قیمت سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 مجددا فاش شد، سه گزینه ذخیره‌سازی در اختیار شما قرار گرفت

این توسعه مبتنی بر گزارش قبلی است که ادعا می‌کرد قیمت گلکسی زد فلیپ 4 با مدل قبلی خود، گلکسی زد فلیپ 3 یکسان است. 84999 به ترتیب.

در حالی که سامسونگ هنوز جزئیاتی در مورد این گوشی هوشمند اعلام نکرده است، تعدادی از تصاویر گلکسی زد فلیپ 4 ادعایی به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. آنها پیشنهاد می کنند که گوشی هوشمند آینده تقریباً شبیه به Galaxy Z Flip 3 خواهد بود. یکی از تفاوت ها می تواند یک دکمه بزرگتر، واضح تر و “کلیک تر” باشد.

گفته می شود که گلکسی زد فلیپ 4 در رویداد Samsung Galaxy Unpacked که برای 10 آگوست برنامه ریزی شده است، رونمایی خواهد شد. این گوشی در کنار گلکسی زد فولد 4 و گلکسی واچ سری 5 رونمایی خواهد شد. انتظار می رود این گوشی با صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز، تراشه اسنپدراگون 8+ Gen 1 همراه با 8 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پشتی دوگانه 12 مگاپیکسلی و چهار گزینه رنگ




منبع

قیمت گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ دوباره به بیرون درز کرد. جدا از به اشتراک گذاشتن قیمت‌های ادعایی، یک منبع آگاه همچنین پیشنهاد می‌کند که گوشی هوشمند شایعه شده در سه نسخه عرضه خواهد شد. گزارشی ادعا می کند که قیمت این گوشی تاشو با مدل قبلی خود یکسان خواهد بود. احتمالاً این گوشی هوشمند در کنار گوشی تاشو گلکسی زد فولد 4 و سری گلکسی واچ 5 در رویداد Samsung Galaxy Unpacked که قرار است در 10 آگوست برگزار شود، عرضه خواهد شد. اخیراً رنگ ها و طراحی هر دو این گوشی های تاشو فاش شده است.

قیمت Samsung Galaxy Z Flip 4

قیمت بابا به نقل از سودانشو، سودان شو، ادعا می‌کند که Galaxy Z Flip 4 برای نسخه پایه که گفته می‌شود با 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود، از 1080 یورو (تقریباً 88500 روپیه) شروع می‌شود. ادعا می شود که مدل با حافظه داخلی 256 گیگابایتی دارای برچسب قیمتی 1160 یورویی (تقریباً 95000 روپیه) است و نسخه برتر آن که گفته می شود با حافظه داخلی 512 گیگابایتی عرضه می شود، ممکن است قیمتی معادل یورو داشته باشد. 1,280 (تقریباً 1,04,850 روپیه).