قابلیت‌های خنک‌کننده Lenovo Legion Y70 قبل از عرضه فاش شد: جزئیات

Legion Y70 لنوو همچنین دارای یک دوربین پشتی سه گانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین 13 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. لنوو همچنین فاش کرده است که این گوشی از یک سنسور تصویر CMOS 1/1.5 اینچی استفاده می کند که قادر به ضبط ویدیوهای 8K با سرعت 30 فریم در ثانیه است. وزن این گوشی هوشمند حدود 209 گرم است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.
قابلیت های خنک کننده Lenovo Legion Y70 توسط این شرکت فاش شده است. این شرکت چینی یک محفظه خنک کننده VC 5047 میلی متر مربعی با ضخامت 0.55 میلی متر ارائه می کند. لنوو قبلا تایید کرده بود که این گوشی با بدنه نازک 7.99 میلی متری و فریم وسط فلزی CNC عرضه خواهد شد. Legion Y70 قرار است در تاریخ 18 آگوست در چین عرضه شود. این گوشی مجهز به پردازنده Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 SoC خواهد بود. باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Super FlashCharge 68 واتی دارد.

لنوو قبل از عرضه خود از قابلیت های خنک کننده Legion Y70 آینده خود رونمایی کرده است. این گوشی هوشمند دارای یک محفظه خنک کننده 5047 میلی متر مربعی VC با ضخامت 0.55 میلی متر است. این شرکت قبلا تایید کرده بود که این گوشی با بدنه نازک 7.99 میلی متری همراه با قاب وسط فلزی CNC نیز عرضه خواهد شد.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

الگوریتم هوش مصنوعی که ناهنجاری‌ها را در مغز تشخیص می‌دهد ممکن است به درمان صرع کمک کند





منبع

Lenovo Legion Y70 مجهز به پردازنده Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 SoC خواهد بود. این گوشی هوشمند دارای باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 68 واتی Super FlashCharge است که گفته می شود تنها با 34 دقیقه شارژ تا 80 درصد از باتری را پشتیبان می دهد. گفته می شود باتری این گوشی هوشمند تا 8.5 ساعت زمان بازی را فراهم می کند.

همانطور که قبلاً ذکر شد، این گوشی هوشمند در تاریخ 18 اوت در ساعت 19 CST / 4:30 بعدازظهر IST در چین عرضه می شود. این گوشی در سه رنگ مشکی، قرمز و نقره ای در دسترس خواهد بود. لنوو قبل از عرضه چند مشخصات کلیدی این گوشی را فاش کرده است.

مشخصات Lenovo Legion Y70