قابلیت «پیام به خودتان» واتس‌اپ که برای کاربران برنامه بتا ویندوز منتشر می‌شود: گزارش

واتس اپ می تواند به زودی قابلیت Chat with your own number را برای کاربران ویندوز نیز بیاورد. ویژگی Message Yourself که به کاربران امکان می‌دهد برای خود پیام ارسال کنند، ماه گذشته در واتس‌اپ در اندروید و iOS منتشر شد. و اکنون، بر اساس گزارش‌ها، در آخرین برنامه بتا WhatsApp برای ویندوز در دسترس است. این به کاربران کمک می کند تا یادداشت ها یا یادآوری ها یا اطلاعات مهم را به راحتی برای خود ارسال کنند. پیش از این، کاربران برای انجام این کار باید یک حساب کاربری دوم واتس اپ را در شماره تلفن دیگر خود ثبت می کردند.

اینستاگرام که همچنین متعلق به متا است، قبلاً مانند فیس‌بوک و فیس‌بوک مسنجر از آواتارها پشتیبانی می‌کرد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

بر اساس گزارشی که توسط ردیاب بتا واتس‌اپ WABetaInfo منتشر شده است، سرویس پیام‌رسانی متعلق به Meta شروع به ارائه قابلیت ارسال پیام به خود با آخرین نسخه بتا WhatsApp برای ویندوز 2.2248.2.0 کرده است.

همانطور که گزارش نشان می دهد، هر بار که پیامی به شماره شما ارسال می شود، به تمام دستگاه های مرتبط تحویل داده می شود. قابل ذکر است که چت سرتاسر رمزگذاری می‌شود، بنابراین تنها کاربری که پیام را ارسال کرده است می‌تواند آن‌ها را در دستگاه‌های مرتبط خود ببیند.

کاربران واتس اپ برای دسترسی به این ویژگی باید آخرین نسخه برنامه بتا را از فروشگاه مایکروسافت دانلود کنند. پس از نصب، کاربران یک چت جداگانه با نام خود و به دنبال آن “(شما)” خواهند دید. آنها به سادگی می توانند برگه را باز کنند و یادداشت های سریع، لیست خرید، یادآوری ها، نشانک ها و موارد دیگر را ارسال کنند.

در همین حال، واتس‌اپ اخیراً آواتارهایی را در برنامه پیام‌رسانی معرفی کرد که به کاربران امکان می‌دهد نمایش دیجیتالی خود را مدیریت کنند. کاربران مجازند مدل مو، ویژگی‌های صورت و لباس‌ها را از میان ترکیب‌های موجود برای ایجاد آواتار از خود انتخاب کنند. برنامه پیام‌رسانی فوری همچنین 36 برچسب سفارشی اضافه کرده است که احساسات و اعمال مختلف را منعکس می‌کند. می توان یک آواتار را به عنوان عکس پروفایل واتس اپ خود تنظیم کرد یا از آنها به عنوان برچسب استفاده کرد.