قیمت OnePlus 11R در هند، گزینه های پیکربندی پیش از عرضه: همه جزئیات

از نظر دوربین، OnePlus 11R ممکن است به یک واحد دوربین پشتی سه گانه، شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی مجهز شود. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند OnePlus دارای دوربین سلفی 16 اینچی نیز باشد. ممکن است یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی SuperVOOC داشته باشد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

طبق گزارش قبلی، OnePlus 11R می‌تواند دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Full HD+ (۱۰۸۰ در ۲۴۱۲ پیکسل) AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز باشد. انتظار می‌رود که این گوشی دارای پردازنده Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 SoC با حداکثر 16 گیگابایت رم باشد. به نظر می رسد این یک گام پایین تر از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 در OnePlus 11 5G باشد.

Tipster Mukul Sharma (توئیتر: @stufflistings) قیمت احتمالی OnePlus 11R در هند و همچنین تنظیمات ذخیره سازی آن را فاش کرده است. یک مدل 8 گیگابایتی + 128 گیگابایتی می تواند بین روپیه قیمت داشته باشد. 35000 تا Rs. 40000 در کشور است، در حالی که انتظار می‌رود نسخه دیگری از حافظه 16 + 512 گیگابایتی حدود روپیه قیمت داشته باشد. به گفته شارما 45000.

OnePlus 11R به زودی راهی بازارهای جهانی از جمله هند خواهد شد. گفته می‌شود که این گوشی یک نوع کمتر قدرتمند از OnePlus 11 5G است و طبق گزارش‌ها در سایت‌های صدور گواهینامه‌های مختلف، از جمله اداره استانداردهای هند (BIS) و وب‌سایت نظارتی مرکز کیفیت چین (CQC) حضور داشته است. بر اساس گزارشی، همتای چینی آن – OnePlus Ace 2 – اخیراً در وب سایت رسمی OnePlus China دیده شده است. یک منبع اطلاعات قابل اعتماد اکنون جزئیات قیمت گوشی در هند و تنظیمات ذخیره سازی OnePlus 11R را فاش کرده است.

اطلاعات دهنده اخیرا OnePlus Ace 2 را در سایت رسمی این شرکت مشاهده کرده است. گمان می رود این گوشی نسخه چینی OnePlus 11R باشد. با این حال، وان پلاس هنوز وجود این مدل ها را به طور رسمی تایید نکرده است. با این حال، شارما ادعا می کند که OnePlus 11R ممکن است در حدود آوریل یا می در هند رونمایی شود.