فروشنده چای کریپتو دوست بنگالورو اعتراف کرد که هیچ سودی در درآمد نداشته است

قیمت روپیه 20، صاحب غرفه نیز پرداخت به دلار را می پذیرد. عکس‌هایی از غرفه چای او که در توییتر منتشر شده است، تابلوهایی را نشان می‌دهد که روی دکه قرار گرفته‌اند و دلار را به روپیه نشان می‌دهند. تبدیل برای تسهیل محاسبات برای پرداخت کنندگان رمزنگاری.

وزیر دارایی، Nirmala Sitharaman اخیراً خواستار همکاری جهانی در تنظیم بخش کریپتو شده است.

ساینی ترم BCA خود را رها کرد و در حوالی سال 2020 زمانی که سبد سرمایه‌گذاری‌اش روپیه بود، وارد معاملات کریپتو شد. 1.5 لک 1000 درصد پرید و به 30 لک افزایش یافت. با این حال، در یک سقوط بازار که به دنبال آن اتفاق افتاد، سبد سهام ساینی به طور عمده سقوط کرد و او را حدود 100 میلیون تومان باقی گذاشت. 1 لک


دولت همچنین به دنبال تشویق کارگران در این بخش نیست، موضوعی که در ماه مارس انتقادات شدیدی را در کشور به دنبال داشت.

غرفه ای که به پرسنل نیروهای دفاعی هند چای رایگان ارائه می دهد، به دنبال گسترش به سبزترین کافه های زنجیره ای جهان است.

بنگالورو، دره سیلیکون هند، پناهگاهی امن برای فناوران و کارآفرینانی است که به دنبال توسعه آن در صنایع مربوطه خود هستند. یکی از بزرگترین میزبان شرکت‌ها و پروژه‌های مرتبط با رمزنگاری در هند، بنگالورو اکنون یک فروشنده چای دارد که در ازای پرداخت‌های رمزنگاری، فروش چای را آغاز کرده است. شوبهام ساینی، یک جوان 20 ساله در بنگالورو اخیراً به خاطر غرفه چای منحصر به فرد خود در منطقه Marathahalli در بنگالورو خبرساز شده است. ساینی در گفتگو با گجت 360 اعتراف کرد که در حال حاضر هیچ سودی در درآمدهای ارز دیجیتال خود مشاهده نمی کند.

«اگر من اکنون این رمزارز معامله شده را به روپیه هند تبدیل کنم، هیچ سودی نمی بینم. اما من به آینده ای مطمئن اعتقاد دارم و به همین دلیل است که این دارایی های رمزنگاری شده را با در نظر گرفتن اهداف بلندمدت و سود بیشتر در کیف پول خود نگه می دارم.» این کارآفرین جوان به گجت 360 گفت.

من روزانه سه تا چهار پرداخت ارز دیجیتال دریافت می کنم. ساینی به گجت 360 گفت: من از چندین صرافی استفاده می‌کنم، بسته به هر چیزی که مشتری با آن راحت پرداخت کند.

بر اساس گزارش سازمان تجارت و توسعه سازمان ملل متحد، UNCTAD، که گفت که استفاده از ارزهای دیجیتال در سراسر جهان، از جمله در کشورهای در حال توسعه، در طول همه گیری کووید-19 به طور تصاعدی افزایش یافته است، بیش از هفت درصد هندی ها در سال 2021 صاحب ارز دیجیتال به شکل ارز دیجیتال بودند. . هند در رده هفتم قرار گرفت.

هندی ها باید 30 درصد مالیات بر درآمد و سود ارزهای دیجیتال بپردازند. در ماه جولای، صرافی‌های کریپتو هند پس از اجرای قانون یک درصدی TDS در هر تراکنش در 1 ژوئیه، کاهشی در حجم معاملات ثبت کردند. میانگین حجم تراکنش روزانه در صرافی‌های هندی WazirX، CoinDCX، BitBNS، و Zebpay به 5.6 میلیون دلار کاهش یافت. تقریباً 44 کرور روپیه) در آن زمان. تا ژوئن، این حجم حدود 10 میلیون دلار (تقریبا 80 کرور) بود.

خوب، ساینی با نگهداری دارایی‌های کریپتو به دنبال مزایای درو زمان واقعی نیست.

در آن زمان بود که او تصمیم گرفت این غرفه چای به نام «ترک‌های ناامید» را در بنگالورو افتتاح کند. ساینی برای اینکه با دنیای کریپتو مرتبط شود، از طریق ارزهای رمزنگاری شده، پرداختی را برای نوشیدنی های تازه از غرفه خود باز کرد.

در وب سایت رسمی این شرکت آمده است: “چشم انداز ما تبدیل شدن به بزرگترین شرکت سبز جهان و همچنین کافه های زنجیره ای است که فقط از محصول ساخته شده از خاک خود استفاده می کند و از طریق آن می توانیم محیط زیست خود را نیز حفظ کنیم و به افراد بیشتری اشتغال ایجاد کنیم.” انصراف ناامید.

در همین حال، علی‌رغم درخواست‌های متعدد از سوی اعضای جامعه کریپتو هند، وزارت دارایی این کشور قوانین مالیاتی اعمال شده بر دارایی‌های دیجیتال مجازی (VDAsector در سال جاری) را اصلاح نکرد.

در نظرسنجی‌های اخیر بازار، هند نتوانسته است جایگاهی را در میان کشورهای دوستدار رمزنگاری جهان به دست آورد. هنگ کنگ در صدر فهرست قرار گرفت.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع