قیمت Oppo Reno 8T، مشخصات مشخصات از طریق لیست خرده فروشی قبل از عرضه در 8 فوریه فاش شد


Oppo Reno 8T مدت زیادی است که بخشی از شایعات است. این شرکت تایید کرده است که این گوشی در تاریخ 8 فوریه در فیلیپین عرضه خواهد شد. با این حال، به نظر می رسد که یک خرده فروش قیمت Oppo Reno 8T را فاش کرده است. لیستی ادعایی برای این گوشی هوشمند آینده در فیس بوک منتشر شده است که برخی از مشخصات کلیدی Oppo Reno 8T را نیز ذکر می کند. همچنین شامل تصاویر زنده فرضی گوشی و بسته بندی جعبه آن است.

قیمت Oppo Reno 8T (مورد انتظار)

طبق گزارش Revü، Oppo Reno 8T ممکن است قیمتی معادل 18999 PHP (تقریباً 28500 روپیه) برای نسخه 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد. فقدان نام تجاری 5G در تصویر جعبه خرده فروشی لو رفته می تواند به این معنی باشد که این نوع 4G است. اعتقاد بر این است که اوپو روی اوپو رنو 8T 5G نیز کار می کند.

اوپو اخیراً یک تیزر ویدیویی در فیسبوک منتشر کرده است که عرضه Oppo Reno 8T در فیلیپین را تایید می کند. این گوشی هوشمند آینده قرار است در تاریخ 8 فوریه عرضه شود.

مشخصات Oppo Reno 8T (شایعه شده)

لیست لو رفته Oppo Reno 8T نشان می دهد که این گوشی هوشمند ممکن است دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED باشد. علاوه بر این، گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که Oppo Reno 8T می‌تواند از پردازنده MediaTek Helio G99 استفاده کند. این دستگاه می‌تواند 8 گیگابایت رم فیزیکی با امکان افزایش تا 8 گیگابایت حافظه مجازی داشته باشد. انتظار می رود این گوشی هوشمند بر روی ColorOS 13 مبتنی بر اندروید 13 اجرا شود.

برای اپتیک، این گوشی هوشمند Oppo ممکن است دارای تنظیمات دوربین پشتی سه گانه با دوربین اصلی 100 مگاپیکسلی باشد. همچنین ممکن است یک دوربین میکرولنز با زوم 40 برابری در پشت نیز وجود داشته باشد. لیست ادعا شده اشاره می کند که Oppo Reno 8T ممکن است یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع SuperVOOC 33 واتی داشته باشد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

آمازون حداقل مبلغ خرید را در Amazon Fresh برای اعضای Prime افزایش می دهد

ویدیوی برگزیده روز

به زودی از YouTube Shorts کسب درآمد کنید – تماشا کنید تا بدانید چگونه





منبع