عرضه Vi 5G به زودی آغاز می شود، تاریخ راه اندازی وجود ندارد، جدول زمانی پوشش فعلا

“ما 240 میلیون نفر به شبکه های خود متصل هستند که 50 درصد آنها در مناطق روستایی هند هستند. شبکه های ما به طور مداوم ارتقا یافته اند تا قابلیت مهاجرت سریع و روان به 5G را داشته باشند. با برداشتن گام های ملموس برای توسعه اکوسیستم 5G، مورد استفاده از 5G برای بیرلا گفت: شرکت‌ها و مصرف‌کنندگان هندی و دستیابی به طیف 5G در حراجی که به خوبی طراحی شده است، به زودی سفر عرضه 5G را آغاز خواهیم کرد.

صنعت مخابرات یکی از موتورهای رشد کلیدی کشور بوده است و هند را به پنج اقتصاد برتر جهان تبدیل کرده است. بیرلا گفت که این امر همچنان نقش تحول آفرین را در لمس هر جنبه ای از زندگی روزمره و کار ایفا می کند.

بیرلا گفت: “ما به زودی سفر راه اندازی 5G را آغاز خواهیم کرد. ما از حضور قوی خود در مناطق روستایی هند، مشتریان سازمانی، شرکای فنی ما و تجربه جهانی Vodafone Group برای گسترش تدریجی شبکه و خدمات 5G خود در دوره آینده استفاده خواهیم کرد.” .

بیرلا گفت: با راه اندازی شبکه های 5G، صنعت مخابرات رویاهای دیجیتالی 1.3 میلیارد هندی و هزاران شرکت را بیشتر شعله ور خواهد کرد.

Vodafone Idea، سومین شرکت مخابراتی کشور، قصد دارد سفر خود را برای عرضه خدمات 5G آغاز کند، که با رقبای Reliance Jio و Bharti Airtel برابری می کند، اما این شرکت هیچ جدول زمانی خاصی برای راه اندازی یا پوشش خدمات اینترنت فوق العاده پرسرعت ارائه نکرده است. . رئیس گروه آدیتیا بیرلا، کومار منگالام بیرلا، روز شنبه ضمن سخنرانی در افتتاحیه کنگره موبایل هند 2022 و راه اندازی خدمات 5G در کشور توسط نخست وزیر نارندرا مودی، تعهد شرکت مخابراتی را به همراهی هند در “سرعت جدید سفر دیجیتالی کشور” داد.

او گفت که راه‌اندازی خدمات 5G نشان‌دهنده آغاز یک سفر هیجان‌انگیز برای هند است، و افزود که با تکامل اکوسیستم، پتانسیل بی‌پایانی برای توسعه 5G و موارد استفاده در سال‌های آینده آزاد خواهد شد.

سونیل بهارتی میتال، رئیس هیئت مدیره آن در این رویداد گفت که سرویس 5G Bharti Airtel از روز شنبه در هشت شهر در دسترس خواهد بود. میتال همچنین گفت که ایرتل خدمات 5G را در چندین شهر در سراسر کشور تا مارس 2023 و در سراسر هند تا مارس 2024 ارائه خواهد کرد.

وی گفت: «امروز قرار است جهشی عظیم به سوی آینده داشته باشیم، با هدایت سیاست‌های اصلاح‌طلبانه و آینده‌نگر نخست وزیرمان، ما متعهد به چشم‌انداز ایجاد زیرساخت دیجیتال برای فردای هند هستیم.»

روز شنبه، VIL همچنین یک مورد استفاده از 5G را به نمایش گذاشت و نشان داد که چگونه می توان از فناوری برای اطمینان از ایمنی و کارایی کارگران در سایت های ساخت و ساز حیاتی استفاده کرد.

موکش آمبانی، رئیس صنایع Reliance، در رویداد بزرگ مخابرات گفت که Reliance Jio، بزرگترین شرکت مخابراتی کشور، خدمات تلفن 5G را با ارائه اتصال اینترنت فوق‌العاده پرسرعت به تمام نقاط کشور تا دسامبر 2023 گسترش خواهد داد.

رئیس گروه Aditya Birla از 5G به عنوان “جهش نسلی در فناوری” نام برد، جهشی که نشان دهنده قدرت هند در صحنه جهانی است و نقش صنعت مخابرات به عنوان بستر هند دیجیتال را تقویت می کند.

او گفت که مداخلات سیاستی حیاتی توسط دولت در فضای مخابراتی اعتماد سرمایه گذاران را افزایش داده است و امیدوار است که این بخش همچنان از حمایت های سیاسی برخوردار شود.

برج‌های ایندوس، غول برج‌های تلفن همراه، از Vodafone Idea خواسته است تا بدهی‌های معوقه را تسویه کند و هر ماه به موقع برای تداوم کسب‌وکار پس از نوامبر پرداخت کند. به گفته منابع، شرکت برج آمریکایی (ATC) که دارای 75000 دکل سیار در هند است، نیز در حال بررسی اقداماتی برای تضمین حقوق خود است.

عصر 5G همچنین آموزش همهجانبه، بهداشت از راه دور و کشاورزی هوشمند را تسریع خواهد کرد تا رشد و شکوفایی فراگیر را در روستاهای هند فراهم کند.

فشار مالی بر روی Vodafone Idea که دارای محدودیت نقدی است، افزایش یافته است، علیرغم اینکه تصمیم به تبدیل حدود 16000 کرور بدهی سود قابل پرداخت به دولت به سهام داشته است.

همچنین زمینه را برای تبدیل شدن کشور به یک اقتصاد 5 تریلیون دلاری (تقریباً 408 میلیون روپیه) در چند سال آینده با کمک 1 تریلیون دلاری (تقریباً 81 لک کرور) توسط خود اقتصاد دیجیتال فراهم می کند. بیرلا خاطرنشان کرد: خدمات را در مقیاس افزایش داده و در حوزه‌های حیاتی مانند صنایع 4.0، تولید خودکار، ایجاد کارخانه‌های متصل، شهرهای هوشمند، خانه‌های هوشمند، بازی‌های همهجانبه و دیگر راه‌حل‌های نوآورانه تجاری و مصرف‌کننده ایجاد می‌کند.

برخلاف رقبای خود Reliance Jio و Airtel که جدول زمانی مشخصی را برای راه‌اندازی خدمات 5G مشخص کردند، Vodafone Idea هیچ برنامه یا چارچوب زمانی عرضه را فاش نکرد.

او گفت: “صنعت مخابرات قطعا نقش خود را در زنده کردن دیدگاه او (نخست وزیر) در مورد آتمانیربهار بهارات (هند متکی به خود) ایفا خواهد کرد.”


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع