قیمت، مشخصات گوشی Oppo Reno 8T هند فاش شد. تاریخ عرضه Oppo F23 و Reno 10 مشخص شد: گزارش

به غیر از Oppo Reno 8T، منبع اطلاعاتی همچنین به اشتراک گذاشت که سازنده چینی Oppo F23 و Oppo Reno 10 را نیز در ماه‌های آینده عرضه خواهد کرد. در حالی که گوشی جدید سری F قرار است در مارس 2023 در هند عرضه شود، سری رنو 10 احتمالاً در آوریل یا مه 2023 عرضه خواهد شد. به نظر می رسد اوپو از عرضه سری رنو 9 در هند صرف نظر می کند، زیرا رنو 10 نیز عرضه خواهد شد. جانشین سری Reno 8 در اینجا.

Tipster Mukul Sharma (توئیتر: @stufflistings) از طریق MySmartPrice، به اشتراک گذاشت که Oppo Reno 8T آینده در هفته اول فوریه به هند خواهد آمد. منبع اطلاعاتی همچنین قیمت مورد انتظار گوشی را در حدود 100 روپیه فاش کرد. 32000، در حالی که رم و ظرفیت ذخیره سازی آن احتمالاً به ترتیب 8 و 256 گیگابایت است. علاوه بر این، این گوشی احتمالاً از تراشه اسنپدراگون 695 بهره می‌برد و از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند.

طبق گزارش‌ها، اوپو در حال برنامه‌ریزی برای توسعه سری Reno 8 خود با گوشی هوشمند جدیدی به نام Oppo Reno 8T است. در حالی که شرکت چینی گوشی های هوشمند در مورد گوشی آینده سخت صحبت می کند، گمانه زنی ها و شایعات در مورد این گوشی در هفته های اخیر منتشر شده است. اکنون یک افشاگر محبوب تاریخ عرضه مورد انتظار Oppo Reno 8T در هند و همچنین قیمت و جزئیات رم و فضای ذخیره سازی آن را فاش کرده است. علاوه بر این، این شرکت گوشی های هوشمند نیز در حال آماده شدن برای عرضه Oppo F23 و Reno 10 در هند در اواخر امسال است.

اخیراً گزارشی ادعا کرد که Oppo Reno 8T 5G ممکن است دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با نرخ تجدید 120 هرتز و عمق رنگ 10 بیت باشد. همچنین احتمالاً رم LPDDR4x و حافظه داخلی UFS 2.2 به همراه باتری 4800 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. گوشی هوشمند آینده Oppo همچنین احتمالاً از یک دوربین سه گانه پشتی با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی ثانویه در پشت بهره می برد.

این گزارش همچنین نشان می دهد که Oppo Reno 8T 4G می تواند Oppo F22 یا Oppo F23 را در هند حمل کند. طراحی لو رفته آن نشان می‌دهد که گوشی دارای صفحه‌نمایش تخت، چانه ضخیم و شکاف سوراخ‌دار در گوشه بالا سمت چپ است. نسخه 4G نیز دارای پشتی چرم مصنوعی است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع