قیمت بیت کوین پس از چند روز افزایش به 20000 دلار کاهش یافت و بیشتر آلت کوین ها را از دست داد.

انتظار می رود در اواخر سال، برنامه های غیرمتمرکز بیشتری (dApps) وارد بازار Web3 شوند.

قیمت هر دو میم کوین Shiba Inu و Dogecoin نیز از نردبان قیمت پایین آمد.

پس از تقریباً چهار روز مشاهده سود ثابت، اکثر ارزهای دیجیتال در روز پنجشنبه، 19 ژانویه با زیان باز شدند. بیت کوین افت ارزشی 2.68 درصدی را ثبت کرد و امروز با قیمت 20750 دلار (تقریباً 16.8 میلیون روپیه) معامله شد. این کمترین ارزش بیت کوین تاکنون در پنج روز گذشته در صرافی های ملی و خارجی مانند کوین بیس و بایننس بوده است. در واقع، در خود 24 ساعت گذشته، قیمت BTC به میزان قابل توجهی 451 دلار (تقریباً 36665 روپیه) کاهش یافته است.

فعالیت زنجیره‌ای اتریوم افزایش تعداد قراردادهای هوشمند مستقر در شبکه اصلی اتریوم را نشان می‌دهد که در مقایسه با سال ۲۰۲۱، ۲۹۳ درصد رشد داشته است. علاوه بر این، استقرار قراردادهای هوشمند در شبکه آزمایشی گورلی اتریوم ۱۸۷ درصد در سه ماه گذشته رشد داشته است. تیم CoinDCX افزود: در سال 2022 – و تا 721 درصد سال به سال – به بالاترین سطح تاریخ 2.7 میلیون رسیده و نشان می دهد که برنامه های غیرمتمرکز بیشتری ممکن است در آینده وارد بازار شوند.


تتر، کوین USD، ریپل، و بایننس USD – استیبل کوین های محبوب – با ضرر تسویه شدند. آلتکوین‌های محبوب دیگر از جمله Cardano، Polygon، Solana، Polkadot و Litecoin به این موارد پیوستند.

امروز فقط تعداد قابل شمارشی از ارزهای دیجیتال به سود رسیدند. اینها عبارتند از Dash، Circuits of Value و Flex.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

اتر بیت کوین را به سمت قطار زیان دنبال کرد. با افت قیمت 4.33 درصدی، ETH در نقطه ارزش 1523 دلار (تقریباً 1.23 میلیون روپیه) وارد عرصه معاملات شد. دومین دارایی ارز دیجیتال با ارزش ۵۸ دلار (تقریبا ۴۷۱۵ روپیه) کاهش یافت.

ارزش کلی بازار کریپتو در یک روز گذشته 2.7 درصد کاهش یافت. طبق CoinMarketCap، ارزش بازار ارزهای دیجیتال 969 میلیارد دلار (تقریبا 7878211 کرور) است.

با وجود نوسانات بازار امروز، کارشناسان صنعت تمرکز خود را بر روی پوشش های نقره ای حفظ کرده اند. ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در هفت روز گذشته 16.10 درصد افزایش یافته است. افزایش اخیر قیمت بیت کوین منجر به نقدینگی نزدیک به 500 میلیون دلار (تقریباً 4068 کرور) در هفته گذشته شد تا بالاترین سطح از اکتبر 2022 را نشان دهد. علاوه بر این، تعداد تراکنش های روزانه ثبت شده در بلاک چین بیت کوین به تقریباً افزایش یافت. تیم تحقیقاتی CoinDCX به Gadgets 360 گفت: 300000، بالاترین سطح آن از آوریل 2021.