طرح حرفه ای ChatGPT با قیمت 42 دلار در ماه به صورت آنلاین، شرکتی هنوز برنامه های ممتاز را اعلام نکرده است

ChatGPT، چت بات راه‌اندازی شده توسط OpenAI، ظاهراً شروع به ارائه یک طرح حرفه‌ای به کاربران خود با هزینه 42 دلار (تقریباً 3400 روپیه) در ماه کرده است. هنوز هیچ اطلاعیه رسمی از سوی این شرکت اعلام نشده است. با این حال، OpenAI در اوایل این ماه یک لیست انتظار برای یک ردیف حرفه ای با امتیازات ذکر شده به اشتراک گذاشت. این پست شامل هیچ شرایط پرداخت خاصی نبود، اما شرکت گفت که آنها به دنبال کسب درآمد از ChatGPT هستند که مخفف Chat Generative Pre-trained Transformer است.

طبق یک پست لینکدین توسط لیناس بلیناس (از طریق)، OpenAI یک طرح برتر را با قیمت 42 دلار (تقریباً 3400 روپیه) در ماه نمایش می دهد. گفته می شود که این نسخه مزایای انحصاری مانند عدم توقف، زمان پاسخگویی سریعتر و اولین دسترسی به قابلیت های جدید را ارائه می دهد. با این حال، این پست به این موضوع اشاره نمی کند که آیا کاربر توانسته است برای این طرح ثبت نام کند یا خیر.

در حالی که واضح است که برخی از کاربران توانسته اند برای طرح پریمیوم ثبت نام کنند، هیچ اطلاعیه رسمی از OpenAI وجود ندارد. قیمت ممکن است بخشی از یک آزمایش باشد و ممکن است با عرضه رسمی متفاوت باشد. بسیاری از کاربران آنلاین هستند حدس و گمان این یک اشاره به کلاسیک است – راهنمای هیچکدام از کهکشان، جایی که عدد 42 “پاسخ به سوال نهایی زندگی، جهان و همه چیز” است. همچنین لازم به ذکر است که نسخه رایگان ChatGPT همچنان کاربردی و در زمان نگارش این داستان برای استفاده در دسترس است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

قیمت جدید ChatGPT! pic.twitter.com/j7cGtcDSSn

– زاهد خواجه (@chillzaza_) 21 ژانویه 2023

OpenAI هفته پیش در اطلاعیه‌ای نوشت: «ما در حال فکر کردن به نحوه کسب درآمد از ChatGPT هستیم (تفکر اولیه، هنوز چیزی رسمی برای اشتراک‌گذاری نیست). هدف ما ادامه بهبود و حفظ خدمات است و کسب درآمد یکی از راه‌هایی است که برای اطمینان از دوام طولانی مدت آن در نظر گرفته‌ایم. ما علاقه مندیم که با چند نفر به مدت 15 دقیقه گپ بزنیم تا بازخورد اولیه را دریافت کنیم. اگر علاقه مند به چت هستید، لطفاً این فرم را پر کنید (پر کردن حدود 10 دقیقه طول می کشد).

کار بر روی یک نسخه حرفه ای از ChatGPT. گرگ براکمن، رئیس و یکی از بنیانگذاران OpenAI در اوایل این ماه به همراه پیوندی برای “لیست انتظار” برای آزمایش نسخه ارتقا یافته توییت کرد.