عرضه OnePlus Ace 2 در 7 فوریه تایید شد. مشخصات و ویژگی‌ها تست شده است


تاریخ عرضه OnePlus Ace 2 توسط شرکت چینی گوشی های هوشمند تایید شده است. گفته می شود این گوشی با نام OnePlus 11R در خارج از چین در بازارهای جهانی عرضه می شود. OnePlus Ace 2 قرار است در تاریخ 7 فوریه در چین عرضه شود. این شرکت در مورد این تاییدیه در وب سایت چینی خود اعلام کرده است و برخی از مشخصات و ویژگی های صفحه نمایش گوشی هوشمند را فاش کرده است. OnePlus Ace 2 با صفحه نمایش 6.74 اینچی OLED با نرخ رفرش 120 هرتز عرضه خواهد شد. این شرکت همچنین OnePlus Buds Ace را همراه با گوشی هوشمند عرضه خواهد کرد.

با توجه به پست OnePlus در رسانه اجتماعی چینی Weibo، OnePlus Ace 2 در تاریخ 7 فوریه در چین عرضه خواهد شد. این شرکت همچنین طراحی و برخی از مشخصات کلیدی صفحه نمایش این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته است. پوستری که توسط OnePlus منتشر شده است، این گوشی را با صفحه نمایش لبه خمیده نشان می دهد که دارای یک سوراخ پانچ تراز مرکزی است. گفته می شود این گوشی دارای صفحه نمایش 6.74 اینچی است.

علاوه بر این، صفحه نمایش OnePlus Ace 2 دارای وضوح صفحه نمایش 1.5K با رزولوشن 2772 در 1240 پیکسل به همراه نرخ به روز رسانی 120 هرتز، 100 درصد طیف رنگی DCI-P3 و کاهش نور PWM با فرکانس بالا است. پنل صفحه نمایش همچنین حداکثر روشنایی 1450 نیت را ارائه می دهد.

در همین حال، این شرکت همچنین OnePlus Buds Ace را در همان تاریخ عرضه خواهد کرد. OnePlus رسما راه اندازی این هدفون را تایید کرد و برخی از ویژگی های کلیدی این هدفون را به اشتراک گذاشت. گفته می شود که آنها یک سیستم باس موج پویا اختصاصی ارائه می دهند که صداهای باس را تقویت می کند. این گجت‌های پوشیدنی همچنین دارای یک تراشه کاهش نویز دو هسته‌ای هستند تا قابلیت حذف نویز فعال (ANC) را فراهم کنند.

سازنده چینی همچنین ادعا کرد که این هدفون ها عمر باتری تا 36 ساعت را روی جعبه شارژ ارائه می دهند. از اتصال بلوتوث 5.3 پشتیبانی خواهد کرد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

بررسی فضای مرده: بازگشت خونین به ایشیمورا


Reliance Retail برای پذیرش CBDC روپیه دیجیتال برای پرداخت در بمبئی در بحبوحه سکوت هند در مورد کریپتو

ویدیوی برگزیده روز

Samsung Galaxy S23 Ultra، S23 Plus و S23 اولین نگاه به هندی: साल की धमाकेदार शुरुआत!





منبع