لاک‌پشت‌های نینجا جهش یافته نوجوان: آخرین بازی ویدیویی Ronin AAA در حال توسعه است


طبق گزارش ها، یک بازی Teenage Mutant Ninja Turtles، بر اساس سری رمان های گرافیکی The Last Ronin، در دست توسعه است. داگ روزن، معاون ارشد بازی‌ها و رسانه‌های نوظهور پارامونت گلوبال، در مصاحبه‌ای با Polygon، قول داد که بازی اکشن سوم شخص و تک‌نفره آینده مشابه بازی اخیر سونی پلی‌استیشن خواهد بود. خدای جنگ عناوین عنوان AAA مخاطبان بالغ را هدف قرار خواهد داد، درست مانند کتاب های مصور، و «چند سال دیگر» تا انتشار باقی مانده است، که در حال حاضر توسط یک استودیو ناشناس در حال توسعه است. هیچ خبری در مورد پلتفرم نیز وجود ندارد، اما می توانیم با خیال راحت فرض کنیم که این پلتفرم برای PC، PS5 و Xbox Series S/X عرضه خواهد شد.

برای ناآگاهان، لاک‌پشت‌های نینجا نوجوان: آخرین رونین یک مینی‌سریال پنج شماره‌ای بود که در نبردی غم‌انگیز و آینده‌نگر در نیویورک رخ می‌داد، جایی که سه تا از چهار لاک‌پشت نینجا کشته شده‌اند. پس از آن بازمانده تنها، مأموریتی به ظاهر ناامیدکننده را آغاز می کند تا انتقام خانواده از دست رفته خود را بگیرد، ماسک سیاهی به چهره می زند و سلاح های کشته شدگان را به دست می گیرد – دو کاتانا، سای، نونچاکو و کارکنان بو. هویت لاک پشت تا آخرین صفحات شماره ی شماره ی لاک پشت مخفی نگه داشته می شود. 1، در حالی که او در مقابل نوه شردر قرار می گیرد. درست مانند رمان گرافیکی، بازی ویدیویی آینده با او به عنوان شخصیت اصلی و تنها اجرا می شود، البته برادرانش می توانند در سکانس های فلاش بک قابل بازی باشند. از آنجایی که رونین قهرمان جنگ افزار برادرانش را حمل می کند، می توانیم انتظار داشته باشیم که بازی به ما اجازه دهد هر زمان که آنها را عوض کنیم.

روزن نام توسعه‌دهنده‌ای را ذکر نکرده است، اما معتقد است که “شریک مناسب” را برای اقتباس بازی ویدیویی The Last Ronin پیدا کرده است، و کیفیت AAA را حفظ کرده است. او همچنین پیشنهاد کرد که فرصت‌هایی برای چندین بازی TMNT وجود دارد که مخاطبان جوان‌تر و مسن‌تر را هدف قرار می‌دهند. این فرنچایز بازی اخیراً دوباره احیا شده است، به لطف بازی تحسین‌شده beat’em up TMNT: Shredder’s Revenge، که در آن می‌توانید با شش بازیکن دیگر متحد شوید تا بهترین‌های Foot Clan، Triceraton Warriors و غیره را کسب کنید. مجموعه‌ای از بازی‌های Retro Teenage Mutant Ninja Turtles به نام The Cowabunga Collection نیز سال گذشته منتشر شد که حس نوستالژی را برای طرفداران دیرینه برانگیخت.

در همین حال، لاک‌پشت‌های پیتزا دوست و جنایتکار همگی قرار است در یک انیمیشن جدید با نام Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem ظاهر شوند. این فیلم به کارگردانی جف رو (Desentment) دارای هنر و انیمیشنی سبک است که با نرخ فریم‌هایی شبیه به Spider-Man: Into the Spider-Verse بازی می‌کند و زندگی چهار لاک‌پشت نینجا را به تصویر می‌کشد که برای برنده شدن بر روی سطح زمین می‌روند. قلب نیویورکی ها در حالی که صداپیشگی لاک‌پشت‌ها توسط بازیگران نوجوان انجام می‌شود، بازیگران مکمل با نام‌های بزرگی مانند جکی چان (ساعت شلوغی)، ست روگن (سوپرباد)، آیو ادبیری (آیو ادبیری) پر شده است.خرس)، جیانکارلو اسپوزیتو (برکینگ بد)، مایا رودولف (پیتزا شیرین بیان) و غیره.

Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin هنوز در مراحل اولیه توسعه است و احتمالاً برای PC، PS5 و Xbox Series S/X منتشر خواهد شد. روزن قول داده است که اطلاعات بیشتری در «ماه‌ها و سال‌های آینده» ارائه کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع