قیمت ساعت OnePlus Nord در هند، رندرهای لو رفته: تمام جزئیات در اینجا

به نقل از موکول شارما، 91Mobiles گزارش داد که OnePlus Nord Watch در دو مدل عرضه خواهد شد: یکی با صفحه دایره ای و دیگری با صفحه مستطیلی. مدل دارای صفحه دایره ای در سه نوع با رزولوشن 240×240 پیکسل و وضوح 390×390 پیکسل عرضه می شود. گفته می شود مدل با صفحه مستطیلی دارای دو نوع با وضوح 240×280 پیکسل و 368×448 پیکسل است.

در مدل های مستطیلی وان پلاس نورد واچ، هر دوی آن ها دارای دو دکمه در سمت راست هستند. در حالی که یکی از آنها دارای باند حلقه مانند است، دیگری دارای نواری شبیه به کلیک و تناسب است. گفته می شود که صفحه اول دارای اندازه بزرگتر است. Mukul Sharma همچنین چند تصویر را در رابط کاربری انواع صفحه های مستطیلی به اشتراک گذاشت.

برخی از مشخصات کلیدی OnePlus Nord Watch قبلاً توسط همین مشاور ارائه شده بود. او ادعا کرد که این پوشیدنی ممکن است حداقل در گزینه های رنگی سیاه و سفید عرضه شود، ویژگی های تناسب اندام محور را با بودجه ارائه دهد، و همچنین یک باتری جامد را در خود جای دهد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

تا آنجا که به طراحی مربوط می شود، یکی از مدل های OnePlus Nord Watch با صفحه دایره ای دارای لبه محافظ با خطوط خط تیره است که دقیقه و ساعت را نشان می دهد. گفته می شود که این نسخه مقاوم این پوشیدنی است و دارای دو دکمه تاج در سمت راست است. نوع دوم دایره‌ای همان طرح اول را دارد اما خطوط فاصله را از دست می‌دهد. نوع سوم دارای یک تاج است و هیچ خط تیره ای نیز وجود ندارد.

قیمت ساعت OnePlus Nord در هند، رندرها و چند ویژگی به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. به گفته یک منبع آگاه، گفته می‌شود که این پوشیدنی در دو مدل عرضه می‌شود که در مجموع پنج نوع خواهند داشت. گفته می شود یک مدل با صفحه دایره ای و مدل دیگر با صفحه مستطیلی ارائه می شود. منبع اطلاعاتی قبلاً ادعا کرده بود که OnePlus Nord Watch ممکن است حداقل در دو رنگ، یعنی سیاه و سفید عرضه شود. همچنین گفته می‌شود که این ساعت هوشمند یک پیشنهاد اقتصادی است و یک باتری جامد را در خود جای داده است.

قیمت ساعت وان پلاس نورد در هند

قیمت ساعت OnePlus Nord Watch در هند می تواند حدود روپیه باشد. 5000 در هند در مقایسه، OnePlus Watch در هند با قیمتی معادل روپیه عرضه شد. 16999.

ویژگی های OnePlus Nord Watch