قیمت لپ تاپ

اگر قصد دارید از لپ تاپ خود به عنوان جایگزینی برای کامپیوتر خانگی استفاده کنید، موضوع وزن و ابعاد اهمیت چندانی برایتان نخواهد داشت. با ترکیب قیمت لپ تاپ و نیازهای خود گزینههای موردنظر خود را انتخاب کنید و اگر سوالی در مورد هر کدام داشتید در صفحه هر محصول آن را مطرح کنید تا کاربران و کارشناسان زومیت به آن پاسخ دهند. با اینکه نوت بوک ها مانند دسکتاپها انعطاف پذیر نیستند، بخشهایی در آنها وجود دارد که میتوانید هنگام خرید، کمتر نگران آنها باشید؛ چرا که میتوانید در آینده با کمی هزینه اقدام به بهبود آنها کنید. دانشجویان در هنگام خرید لپ تاپ چه نکاتی را باید رعایت کنند؟ پردازندههای سری U به دلیل مصرف پایین گزینهی مناسبی برای استفاده در اولترابوکها هستند و برای کاربرانی که به دنبال کارهای سنگین مانند ادیت ویدئو و عکس، بازی و مواردی از این دست هستند خرید لپتاپ با چنین پردازندهای توصیه نمیشود.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مجله خبری novinraya ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دلیل این امر استفاده از سختافزار فوقالعاده قوی و فنهای بزرگ برای خنک نگه داشتن این قطعات است. تراشه گرافیکی قوی نیز کماهمیتترین مورد برای کارهای برنامهنویسی عادی محسوب میشود. آیا پردازندههای سری U اینتل برای کارهای سنگین مناسب است؟ پردازندههای رده پایینتر پنتیوم، سلرون و اتم نیز ساخت همین شرکت هستند. بنابراین، بهتر است اولا نمایشگر بزرگتری داشته باشد، ثانیا از کیفیت ساخت خوبی برخوردار باشد. تعداد لپتاپهای مجهز به نمایشگر اولد در بازار بسیار اندک است.ابعاد و وزن لپ تاپ؛ اولترابوک چیست؟ کارت گرافیک مجزا، صفحه نمایش لمسی، رزولوشن بالای نمایشگر مواردی هستند که عموم دانشجویان نیازی به آنها ندارند. مدلهای ۱۱ تا ۱۳ اینچی کاملا سبک و قابل حمل بوده و گزینهی مناسبی برای دانشجویان به شمار میروند. بیشتر لپتاپهای موجود در بازار به یک مدل از سریهای فوق مجهز هستند. بدیهی است که قیمت لپ تاپ با وزن و ابعاد مناسب که از سختافزار قدرتمندی نیز بهره ببرد در بازار بسیار بالا است.اولترابوک به لپتاپهایی گفته میشود که ضخامت کمتر از ۲۰ میلیمتر و وزن کمتر از ۱.۵ کیلوگرم دارند. امروزه نوت بوکهایی وجود دارند که عمر باتری آنها به ۱۵ ساعت میرسد؛ اما این ویژگی برای همهی افراد مهم نیست. پنلهای IPS و VA هر دو دقت رنگ بالایی دارند اما IPS ها در زاویهی دید بینظیر عمل میکنند.

کافی است برای یافتن این لپتاپها از بخش لیست محصول بازه قیمتی موردنظر خود را انتخاب کنید با این کار محبوبترین محصولات فعلی بازار در آن رده قیمتی نمایش داده میشود با تغییر روش مرتبسازی به ارزانترین گزینههای ارزانتر را مشاهده خواهید کرد. از دیگر نکاتی که هنگام خرید لپ تاپ باید به آن دقت داشته باشید این است که لپتاپها برعکس رایانههای رومیزی قابلیت ارتقاء چندانی ندارند. لپ تاپ اداری معمولا به دستهای از لپتاپها گفته میشود که از لحاظ کارایی در ردهی متوسط رو به پایین قرار میگیرند. تفاوت عمدهی لپ تاپ مهندسی و لپ تاپ اداری را باید توان پردازشی دانست. ظرافتی که در طراحی لپ تاپهای اداری و مهندسی وجود دارد، معمولا در این سری مشاهده نمیشود. لپ تاپ هایی که تحت عنوان لپ تاپ مهندسی شناخته میشوند، مشترکات زیادی با لپتاپهای ادرای دارند. از آنجایی که دانشجویان معمولا لپتاپ را با خود به دانشگاه حمل میکنند و در محیطهای مختلف از آن استفاده میکنند، وزن پایین یا همان قابلیت حمل آسان یک ویژگی مهم برای این دسته از نوتبوکها محسوب میشود.قیمت لپ تاپ دانشجویی وابستگی زیادی به سختافزار دستگاه دارد؛ این مسئله نیز ارتباط مستقیمی با رشتهی تحصیلی شما دارد.

لپ تاپهای گیمینگ معمولا نمایشگری بزرگتر از ۱۵ اینچ دارند و به دلیل وزن بالا، حمل آنها به سادگی لپ تاپ دانشجویی نیست.اگر از عاشقان بازی هستید، برای اینکه بتوانید جدیدترین بازیهای رایانهای را روی لپ تاپ گیمینگ خود اجرا کنید نیاز به پردازنده و کارت گرافیک پرقدرت دارید. این یعنی شرکت سازنده در مشارکت با مایکروسافت ویندوز اصلی و کرک نشده را روی لپتاپ شما نصب کرده و کلیهی درایورهای سازگار با آن نسخه از ویندوز نیز به صورت پیشفرض روی دستگاه نصب هستند.تنها مشکلی که وجود دارد این است که مدلهای دارای ویندوز کمی گرانتر از مدلهای فاقد آن هستند. در نقطهی مقابل نمایشگرهای فاقد این پوشش تصویر درخشانتری را در محیطهای فاقد نور مزاحم ارائه میدهند اما بازتاب نور آنها در سایر محیطها کمی آزاردهنده خواهد بود.نرخ نوسازی از دیگر مؤلفههای مهم در نمایشگرها به حساب میآید. یعنی میتوانید یک لپ تاپ با نمایشگر 18 اینچی تهیه کنید و از تصویر بزرگتر لذت ببرید؛ اما اگر مجبور هستید لپ تاپ خود را مدام با خود حمل کنید، لپتاپ سبک و با ابعاد مناسب گزینه بهتری است.