبی عرضه خواهد شد، اما قبل از عرضه آن، رندرها و مشخصات کلیدی گوشی به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. گفته می‌شود که جانشین Tecno Phantom X دارای نمایشگری با نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز است و می‌تواند در رنگ‌های مختلف ارائه شود. انتظار می رود این گوشی هوشمند با یک دوربین پشتی سه گانه همراه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی عرضه شود. گفته می شود که از یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی نیز پشتیبانی می کند. انتظار می‌رود که Tecno Phantom X2 در کنار Tecno Phantom X2 Pro معرفی شود.

Tipster Maii_hd از طریق کانال YouTube خود Techarena24، طراحی و مشخصات Tecno Phantom X2 را به بیرون درز کرده است. این تصویر طراحی پشتی دستگاه را در سایه سفید به همراه چیدمان دوربین به نمایش می گذارد. تصویر فاش شده به تنظیمات دوربین پشتی سه گانه اشاره دارد.

طبق اطلاعات فاش شده، Tecno Phantom X2 بر روی HiOS 12 مبتنی بر اندروید 12 اجرا می شود و دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی فول اچ دی پلاس خمیده Super AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز است. Tecno قبلاً تأیید کرده است که گوشی آینده از پردازنده MediaTek Dimensity 9000 SoC پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی می تواند 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی داشته باشد که می توان آن را از طریق کارت microSD افزایش داد.

گفته می‌شود که دارای یک دوربین پشتی سه‌گانه است که شامل یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین گیمبال و یک لنز ماکرو است. برای عکس های سلفی، می توان یک سنسور 32 مگاپیکسلی سلفی وجود داشت. انتظار می‌رود که Tecno یک باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع در گوشی آینده ارائه دهد.

Tecno Phantom X2 می‌تواند دارای یک اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر برای تایید بیومتریک باشد و گفته می‌شود که در رنگ‌های مختلف موجود است. گزینه های اتصال می تواند شامل NFC و پورت USB Type-C باشد، اما انتظار می رود بدون جک هدفون 3.5 میلی متری عرضه شود.

تکنو به تازگی تاریخ عرضه گوشی های سری Phantom X2 خود را در تاریخ 7 دسامبر تایید کرده است. خط تولید آتی شامل مدل های تکنو فانتوم X2 و تکنو فانتوم ایکس 2 پرو وانیلی خواهد بود. ممکن است فناوری دوربین لنز Eagle Eye این شرکت را ارائه دهد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

تاریخ انتشار The Settlers New Allies: Ubisoft’s Much-Delayed Medieval City-Builder 17 فوریه 2023 برای رایانه شخصی

ویدیوی برگزیده روز

سریعترین چیپست کوالکام راه اندازی شد و بررسی ایربادهای WF-LS900N سونی





منبع