فاکسکان به “حلقه بسته” چند ماهه در بزرگترین کارخانه مونتاژ آیفون در چین پایان داد

اختلال طولانی مدت کارخانه و اعتراضات به شدت بر شیوه های استخدام فاکسکان تأثیر گذاشت و ثبات زنجیره تأمین را تحت تأثیر قرار داد، که پکن به آن اهمیت زیادی می دهد.

تأسیسات فاکسکان در مرکز ژنگژو به مدت 56 روز در قرنطینه بود و کارگران تنها پس از کشف موارد در ماه اکتبر اجازه داشتند بین خوابگاه‌های خود و کف کارخانه با اتوبوس‌های شاتل رفت و آمد کنند.

بیشتر کارخانه‌های آن در چین و بزرگترین کارخانه آن در ژنگژو – که شهر آیفون نامیده می‌شود، است.

غول فناوری تایوانی فاکسکان به سیستم “حلقه بسته” چند ماهه در بزرگترین کارخانه آیفون جهان در مرکز چین پایان داد و دلیل آن نیز کاهش مقررات مربوط به کووید صفر در سراسر پکن است.

Foxconn که با نام رسمی Hon Hai Precision Industry نیز شناخته می شود، بزرگترین تولید کننده الکترونیک قراردادی در جهان است و ابزارهایی را برای بسیاری از برندهای بین المللی مونتاژ می کند.

روز پنجشنبه این شرکت اعلام کرد که به سیستم حلقه بسته پایان می دهد.

در اواسط نوامبر، تظاهرات خشونت آمیز توسط نیروهای تازه استخدام شده بر سر حقوق و شرایط شروع شد، صدها نفر راهپیمایی کردند و برخی با پلیس ضدشورش و کارکنان بهداشت درگیر شدند.

سایر حساب‌های رسمی وی‌چت آژانس‌هایی که برای فاکسکان استخدام می‌کنند نیز اعلام کردند که «حلقه بسته برداشته شده است».

در اطلاعیه‌ای که روز پنجشنبه در حساب رسمی WeChat پردیس اصلی فاکس‌کان منتشر شد، آمده است: «با توجه به رفع بیشتر اقدامات کنترل همه‌گیر در چین، این شرکت از کارمندان می‌خواهد که نتیجه آزمایش منفی 48 ساعته را برای بازگشت به کار ارائه دهند. ژنگژو، استان هنان

وال استریت ژورنال روز پنجشنبه به نقل از افراد آشنا گزارش داد، نامه ای که توسط تری گو، بنیانگذار فاکس کان ارسال شده و به رهبری چین در مورد آسیب به زنجیره های تامین ناشی از کووید صفر ارسال شده است، به مشاوران دولتی کمک کرد تا برای پایان دادن به این سیاست استدلال کنند.

در اوایل این هفته، دولت چین اکثر الزامات آزمایش‌های انبوه و قرنطینه را برای تسریع بازگشت به زندگی عادی لغو کرد و به طور قابل توجهی سه سال محدودیت‌هایی را که اقتصاد این کشور را تحت فشار قرار داده و جمعیت آن را خسته کرده بود، کاهش داد.

ماه گذشته به عنوان بخشی از سیاست پکن برای مقابله با کووید صفر پس از افزایش تعداد مبتلایان، قرنطینه در این شهر اعمال شد.

این شرکت افزود که اتوبوس‌های شاتل این شرکت خدمات خود را از سر گرفته‌اند و از کارمندانی که در حلقه بسته شرکت نکرده‌اند خواست تا «در اسرع وقت» به سر کار خود بازگردند.

پیشتر اعلام کرده بود که چشم انداز خود را برای سه ماهه آخر بازبینی می کند. برخی از تحلیلگران پیش بینی کرده اند که فروش ممکن است تا 20 درصد کاهش یابد.


اپل این هفته آی‌پد پرو (2022) و آی‌پد (2022) را در کنار تلویزیون اپل جدید عرضه کرد. ما آخرین محصولات این شرکت را به همراه بررسی آیفون 14 پرو در Orbital، پادکست Gadgets 360 مورد بحث قرار می دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

درآمد گزارش شده فاکسکان در ماه گذشته نسبت به سال گذشته 11.4 درصد و نسبت به اکتبر 29 درصد کاهش داشته است.