قیمت Oppo Reno 8T در هند، می‌تواند دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی باشد


اوپو در حال آماده شدن برای عرضه سری Oppo Reno 8T است که شامل نسخه‌های Oppo Reno 8T 4G و Oppo Reno 8T 5G می‌شود. یک صفحه فرود برای خط تولید اخیراً در سایت اندونزی این شرکت منتشر شد و نشان می دهد که راه اندازی نزدیک تر است. یک منبع آگاه قابل اعتماد اکنون محدوده قیمت احتمالی سری Oppo Reno 8T در هند را فاش کرده است. علاوه بر این، برخی از مشخصات کلیدی آن نیز اشاره شده است. قابل ذکر است که این شرکت قبلاً سری Oppo Reno 9 را در سال گذشته در چین معرفی کرد.

قیمت Oppo Reno 8T در هند (شایعه شده)

Tipster Mukul Sharma (توئیتر: @stufflistings) در اخیراً ذکر شده است توییت قیمت سری Oppo Reno 8T بین روپیه است. 27000 تا روپیه 29000 در هند. این گوشی هوشمند Oppo ممکن است با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. صفحه فرود رسمی آن اخیراً منتشر شده است که مدل 4G را در رنگ‌های مشکی نیمه شب و نارنجی غروب به نمایش می‌گذارد.

علاوه بر این، ظاهراً مدل Oppo Reno 8T 5G از طراحی Oppo Glow به همراه نسخه‌های Midnight Black بهره می‌برد. در همین حال، گزینه رنگ Sunset Orange ظاهری چرمی دارد.

مشخصات Oppo Reno 8T (شایعه شده)

شارما معتقد است که Oppo Reno 8T با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی همراه با سنسور میکرولنز عرضه خواهد شد. گفته می شود این گوشی دارای طراحی منحنی سه بعدی است و از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند. پیش‌تر ادعا کرده بود که نسخه 5G آن ممکن است دارای Snapdragon 695 SoC باشد.

گزارش های قبلی حاکی از آن بود که Oppo Reno 8T 5G ممکن است دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و عمق رنگ 10 بیتی باشد. در همین حال، مدل 4G می‌تواند از پردازنده MediaTek Helio G99 پشتیبانی کند. انتظار می رود این گوشی های هوشمند تا پایان ژانویه وارد بازارهای جهانی شوند. علاوه بر این، آنها ممکن است در ماه فوریه در هند عرضه شوند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

سرمایه‌گذاران مبتدی کریپتو که از طریق Dogecoin به Shiba Inu می‌روند: نانسن

ویدیوی برگزیده روز

اولین برداشت ردمی نوت 12 پرو 5G: نباید نادیده گرفته شود





منبع