قیمت گذاری Redmi Pad فاش شد رنگ، گزینه های ذخیره سازی قبل از راه اندازی: گزارش


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

پست فرضی همچنین نشان داد که این تبلت در رنگ سبز نعنایی عرضه خواهد شد. ظاهراً Redmi Pad می‌تواند دارای یک ماژول دوربین مستطیلی در گوشه سمت چپ بالا باشد و می‌تواند با طراحی لبه‌ای صاف عرضه شود.

Redmi Pad می‌تواند دو گزینه پیکربندی ارائه دهد – 3 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی.

گزارش اخیر همچنین از ورود Redmi Pad در ماه اکتبر در کنار سری Xiaomi 12GT خبر داده بود. این تبلت می تواند دارای یک دوربین پشتی تک 8 مگاپیکسلی باشد. این گزارش همچنین شامل یک تصویر ادعایی از Redmi Pad در رنگ خاکستری تیره است.

Redmi Pad قبلاً در سایت صدور گواهینامه اجباری چین (3C) مشاهده شده بود. این می تواند یک باتری 7800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی داشته باشد. در زیر کاپوت، این تبلت ممکن است از پردازنده MediaTek Helio G99 SoC استفاده کند. احتمالاً صفحه نمایش 11.2 اینچی IPS دارد.

در اخبار مرتبط، گزارش دیگری ادعا می‌کند که Redmi Pad در ماه اکتبر، زمانی قبل از دیوالی در هند عرضه خواهد شد. علاوه بر این، اشاره می‌کند که Paras Guglani (@passionategeekz) این تبلت را در رنگ‌های Graphite Grey، Mint Green و Moonlight Silver عرضه کرده است.

طبق گزارش MySmartPrice، حساب اینستاگرام شیائومی کویت به طور خلاصه پستی را به اشتراک گذاشت که در آن از راه اندازی Redmi Pad انتقاد کرد. با این حال، پست از آن زمان حذف شده است. قیمت این تبلت از برند فرعی شیائومی 71.9 KWD (تقریباً 18500 روپیه) خواهد بود.

انتظار می رود Redmi Pad در ماه اکتبر توسط این شرکت چینی در کنار سری Xiaomi 12T رونمایی شود. گزارش جدیدی بار دیگر به ورود Redmi Pad در ماه اکتبر اشاره کرده است. همچنین به انواع رنگ و فضای ذخیره سازی احتمالی این تبلت آینده اشاره می کند. علاوه بر این، قیمت و طراحی تبلت جدید ظاهراً از طریق یک پست حذف شده توسط حساب اینستاگرام شیائومی کویت فاش شده است. این گزارش می گوید که Redmi Pad در رنگ سبز نعنایی با طراحی لبه تخت عرضه خواهد شد.