قیمت ZenFone 10 ایسوس به طور غیررسمی قبل از راه اندازی آنلاین به بیرون درز کرد: تمام جزئیات

همچنین انتظار می رود Asus ZenFone 10 دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی AMOLED با نرخ تجدید تا 120 هرتز باشد که اندازه صفحه نمایش به طور قابل توجهی بزرگتر از پنل AMOLED 5.9 اینچی مدل قبلی است. گفته می‌شود این گوشی به سنسور دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی مجهز شده است و انتظار می‌رود از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب برخوردار باشد.

از این رو حدس زده می شود که مدل پایه ZenFone 10 (مشخصات فضای ذخیره سازی مشخص نشده) قیمتی معادل 749 دلار (تقریباً 61900 روپیه) داشته باشد. قابل ذکر است که نسخه پایه 8 گیگابایتی + 128 گیگابایتی Asus ZenFone 9 با قیمت بازار 799 یورو (تقریباً 64800 روپیه) عرضه شد. این گوشی همچنین در گزینه های ذخیره سازی 8 گیگابایت + 256 گیگابایت و 16 گیگابایت + 256 گیگابایت عرضه شد و در رنگ های مشکی نیمه شب، سفید مهتابی، قرمز غروب آفتاب و آبی ستاره ای ارائه می شود.

با این حال، در بخش شرایط و ضوابط این وب سایت آزمایشی، به نظر می رسد ایسوس قیمت ZenPhone 10 آینده در ایالات متحده را فاش کرده است. این شرکت در توصیف قرعه‌کشی خوش شانس تبلیغاتی می‌گوید: “ASUS سه (3) Zenfone 10 را به عنوان جوایز این تبلیغات (هر کدام یک “جایزه”) در مجموع ارائه می‌کند. هر جایزه با ارزش خرده‌فروشی تقریبی 749 دلار است.”

انتظار می‌رود Asus ZenFone 10 به‌زودی به‌عنوان جانشین Asus ZenFone 9 که در جولای 2022 منتشر شد، عرضه شود. گفته می‌شود که سازنده گوشی‌های هوشمند مستقر در تایوانی، ZenFone 10 ادعایی را اواخر امسال در سه ماهه چهارم رونمایی خواهد کرد. پیش از هر گونه اطلاعیه ای، به نظر می رسد ایسوس قیمت این گوشی هوشمند را به طور ناگهانی فاش کرده است. این گوشی احتمالاً از جدیدترین و سریع ترین چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می برد. همچنین انتظار می‌رود این گوشی دارای سنسور دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی باشد.

لیست Geekbench از Asus ZenFone 10 قبلاً نشان می‌داد که این گوشی از پردازنده هشت هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 SoC همراه با حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که این گوشی اندروید 13 را به صورت خارج از جعبه اجرا کند.

سازنده گوشی‌های هوشمند تایوانی اخیراً یک وب‌سایت آزمایشی راه‌اندازی کرده است تا نظرات کاربران در مورد قابلیت‌های دوربین Zenfone 10 آینده ایسوس را دریافت کند. از کاربران دعوت می‌شود به یک سری مقایسه تصاویر رأی دهند و اعلام کنند که کدام یک را ترجیح می‌دهند و چرا. افرادی که در این آزمون شرکت می کنند، واجد شرایط قرعه کشی خوش شانس هستند تا برنده یک مدل رایگان ZenFone 10 پس از عرضه آن شوند.


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع