فیس بوک در ماه آوریل بیش از 27 میلیون قطعه محتوا در هند را به دلیل نقض دستورالعمل ها عمل کرد.

اینستاگرام به تنهایی علیه بیش از 5.46 میلیون محتوا عمل کرد.

فیسبوک در مجموع 8470 شکایت از کاربران دریافت کرد و در 2225 مورد ابزارهایی را در اختیار کاربران قرار داد تا مشکلات خود را حل کنند.

اینستاگرام 9676 شکایت از کاربران دریافت کرد که از این تعداد 5255 مورد اقدام کرد.

GAC به شکایات کاربرانی می‌پردازد که از تصمیم‌گیری رشته‌های رسانه‌های اجتماعی راضی نیستند.


کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل در نزدیکی است. از اولین هدست واقعیت ترکیبی این شرکت گرفته تا به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری جدید، همه چیزهایی را که منتظر دیدن آن در WWDC 2023 در Orbital، پادکست Gadgets 360 هستیم، بحث می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

متا در این گزارش برای فیس‌بوک گفت: «از 6245 گزارش دیگر که نیاز به بررسی تخصصی بود، ما محتوا را طبق خط‌مشی‌های خود بررسی کردیم و در مجموع روی 1244 گزارش اقدام کردیم.»

سه دسته اصلی که فیس‌بوک به تنهایی در مورد آنها اقدام کرده است شامل 21.7 میلیون محتوای هرزنامه، 1.6 میلیون محتوا به دلیل نقض قوانین مربوط به برهنگی و فعالیت جنسی بزرگسالان و 1.4 میلیون برای محتوای خشونت‌آمیز و گرافیکی است.

طبقه بندی یا جزئیات سیاست عاقلانه 1664 گزارش توسط شرکت در گزارش به اشتراک گذاشته نشده است.

اینستاگرام تنها در حدود 11 درصد از مواردی که کاربران گزارش هک شدن حساب خود را داشتند، و در حدود 30 درصد در مواردی که کاربران ادعا می‌کردند محتوای آن‌ها را به صورت برهنگی جزئی یا در یک عمل جنسی نشان می‌داد، ابزار ارائه کرد.

در مورد اینستاگرام، این پلتفرم کمتر از یک سوم گزارش‌های کاربرانی را که به دلیل نقض خط‌مشی خود در مورد «محتوای من را در برهنگی/برهنگی جزئی یا در یک عمل جنسی نشان می‌دهد» دریافت کرد، اقدام کرد.

فیس بوک به تنهایی روی بیش از 27.7 میلیون قطعه محتوایی که متوجه شد دستورالعمل های جامعه خود را در 13 خط مشی نقض می کند، عمل کرده است.

جزئیات مربوط به دسته بندی اقدامات انجام شده در مورد 1244 گزارش اضافی توسط فیس بوک فاش نشده است.

متا پنج دستور از کمیته استیناف شکایات (GAC) دریافت کرد که بر اساس آن اقدام کرد.

گزارش شفافیت متا سایر دسته‌های گزارش را نشان می‌دهد که در آن‌ها نرخ اقدام فیس‌بوک کمتر از یک چهارم درصد بوده است، از جمله شکایات مطرح شده توسط کاربران برای «قلدری یا آزار» (بیش از 17 درصد)، «محتوای نامناسب یا توهین‌آمیز» (حدود 18 درصد) و پروفایل های جعلی (بیش از 23 درصد).

این شرکت ابزارهایی را در اختیار کاربران قرار داد تا مشکلات خود را در 3591 مورد حل کنند.

بر اساس آخرین گزارش ماهانه هند، فیس بوک متا، غول رسانه های اجتماعی، علیه 41 درصد از شکایات دریافتی از کاربران و اینستاگرام علیه بیش از 54 درصد از شکایات مطرح شده توسط کاربران در آوریل 2023، اقدام کرد. طبق اطلاعات طبقه بندی شده توسط متا، فیس بوک کمتر از یک چهارم شکایات کاربران را “اقدام کرد” جایی که آنها ادعا کردند که محتوا آنها را به صورت جزئی برهنگی یا در یک عمل جنسی نشان می دهد.

متا در رابطه با اقدام اینستاگرام گفت: «از 6085 گزارش دیگر که نیاز به بررسی تخصصی بود، طبق سیاست‌های خود محتوا را بررسی کردیم و در مجموع روی 1664 گزارش اقدام کردیم.»