فایل‌های ویزا برای علائم تجاری تازه که به کیف پول کریپتو، Metaverse Ambitions اشاره می‌کنند

این عبارات به جای ارائه خدمات مالی در دنیای مجازی موجود، بیشتر به یک متاورز کامل اشاره دارد.

ویزا، غول جهانی کارت‌های اعتباری و ارائه‌دهنده پرداخت، تعدادی از برنامه‌های کاربردی علامت تجاری اخیر ایجاد کرده است که اشاره‌ای به حرکت بزرگ‌تر به بازارهای کریپتو دارد. در 27 اکتبر، مایک کوندودیس، وکیل دارای مجوز علامت تجاری، آخرین درخواست‌های علامت تجاری برای غول اعتباری Visa را فاش کرد. برنامه های کاربردی نشان می دهد که این شرکت به دنبال توسعه یا راه اندازی کیف پول دارایی دیجیتال خود است. دو بایگانی علامت تجاری شامل نرم‌افزاری برای مدیریت تراکنش‌های دیجیتال، مجازی و ارزهای دیجیتال و کیف پول‌های ارزهای دیجیتال بود. علاوه بر این، مقرراتی برای ممیزی ارزهای دیجیتال، توکن های ابزار و دارایی های بلاک چین وجود داشت.

در اوایل این ماه، ویزا با FTX همکاری کرد تا کارت‌های نقدی کریپتو را در ۴۰ کشور جهان عرضه کند. این شرکت همچنین با غول بانکداری سرمایه گذاری JPMorgan (از طریق FinExtra) همکاری کرده است. این دو بر روی بلاک چین های خصوصی برای تسهیل تراکنش های فرامرزی کار خواهند کرد.

ویزا در حدود یک سال گذشته شراکت های کلیدی با شرکت های رمزنگاری داشته است. آخرین مورد این هفته با Blockchain.com بود که یک کارت نقدی کریپتو ارائه کرد. کوی شفیلد، رئیس بخش کریپتو ویزا، در آن زمان گفت که پذیرش در سراسر جهان برای ادامه رشد کریپتو ضروری است.

سال گذشته، ویزا با 60 شرکت رمزنگاری پیشرو از جمله Coinbase، Binance و Crypto.com همکاری کرد. این اقدام برای تسریع برنامه‌های کارت برای تقویت پذیرش کریپتو در سراسر جهان بود. همچنین در سال گذشته، چارلز شارف، مدیرعامل ویزا گفت که در صورت وجود تقاضای کافی از سوی مشتریان، این شرکت آماده پذیرش بیت کوین است.


اپل این هفته آی‌پد پرو (2022) و آی‌پد (2022) را در کنار تلویزیون اپل جدید عرضه کرد. ما آخرین محصولات این شرکت را به همراه بررسی آیفون 14 پرو در Orbital، پادکست Gadgets 360 مورد بحث قرار می دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

علاوه بر این، برنامه‌های کاربردی علامت تجاری به نرم‌افزار تراکنش‌های رمزنگاری و کیف پول‌ها متوقف نشدند. آنها همچنین مقرراتی را برای توکن های غیرقابل تعویض (NFT) در نظر گرفتند. ویزا همچنین برای علامت‌های تجاری «کالاهای مجازی غیرقابل دانلود» مانند کلکسیون‌های NFT درخواست داد. حتی اشاراتی از جاه طلبی های متاورس در توضیحات با عباراتی مانند “ارائه محیط های مجازی که در آن کاربران می توانند برای مقاصد تفریحی، اوقات فراغت یا سرگرمی قابل دسترسی در دنیای مجازی تعامل داشته باشند” وجود داشت.