قیمت توکن هواداران ARG پس از باخت آرژانتین به عربستان در جام جهانی فوتبال سقوط کرد.

این توکن، یکی از چندین دارایی رمزنگاری دیجیتال ایجاد شده در بلاک چین Chiliz توسط Socios.com با همکاری تیم‌های فوتبال، به خریداران در تصمیم‌گیری‌های تیم‌های حامی و دسترسی به جوایز رأی می‌دهد. برای افراد ناآشنا، ARG نوع خاصی از توکن ERC-20 سازگار با اتریوم است که طرفداران را ملزم می کند ابتدا توکن CHZ Chiliz را خریداری کنند که در هفته گذشته 17 درصد کاهش یافته است تا بتوانند آن را با هر توکن دیگری در Socios تعویض کنند. توکن فن را می توان در تعدادی از صرافی های محبوب مانند OKX، Huobi و DigiFinex خریداری کرد.

بعد از یک باخت تکان دهنده 2-1 طبق گزارش CoinGecko، برای تیم ملی آرژانتین به رهبری فوق ستاره لیونل مسی، توکن $ARG در عصر روز سه شنبه بیش از 30 درصد کاهش یافت و به 4.96 دلار (تقریباً 400 روپیه) رسید. زمانی که توکن در می 2021 ایجاد شد، ARG تقریباً 4.30 دلار (تقریباً 350 روپیه) فروخته شد.

در طول سال گذشته، تعداد قابل توجهی از بزرگترین باشگاه‌های جهان، مانند باشگاه بارسلونا، پاری سن ژرمن، باشگاه منچستر سیتی، و همچنین برخی از تیم‌های ملی، با Socios.com و Bitci برای ایجاد نشانه‌های هوادار همکاری کردند. توکن ها به سرعت به منبع درآمد جدیدی برای تیم ها تبدیل شده اند.

توکن ها، اگرچه نشان دهنده مالکیت در تیم ها نیستند، اما راهی برای سرمایه گذاران برای شرط بندی بر روی موفقیت تیم مورد علاقه خود هستند. ارزش این توکن‌های فن می‌تواند از نظر ارزش نوسانات زیادی داشته باشد و طرفداران پول خود را از دست بدهند، به‌ویژه که بازار ارزهای دیجیتال با پیامد سقوط مالی صرافی FTX در اوایل این ماه مواجه است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

از آنجایی که آرژانتین روز سه شنبه در جام جهانی فوتبال با عربستان سعودی روبرو شد، ارزش توکن هواداران رمزنگاری اتحادیه فوتبال آرژانتین ARG به شدت کاهش یافت و از حدود 7.20 دلار (تقریبا 600 روپیه) در ابتدای بازی به پایین ترین سطح 4.96 دلار (تقریباً تقریباً) کاهش یافت. 400 روپیه). شکست آرژانتین به حدی شدید بود که بسیاری از هواداران تصمیم به فروش توکن های خود گرفتند که توسط شرکت رمزنگاری Chiliz با همکاری رسمی اتحادیه فوتبال آرژانتین تولید و در صرافی Chiliz Socios راه اندازی شد. قیمت ARG از زمان پایان مسابقه اندکی به حدود 5.68 دلار (تقریباً 460 روپیه) افزایش یافته است.