فاکسکان دستمزدها را افزایش می‌دهد و به کارکنان پاداش می‌دهد تا نارضایتی از محدودیت‌های کووید را فرو نشاند: گزارش

فاکسکان فوراً به درخواست اظهار نظر در مورد مقاله هنان دیلی پاسخ نداد. هنان دیلی روزنامه رسمی استان هنان است که مرکز آن ژنگژو است.

این شرکت که به طور رسمی Hon Hai Precision Industry Co Ltd است، همچنین به تمام کارکنانی که از 19 اکتبر به طور عادی در محل کار شرکت کرده اند و اقدامات پیشگیری از ویروس را رعایت کرده اند، پاداشی معادل 50 یوان (تقریباً 570 روپیه) در روز به شخص می دهد. گفت.

روزنامه هنان دیلی به نقل از یکی از مدیران ناشناس گزارش داد که دستمزدهای روزانه برای کارمندانی که بخشی از یک واحد فاکسکان هستند که مسئولیت ساخت وسایل الکترونیکی از جمله گوشی‌های هوشمند در این سایت را بر عهده دارند، از 26 اکتبر تا 11 نوامبر به 100 یوان (تقریبا 1130 روپیه) افزایش یافته است. واحد گروه تجاری محصول دیجیتال یکپارچه این شرکت روز دوشنبه اعلام کرد.

رویترز روز دوشنبه به نقل از یک منبع گزارش داد که تولید گوشی های آیفون در ماه نوامبر به دلیل این وضعیت ممکن است تا 30 درصد در کارخانه کاهش یابد و فاکسکان در حال تلاش برای افزایش تولید در کارخانه دیگری در شهر شنژن برای جبران کسری است. .

کارخانه ژنگ ژو با نارضایتی از اقدامات سختگیرانه برای مهار شیوع COVID-19 مواجه شده است و چندین کارگر در آخر هفته از سایت فرار کردند.

© تامسون رویترز 2022


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

فاکسکان بزرگترین تولیدکننده آیفون اپل است که 70 درصد از محموله های آیفون در سراسر جهان را تولید می کند. این شرکت اکثر گوشی‌ها را در کارخانه ژنگژو می‌سازد، جایی که حدود 200000 نفر در آن مشغول به کار هستند، اگرچه سایت‌های تولید کوچک‌تر دیگری در هند و جنوب چین دارد.

رسانه‌های تحت حمایت دولت چین گزارش دادند که فاکسکان، تامین‌کننده اپل، دستمزدها را افزایش داده و به کارگران کارخانه ژنگژو در مرکز چین پاداش می‌دهد، زیرا این شرکت برای فرونشاندن نارضایتی کارکنان در این سایت به خاطر محدودیت‌های کووید، تلاش می‌کند.