فروش جشنواره بزرگ هندی آمازون 2022: بهترین تخفیف ها در مورد محصولات خانه هوشمند، دستگاه های اینترنت اشیا

آمازون در حال حاضر ILife V5s Pro را با قیمت تخفیفی روپیه می فروشد. 14900 به لطف 45 درصد تخفیف. می توان آن را از طریق برنامه ILife Home روشن یا خاموش کرد. همچنین می توانید برای این ربات جاروبرقی برنامه ریزی ایجاد کنید. ILife V5s Pro با شبکه های خانگی آمازون و گوگل نیز سازگار است. این یک باتری با دوام طولانی دارد که گفته می شود تا 2 ساعت پشتیبان گیری می کند. همچنین مجهز به سیستم شستشو برای تمیز کردن کف است.

TP-Link Tapo C100 یک دوربین امنیتی خانه هوشمند است که از طریق دستیار صوتی Amazon Alexa قابل کنترل است. این دوربین قادر به ضبط فیلم فول اچ دی است و همچنین دارای قابلیت دید در شب است که گفته می شود تا فاصله 10 متری موثر است. دارای بلندگو و میکروفون داخلی برای ارتباط دو طرفه است. همچنین می توانید برای دریافت آلارم های تشخیص حرکت، اپلیکیشن همراه را روی گوشی هوشمند خود دانلود کنید. همچنین می‌توان آن را طوری برنامه‌ریزی کرد که جلوه‌های نوری و صوتی را برای ترساندن یک مزاحم احتمالی ایجاد کند.

Mi Robot Vacuum-Mop P 40 درصد کاهش قیمت در این فروش فصل جشن در آمازون دریافت کرده است. مجهز به موتور مکش موتور بدون برس 2100 Pa برای تمیز کردن کامل گرد و غبار و زباله است. دارای اتصال Wi-Fi است و می تواند از طریق برنامه شیائومی هوم در یک شبکه خانه هوشمند ادغام شود. این جاروبرقی هوشمند با Google Assistant و Amazon Alexa نیز سازگار است. این دستگاه دارای ظرفیت 3200 میلی آمپر ساعت است که ادعا می شود بیش از 2 ساعت پشتیبان تهیه می کند. علاوه بر این، برنامه ریزی شده است که به طور خودکار به ایستگاه شارژ برگردد و سپس تمیز کردن را از نقطه شکست از سر بگیرد.

آمازون اکو نمایش 5 نسل دوم (3999 روپیه)

هم اکنون در: روپیه بخرید 1599 (MRP 2990 روپیه)

Amazon Echo Dot نسل چهارم (2249 روپیه)

هم اکنون در: روپیه بخرید 2,249 (MRP 4,499 روپیه)

برنامه افزودنی هوشمند Wipro DSE2150 (1599 روپیه)

هم اکنون در: روپیه بخرید 1898 (MRP 2899 روپیه)

در طول فروش مداوم، آمازون Echo Show 5 (نسل دوم) را با 56 درصد تخفیف به فروش می رساند. این دستگاه دارای یک دستیار داخلی آمازون الکسا است که از کنترل صوتی هندی و انگلیسی پشتیبانی می کند. این بلندگوی هوشمند خانگی دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی برای تماشای فیلم ها و برنامه های تلویزیونی از پلتفرم های پخش جریانی مانند Prime Video، Netflix و غیره است. Echo Show 5 به لطف دوربین 2 مگاپیکسلی داخلی می تواند به عنوان یک دستگاه نظارت بر خانه نیز استفاده شود.

هم اکنون در: روپیه بخرید 17,998 (MRP 29,999 روپیه)

ILife V5s Pro (14900)

لامپ LED هوشمند Wipro NS9400 (635 روپیه)

Mi Robot Vacuum-Mop P (17998 روپیه)

هم اکنون در: روپیه بخرید 3,999 (MRP 8,999 روپیه)

Wipro Smart Extension DSE2150 در حال حاضر با 47 درصد تخفیف در آمازون در دسترس است. این به شما امکان می دهد تا هر یک از سوکت های آن را به صورت جداگانه از طریق برنامه Wipro Next Smart Home کنترل کنید. همچنین می‌توانید برنامه‌ای تنظیم کنید تا دستگاه‌های خود را روشن یا خاموش کنید. همچنین از کنترل صوتی از طریق Google Assistant و Amazon Alexa پشتیبانی می کند. افزونه همچنین به کاربران امکان می دهد مصرف انرژی دستگاه های متصل را ردیابی کنند.

Wipro NS9400 یک لامپ LED هوشمند با اتصالات پایه B22D است. دارای اتصال Wi-Fi است و می توان آن را از راه دور از طریق برنامه Wipro Smart Home کنترل کرد. بیش از 16 میلیون گزینه رنگ ارائه می دهد و ویژگی Music Sync آن را قادر می سازد تا رنگ ها را بر اساس ریتم موسیقی تغییر دهد. این لامپ LED همچنین می تواند بین 10 تا 100 درصد روشنایی را کاهش دهد. Wipro NS9400 همچنین می تواند از طریق Amazon Alexa و Google Assistant به صورت صوتی کنترل شود. در حین فروش 70 درصد تخفیف زیادی دریافت کرده است.

Amazon Echo Dot (نسل چهارم) یک بلندگوی هوشمند است که با صدای شما قابل کنترل است. با پشتیبانی از زبان هندی و انگلیسی ارائه می شود. این می تواند به طور یکپارچه در شبکه خانه هوشمند شما ادغام شود و به شما امکان می دهد دستگاه های هوشمند متصل مانند آبفشان، تلویزیون، دوربین و غیره را کنترل کنید. همچنین می‌توانید از آن به‌عنوان یک بلندگوی بلوتوث مستقل استفاده کنید یا از برنامه‌هایی مانند Spotify، Apple Music، JioSaavn و غیره، موسیقی را پخش کنید. Echo Dot (نسل چهارم) در حال حاضر با 50 درصد تخفیف در حین فروش موجود است.

اکنون با قیمت: 14,900 (MRP 27,000 روپیه) بخرید

فروش جشنواره بزرگ هندی آمازون در سال 2022 هفته گذشته آغاز شد و معاملات بسیار خوبی را در طیف گسترده ای از محصولات به ارمغان آورد. مشتریان SBI همچنین از مزایای اضافی 10 درصد تخفیف فوری در خریدهای خود در طول فروش برخوردار می شوند. از تمیز کردن گرفته تا روشنایی هوشمند، اگر به دنبال خرید دستگاه‌های خانه هوشمند برای خودکارسازی برخی از کارهای روزانه خود هستید، ما برخی از بهترین پیشنهادات موجود برای بلندگوهای هوشمند، دوربین‌های امنیتی و جاروبرقی را انتخاب کرده‌ایم. شایان ذکر است که این پیشنهادات با زمان محدودی هستند که با پایان فروش جشنواره بزرگ هندی آمازون در سال 2022 در دسترس نخواهند بود.

فروش جشنواره بزرگ هندی آمازون 2022: بهترین معاملات در مورد محصولات خانه هوشمند

دوربین امنیتی خانه هوشمند TP-Link Tapo C100 (1898 روپیه)

هم اکنون در: روپیه بخرید 635 (MRP 2099 روپیه)


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع