قیمت Lava Blaze 5G هند در 7 نوامبر اعلام می شود و فروش آن از طریق آمازون تایید شده است.

LG G2: هنری، فناوری قدرتمند ال‌جی





منبع

Lava Blaze 5G توسط Ashwini Vaishnav وزیر ارتباطات و الکترونیک و فناوری اطلاعات در جریان کنگره موبایل هند 2022 (IMC) که در اکتبر برگزار شد، رونمایی شد. تایید شده است که این گوشی هوشمند به عنوان یک پیشنهاد 5G مقرون به صرفه با قیمتی در حدود روپیه عرضه می شود. 10000.

مشخصات Lava Blaze 5G

ویدیوی برگزیده روز

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

Honor Play 30M With Snapdragon 480G Plus SoC راه اندازی شد: قیمت، مشخصات

Lava Blaze 5G بر روی اندروید 12 اجرا می شود و دارای صفحه نمایش 6.51 اینچی HD+ IPS است. این نمایشگر دارای نرخ رفرش 90 هرتز است و از Widevine L1 پشتیبانی می کند. همانطور که گفته شد، پردازنده 7 نانومتری مدیاتک Dimensity 700 SoC به همراه 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. رم موجود را می توان با استفاده از فضای ذخیره سازی رایگان تا 7 گیگابایت افزایش داد.

سازنده داخلی گوشی های هوشمند Lava International آشکار کرد تاریخ راه اندازی Lava Blaze 5G در هند در توییتر. طبق این توییت، این شرکت جزئیات قیمت گوشی هوشمند 5G را در 7 نوامبر اعلام خواهد کرد. همچنین فروش آن از طریق آمازون تایید شده است.

برای اپتیک، Lava Blaze 5G دارای یک واحد دوربین پشتی سه گانه با پشتوانه هوش مصنوعی است که در سرفصل آن یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی قرار دارد. برای عکس های سلفی، یک سنسور 8 مگاپیکسلی در جلو وجود دارد. علاوه بر این، یک سنسور اثر انگشت در کناری برای احراز هویت تعبیه شده است. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن را پشتیبانی می کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.
بالاخره تاریخ راه اندازی Lava Blaze 5G در هند تایید شد. جزئیات قیمت دستگاه 5G که در ماه اکتبر در جریان کنگره موبایل هند 2022 (IMC) رونمایی شد، در 7 نوامبر فاش خواهد شد. فروش آن از طریق آمازون در این کشور آغاز خواهد شد. Lava Blaze 5G دارای نمایشگر بریدگی قطره‌ای است و از MediaTek Dimensity 700 SoC، همراه با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند. این دوربین سه گانه پشتیبان هوش مصنوعی دارد و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده است. حافظه داخلی Lava Blaze 5G را می‌توان با استفاده از فضای ذخیره‌سازی بلااستفاده تا 7 گیگابایت افزایش داد.