قابلیت «پیام به خودتان» واتس اپ در حال عرضه در اندروید و iOS: گزارش

بر اساس گزارشی که توسط TechCrunch منتشر شده است، اپلیکیشن پیام رسان متعلق به Meta شروع به استفاده از قابلیت ارسال پیام به خودتان کرده است. ویژگی «به خودتان پیام بدهید» مشابه ارسال یک متن به کاربر دیگر خواهد بود، با این تفاوت که پیام در یک چت جداگانه روی تلفن شما باقی می‌ماند.

واتس‌اپ می‌گوید که قابلیت Message Yourself اکنون در دسترس است و طبق این گزارش باید در هفته‌های آینده به اکثر کاربران اندروید و iOS برسد. کاربران می توانند برای استفاده از قابلیت Message Yourself آخرین نسخه برنامه را در اندروید و iOS دانلود کنند.

می توانید روی دکمه چت جدید از صفحه اصلی WhatsApp ضربه بزنید و نام خود را انتخاب کنید. هنگامی که روی آن ضربه بزنید، می توانید متنی را برای خود ارسال کنید. اگر در برنامه دیگری هستید، می‌توانید از منوی اشتراک‌گذاری برای ارسال فایل‌ها، تصاویر و رسانه‌های دیگر برای خود نیز استفاده کنید.

اخیراً، اپلیکیشن پیام‌رسان ویژگی جدیدی را نیز معرفی کرده است که به کاربران iOS و Android اجازه می‌دهد نظرسنجی‌هایی را در چت‌های شخصی و گروهی برای دریافت نظرات یا پاسخ‌های دوستان و مخاطبین خود ایجاد کنند. به گفته این شرکت، پاسخ های کاربران به سوال نظرسنجی از طریق رمزگذاری سرتاسر محافظت می شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

واتس اپ در حال ارائه قابلیت Message Yourself برای کاربران در سراسر جهان است. این برنامه اکنون به شما امکان می دهد یک متن برای خود ارسال کنید تا پیام ها و فایل ها را ذخیره کنید. بسیاری از کاربران در سراسر جهان برای یادداشت سریع یادداشت ها یا یادآوری ها یا اطلاعات مهم به چت های واتس اپ تکیه می کنند. تا به حال، کاربران از راه حلی برای ارسال پیام خود استفاده می کردند، یا از حساب دوم واتس اپ ثبت شده در شماره تلفن دیگری استفاده می کردند، یا برای ذخیره پیام ها به پنجره چت یک حساب واتساپ از کار افتاده تکیه می کردند. واتس‌اپ اکنون به شما این امکان را می‌دهد که این کار را به راحتی از طریق یکی از ویژگی‌های داخلی جدید خود به نام پیام خودتان انجام دهید.

هنگامی که این ویژگی منتشر شد، کاربران یک چت جداگانه با نام خود و به دنبال آن “(شما)” خواهند دید. می‌توانید یادداشت‌ها، لیست‌های خرید، یادآوری‌ها را یادداشت کنید، نشانک‌ها را ذخیره کنید. شما همچنین می‌توانید پیام‌های سایر کاربران را مانند چت‌های دیگر فوروارد کنید.