فروش جشنواره بزرگ هندی آمازون 2022 شاهد جهش دو برابری مشتریان از شهرهای سطح 2، 3 است

شرکت تجارت الکترونیک آمازون هند روز شنبه اعلام کرد که طی 36 ساعت اول فروش فصل جشن خود، جهش دو برابری در پایگاه مشتریان خود از شهرهای ردیف 2 و 3 ثبت کرده است. سخنگوی آمازون هند به PTI گفت که شهرهای ردیف 2 و 3 75 درصد از کل مشتریان این تجارت الکترونیکی را در طول فروش “جشنواره بزرگ هند” به خود اختصاص دادند.

مانیش تیواری، معاون رئیس جمهور و مدیر کشور، کسب و کار مصرف کننده هند، آمازون، گفت: «اینکه شاهد باشیم کسب و کارهای کوچک و متوسط، استارتاپ ها، صنعتگران، زنان کارآفرین طیف گسترده ای از محصولات را به مشتریان ما در سراسر هند ارائه می دهند، دلگرم کننده است.

فروش فصل جشن این شرکت از 23 سپتامبر آغاز شده و تا دیوالی ماه آینده به پایان می رسد. این شرکت 24 ساعت زودتر به اعضای Prime دسترسی پیدا کرد.

این شرکت گفت که ثبت نام اعضای Prime آن 1.9 برابر سال گذشته رشد کرده است و 68 درصد از کل ثبت نام های جدید از شهرهای سطح 2 و 3 بوده است. آمازون برای خدمات ویژه هزینه ای از کاربران Prime دریافت می کند، اما ثبت نام ها شامل کاربران پولی و غیر پولی می شود.

آمازون هند خدمات تحویل یک روزه خود را به بیش از 50 شهر و شهرستان بزرگ در هند برای اعضای Prime گسترش داده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: 75 درصد مشتریان از شهرهای ردیف 2 و ردیف 3 بوده اند که نسبت به سال گذشته 2 برابر بیشتر از شهرهای ردیف 2 و 3 مراجعه کرده ایم.

«تحویل یک روزه ظرف چند ساعت اکنون با 2.5 برابر بیشتر کدهای پین نسبت به سال گذشته در دسترس است، که امسال از 14 شهر به 50 شهر و شهرک افزایش یافته است، از جمله سورات، میسورو، مانگالور، بوپال، ناشیک، نلور، آنانتاپور، وارنگال، قاضی آباد، فریدآباد و پتنا در میان دیگران.»




منبع

به گفته آمازون، مشتریان به برندهای تلویزیونی مانند سامسونگ، وان پلاس، می، ال جی و سونی ترجیح می دهند. بخش تجاری آمازون این شرکت در طول فروش فعلی 50 درصد رشد مشتریان را ثبت کرد.

«آمازون بیزینس نسبت به سال گذشته حدود 50 درصد رشد در مشتریان، بیش از 100 درصد جهش در سفارش‌ها و بیش از 200 درصد جهش در فروش داشته است، همراه با رشد 2 برابری در مشتریانی که سفارش‌های انبوه برای کسب و کار یا نیازهای هدایای شرکتی خود ثبت می‌کنند. فروشندگانی که حداقل یک سفارش تجاری دریافت کرده اند نسبت به سال گذشته 23 درصد رشد داشته اند.”

آمازون مدعی است که فروش ۱۰ میلیون محصول منحصربه‌فرد ارائه شده توسط کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​و استارت‌آپ‌ها را از پلتفرم خود در ۳۶ ساعت اول فروش فصل جشن خود ثبت کرده است.