قسمت اول House of the Dragon در سایت‌های تورنت لو رفت، شبکه‌های دزدی دریایی قبل از انتشار

House of the Dragon قسمت 1 به سایت‌های تورنت و سایر شبکه‌هایی که دزدی دریایی را فعال می‌کنند، در نسخه‌های مختلف کیفیت و اندازه فایل (از 262 مگابایت تا 2.29 گیگابایت) فاش شده است. در حالی که اکثر نسخه‌های سری مقدماتی Game of Thrones مسلماً واقعی هستند، با توجه به اسکرین‌شات‌های پیوست شده و نظرات کاربران که مشروعیت آنها را تأیید می‌کند، برخی از آنها تقلبی هستند و صرفاً به‌عنوان تله‌ای برای بارگذاری ویروس‌ها و بدافزارها بر روی رایانه‌های افراد ناآگاه وجود دارند. و از آنجایی که House of the Dragon مستقیماً به صورت آنلاین منتشر می‌شود – در HBO Max و Disney+ Hotstar در دسترس است – کپی‌های واقعی غیرقانونی دارای کیفیت صوتی و تصویری خوبی هستند. Gadgets 360 اشتراک‌گذاری غیرقانونی فایل را تایید نمی‌کند. این خلاف قانون است و فیلمسازان مستحق دریافت پول برای محتوایی هستند که ایجاد می کنند.

اولین نسخه قانونی و قانونی قسمت 1 House of the Dragon در حوالی ساعت 8:20 صبح یکشنبه 21 آگوست – تقریباً 24 ساعت قبل از انتشار – در سایت‌های تورنت با وضوح کامل 1080p و صدای فراگیر در سایت‌های تورنت نمایش داده شد. (خانه اژدها یکشنبه در ساعت 9 شب به وقت شرقی از HBO Max در هر کجا که در دسترس باشد و ساعت 6:30 صبح IST در دیزنی + Hotstar در هند پخش می شود.) دزدی دریایی با کیفیت بالا یک مشکل دائمی برای برنامه های تلویزیونی است، زیرا آنها راحت تر از فیلم ها در تلویزیون ضبط می شوند. صفحه نمایش بزرگ همچنین، «بازی تاج و تخت» با افشاگری‌ها غریبه نیست. با توجه به ارزشی که دارد، House of the Dragon در 4K HDR نیز در دسترس خواهد بود – حداقل در HBO Max – اما در زمان نگارش هیچ نسخه 4K فاش نشده ای وجود ندارد.

قسمت 1 House of the Dragon در 22 اوت ساعت 6:30 صبح به وقت IST در دیزنی+ هاتستار منتشر می شود. قسمت های جدید تا 24 اکتبر هر دوشنبه ساعت 6:30 صبح پخش می شود.




منبع ساخته شده توسط رایان کوندال (مستعمره) و جورج آر آر مارتین – دومی نویسنده کتاب A Song of Ice and Fire است، مجموعه کتابهایی که در هشت فصل بازی تاج و تخت اقتباس شده است – خانه اژدها درباره 200 سال قبل از سریال مادرش. این داستان آغاز پایان خانه تارگرین است که به جنگ جانشینی مشهور تارگرین ها، معروف به رقص اژدها، ختم شد. برخلاف بازی تاج و تخت، House of the Dragon چندین بار پرش های زمانی را در فصل اول 10 قسمتی خود اجرا می کند و بازیگران نیز در طول فصل نقش های خود را عوض می کنند. اسپین آف تاج و تخت می تواند از فصل 2 فرمت آنتولوژی داشته باشد.

نقد و بررسی House of the Dragon: Game of Thrones بازگشت – و عالی است

در خانه اژدها، پدی کانسیدین در نقش پنجمین فرمانروای هفت پادشاهی، پادشاه ویسریس اول تارگرین، مت اسمیت در نقش برادر کوچکتر ویسریس و وارث احتمالی شاهزاده دیمون تارگرین، اما دارسی و میلی آلکاک در نقش فرزند اول ویسریس، پرنسس رینیرا تارگاری ایفای نقش می‌کنند. ، اولیویا کوک و امیلی کری در نقش بهترین دوست رینیرا لیدی آلیسنت هایتاور، استیو توسن در نقش دریانورد معروف لرد کورلیز “مار دریایی” ولاریون، ایو بست در نقش همسر کورلیس و ملکه ای که هرگز نبود، پرنسس رینیس تارگرین، فابین سرمن فرانکلسکی در نقش کریستون کول، سونویا میزونو در نقش میساریا متحد مورد اعتماد دیمون، و ریس ایفانس در نقش پدر آلیسنت و دست پادشاه، سر اتو هایتاور.