قاضی شکایت حریم خصوصی کمبریج آنالیتیکا علیه متای والدین فیس بوک را رد کرد

قاضی موریس راس از دادگاه عالی ناحیه کلمبیا در حکم خود گفت: «در حالی که ممکن است منطقه با رویکرد فیس بوک نسبت به این وضعیت مخالف باشد، هیچ مبنای قانونی وجود ندارد که فیس بوک را مجبور کند متفاوت عمل کند.

دفتر دادستان کل منطقه کلمبیا گفت که با تصمیم دادگاه مخالف است و در حال بررسی گزینه هایی است.

دعوای حقوق خصوصی در سال 2018 توسط واشنگتن دی سی علیه مالک متا پلتفرم فیس بوک، روز پنجشنبه توسط قاضی دادگاه عالی رد شد و حکم داد که این شرکت مصرف کنندگان را در مورد رسوایی کمبریج آنالیتیکا گمراه نکرده است.

قاضی روز پنجشنبه گفت: «فیس بوک از نظر مادی مشتریان را در مورد پاسخ آنها به کمبریج آنالیتیکا گمراه نکرد.

قاضی گفت که سیاست‌های فیس‌بوک نشان داده است که چگونه اشخاص ثالث ممکن است داده‌های کاربر را دریافت کنند و پلتفرم رسانه‌های اجتماعی نیز دستورالعمل‌هایی در مورد نحوه محدود کردن اشتراک‌گذاری داده‌ها ارائه کرده است.

این شرکت رسانه های اجتماعی در سال 2018 پس از افشای این که یک مسابقه شخصیت ثالث که در فیس بوک توزیع شد، اطلاعات پروفایل 87 میلیون کاربر در سراسر جهان را جمع آوری کرد و داده ها را به شرکت مشاوره سیاسی بریتانیایی کمبریج آنالیتیکا فروخت، مورد بررسی جهانی قرار گرفت.

© تامسون رویترز 2023


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

متا بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

این دادخواست نقض قانون حمایت از مصرف کننده منطقه را مدعی شد.