قیمت ساعت Google Pixel، گزینه‌های رنگ سرفیس آنلاین قبل از عرضه در 6 اکتبر: گزارش

طبق گزارشی، قیمت Google Pixel Watch برای نوع Wi-Fi فقط پیش از عرضه آن فاش شده است. طبق گزارش‌ها، گزینه‌های رنگی برای مدل‌های Wi-Fi و تلفن همراه نیز به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شده است. گزارش قبلی در ماه آگوست قیمت نسخه سلولی Google Pixel Watch را پیشنهاد کرده بود. این غول فناوری قرار است در تاریخ 6 اکتبر در ساعت 10 صبح به وقت شرقی (7:30 بعدازظهر IST) میزبان رویداد «ساخت توسط گوگل» باشد که طی آن این شرکت از ساعت هوشمند جدید و سری Google Pixel 7 رونمایی خواهد کرد.

قیمت Google Pixel Watch، در دسترس بودن (مورد انتظار)

Google Pixel Watch اولین بار در رویداد Google I/O در ماه می امسال معرفی شد. ساعت هوشمند آینده بر روی آخرین نسخه Wear OS اجرا خواهد شد. این صفحه نمایش دارای یک صفحه دایره ای با حداقل حاشیه های اطراف نمایشگر است.




منبع

این پوشیدنی همچنین دارای محافظ شیشه ای منحنی و ساختاری از جنس استیل ضد زنگ خواهد بود. ساعت هوشمند جدید همچنین از Google Assistant، Google Maps و Google Wallet پشتیبانی می‌کند. Google Pixel Watch دارای ویژگی‌های مرتبط با سلامتی است، مانند ردیابی ضربان قلب و نظارت بر خواب. به گفته این شرکت، این ساعت هوشمند با اپلیکیشن Find My Device نیز کار خواهد کرد.

طبق گزارش 9To5Google به نقل از منابع صنعتی، قیمت Google Pixel Watch در ایالات متحده از 349.99 دلار (تقریباً 28000 روپیه) برای نوع فقط Wi-Fi شروع می شود. طبق گزارش قبلی، نسخه تلفن همراه Google Pixel در ایالات متحده با قیمت 399 دلار (تقریباً 31900 روپیه) عرضه خواهد شد.

گزارش 9To5Google بیشتر گزینه های رنگی هر دو نوع را برجسته کرده است. گفته می‌شود که تنها نوع Wi-Fi ساعت Google Pixel در رنگ‌های مشکی/ابسیدین، طلایی/فندقی و نقره‌ای/گچی عرضه می‌شود. گفته می‌شود که نوع سلولی ساعت هوشمند آینده در رنگ‌های مشکی/ابسیدین، نقره‌ای/زغالی و طلایی/فندقی موجود است.

گوگل قبلاً اعلام کرده است که میزبان رویداد راه اندازی «ساخت شده توسط Google» در تاریخ 6 اکتبر در ساعت 10 صبح به وقت شرقی (7:30 بعد از ظهر به وقت تهران) خواهد بود. در طول این رویداد، این شرکت از طیف وسیعی از محصولات از جمله Google Pixel Watch و Google Pixel 7 سری رونمایی خواهد کرد. ظاهراً Google Pixel Watch از 4 نوامبر برای خرید در دسترس خواهد بود.

مشخصات Google Pixel Watch