فیس‌بوک به‌روزرسانی‌های اصلی Horizon Worlds را ارائه می‌کند. جزئیات بیشتر در رویداد Connect: مارک زاکربرگ

پست زاکربرگ چند روز پس از آن منتشر شد که این شرکت از طریق فیس بوک اعلام کرد که Horizon Worlds را در فرانسه و اسپانیا راه اندازی کرده است. تصویری که توسط زاکربرگ به عنوان “بسیار اساسی” تبلیغ می شود، در ابتدا در طی اعلامیه به اشتراک گذاشته شد. در تصویر، آواتار Horizon Worlds مارک زاکربرگ در کنار مدلی از برج ایفل دیده می شود.

مارک زاکربرگ، مدیر اجرایی متا، از طریق فیس بوک به اشتراک گذاشته است که این شرکت به زودی “به روز رسانی های بزرگ” را برای Horizon Worlds منتشر خواهد کرد. زاکربرگ همچنین گفت که گرافیک آواتار نیز به زودی به روز خواهد شد. جزئیات مربوط به به‌روزرسانی‌ها بعداً توسط زاکربرگ در کنفرانس Connect شرکت به اشتراک گذاشته خواهد شد.

مدیر عامل متا (که قبلاً به عنوان فیس بوک شناخته می شد) ادعا کرد که Horizon Worlds “بسیار سریع” در حال بهبود است. او در کنار این اعلامیه، تصویری از آواتار خود را نیز به اشتراک گذاشت تا قابلیت های Horizon Worlds و گرافیک آواتار را نشان دهد.

در کنار این اعلامیه ها، زاکربرگ تصویری از آواتار خود در Horizon Worlds را نیز به اشتراک گذاشته است. او تصدیق کرد که تصویری که قبلا به اشتراک گذاشته شده بود “بسیار اساسی” بود. زاکربرگ در پست فیسبوکی درباره این آواتار گفت: «… خیلی سریع برای جشن راه اندازی گرفته شد». او همچنین اضافه کرد که گرافیک Horizon Worlds توانایی “خیلی بیشتر” را دارد. گفته می‌شود که گرافیک روی هدست‌های واقعیت مجازی نیز قابلیت بیشتری دارد.

مدیر عامل متا در فیس بوک به اشتراک گذاشته است که این شرکت به زودی “به روز رسانی های بزرگ” را برای Horizon Worlds منتشر خواهد کرد. مدیر اجرایی همچنین گفت که گرافیک آواتار نیز به زودی به روز خواهد شد. مدیرعامل گفت که جزئیات بیشتری را در رویداد Connect شرکت بعداً به اشتراک خواهد گذاشت. در این پست، مدیر اجرایی تصدیق کرد که تصویر آواتار Horizon Worlds او که قبلاً به اشتراک گذاشته شده بود “بسیار اساسی” بود. در 16 آگوست، مدیر اجرایی به فیس بوک آمد و راه اندازی Horizon Worlds در اسپانیا و فرانسه را اعلام کرد.

در اخبار دیگر، فیس بوک گزارش شده است که چندین گروه بزرگ ضد واکسیناسیون را از پلت فرم رسانه های اجتماعی خود ممنوع کرده است.




منبع