فروش Big Billion Days Flipkart 2022 شاهد بیش از 1.5 میلیون کاربر در ثانیه در روز اول

“TBBD 2022 شاهد تعداد بی سابقه ای از کاربران همزمان در برنامه بود – 1.6 میلیون در ثانیه. تعداد مشتریان Flipkart Plus که از دسترسی زودهنگام در طول TBBD 2022 استفاده می کردند نسبت به رویداد سال گذشته رشد سالمی داشت. اکثر این مشتریان از Tier- بودند. 2 شهر و فراتر از آن،” Flipkart گفت.

پورتال های تجارت الکترونیک پیشرو مانند Flipkart، Amazon، Meesho و Snapdeal فروش سالانه فصل جشن خود را آغاز کرده اند.

«مشتریان از Bharat (شهرهای ردیف 2 و فراتر از آن) همچنان ارزش انتخابی را که توسط Flipkart ارائه می‌شود، در بین دسته‌ها پیدا کردند.

شرکت تجارت الکترونیک Flipkart روز جمعه اعلام کرد که پلتفرم آن در اولین روز فروش فصل جشن خود، 1.6 میلیون کاربر همزمان در ثانیه داشته است.

در رده ورزش و تناسب اندام، Flipkart گفت که در 24 ساعت اول رویداد در هر ثانیه یک چرخه فروخته می شد.

بدون فاش کردن تعداد واقعی فروش، Flipkart گفت که روندهای اولیه در فروش Big Billion Days (TBBD) نشان می دهد که تمایل کلی مصرف کننده نسبت به خرید جشن بسیار مثبت است.

این شرکت گفت: «بیشترین سفارش ها از دهلی نو، بنگلور، حیدرآباد و شهرهای دیگر از جمله برهامپور، هاوره، لاکنو، کلکته، چنای، جیپور، کارنال، پاتنا، بووانشوار، ویساخاپاتنام، سورات، آگرا، غازی آباد بوده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع پلتفرم تجارت الکترونیک Flipkart، Shopsy، اکثریت مشتریان را از شهرهای Tier-2 و فراتر از آن به خود جذب کرد و محبوب‌ترین محصولات آن، تی شرت‌های مردانه و هدفون بود.

شرکت تحت مالکیت والمارت گفت که گزینه پرداخت آسان آن، Flipkart Pay Later EMI، ۱۲ برابر افزایش در پذیرش در روز اول ثبت کرده است.

این شرکت افزود: دسته‌هایی مانند موبایل، لوازم بزرگ، مد، مبلمان و لوازم خانگی بیشترین علاقه و تقاضا را در بین خریداران داشتند.