قاب‌های سری گلکسی S23 سامسونگ با گزینه‌های رنگی چندگانه عرضه شد: همه جزئیات

قیمت قاب های جدید سری گلکسی اس 23 هنوز توسط این شرکت اعلام نشده است. سامسونگ در حال حاضر یک قاب محافظ گجت مقاوم و قاب گجت پاک را به همراه یک قاب سیلیکونی و یک قاب چرمی برای گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا فهرست کرده است.

قاب های گلکسی S23 سامسونگ در وب سایت این شرکت فهرست شده است
اعتبار عکس: اسکرین شات/ سامسونگ

قاب های چرمی برای هر سه گوشی در رنگ های مشکی، شتری و سبز موجود است. کیف گریپ سیلیکونی در دو رنگ سفید و مشکی با بند های قابل تعویض عرضه می شود. کیف کیف پول Smart View که به کاربران امکان پاسخگویی و کنترل آهنگ های موسیقی را از پنجره روشن می دهد در رنگ های مشکی، کرم، اسطوخودوس و سبز موجود است.

گوشی‌های هوشمند سامسونگ گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا که از نسخه سفارشی‌سازی شده تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام پشتیبانی می‌کنند، در رویداد Galaxy Unpacked معرفی شدند. قیمت Galaxy S23 از 799 دلار (تقریباً 65486 روپیه) شروع می شود، در حالی که Galaxy S23+ و Galaxy S23 Ultra به ترتیب دارای برچسب قیمت اولیه 999 دلار (تقریباً 81,878 روپیه) و 1199 دلار (تقریباً 98,271 روپیه) هستند. آنها در سایه های کرم، اسطوخودوس، سبز و مشکی فانتوم ارائه می شوند و از 17 فوریه در دسترس خواهند بود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع قاب galaxy s23 سامسونگ 23 قاب درون خطی سامسونگ

سری گلکسی اس 23 سامسونگ شامل گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا، در جریان رویداد Galaxy Unpacked در روز چهارشنبه معرفی شد. علاوه بر ارتقای سخت افزاری قابل توجه نسبت به سری گلکسی اس 22 که سال گذشته رونمایی شد، این شرکت کره جنوبی انواع لوازم جانبی رسمی را نیز برای گوشی های هوشمند پرچمدار معرفی کرده است. کیس های محافظ مجهز به ویژگی های متمایز برای محافظت از آنها در برابر افتادن تصادفی هستند و در رنگ های مختلف ارائه می شوند. به گفته این شرکت، کاربران گوشی های هوشمند جدید سری گلکسی اس 23 می توانند قاب ها را به صورت جداگانه خریداری کنند.

قاب های سری گلکسی اس 23 سامسونگ

قاب گجت ناهموار دارای بدنه ای لاستیکی با لبه های برآمده برای چسبندگی بهتر است و در یک سایه مشکی عرضه می شود. سامسونگ ادعا می کند که شرکت ایمنی شخص ثالث UL (Anderwriters Laboratories) این مورد را تایید کرده است. به گفته سامسونگ، قاب Clear طراحی شفافی برای نشان دادن رنگ اصلی دستگاه‌های سری گلکسی S23 دارد و دارای درپوش و دسته قابل چرخش است. قاب قاب با آستین کارت دسترسی سریع در سایه های سیاه و سفید فهرست شده است.