لیست قیمت لپ تاپ و نوت بوک، ۲۳ آبان ترب

برای انتخاب ضربه بزنید، نگه دارید و بکشید تا آیتم ها را جابجا کنید، انگشت خود را برای پیمایش بکشید و برای بزرگنمایی آن را به هم نزدیک کنید، درست همانطور که در تلفن هوشمند یا تبلت انجام می دهید. در حال حاضر در بسیاری از بهترین لپ تاپ های ویندوز و کروم‌بوک‌، نمایشگر لمسی موجود است. ما در ین مقاله سعی کردیم تا به این سوال پاسخ دهیم و بهترین لپ تاپ های ایسوس را در هر رده کاربری به شما معرفی کنیم. معمولا کمپانی ایسوس در ساخت این لپ تاپ ها بهترین قطعات سخت افزاری و همچنین جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا را به کار می‌گیرد. به دلیل وجود همین ویژگی‌ها قیمت این دسته از لپ تاپ ها نسبت به دو دسته بندی دیگر اندکی بالاتر است. اما حقیقتا ارزش خرید را دارد چرا که شما در نهایت با یک لپ تاپ همه چیز تمام رو به رو هستید.

این لپ‌تاپ دارای نمایشگر QHD با نرخ نوسازی ۳۰۰ هرتز است که در میان لپ‌تاپ‌های بالا رده قابل توجه است. این دستگاه ۱ ترابایت حافظه SSD و ۱۶ گیگابایت حافظه رم دارد که آن را به یک غول بزرگ تبدیل کرده است. در ادامه لپ‌تاپ‌های اقتصادی، میان‌رده و پرچمدار به شما معرفی خواهند شد و می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

بهترین لپ تاپ مدیریتی و نکاتی درباره آن!

پیشینه قدیمی و قدرتمند لپ‌تاپ‌های برند اچ پی، خیالمان را به میزان زیادی قیمت بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی 2022 راحت می‌کند. پس هر چقدر که دلتان بخواهد می‌توانید بازی روی آن نصب کنید و از انجام بازی‌های سنگین لذت ببرید؛ چون این لپ تاپ گیمینگ ایسوس قدرتمند همه آن‌ها را به خوبی اجرا خواهد کرد. لپ‌تاپ ایسوس مدل Strix G15، ۱۶ گیگابایت رم داشته و ۱ ترابایت حافظه SSD دارد. در این لپ تاپ از یک پردازنده Intel Core i H استفاده شده که با 16 گیگابایت رم DDR4 مشغول به اجرای دستورات می‌شود. به همین دلیل می‌توان گفت که لپ تاپ از نظر پردازش هیچ مشکلی ندارد. حالا این پردازنده و رم با یک گرافیک GTX 1660ti MAX-Q Design با 6 گیگابایتی ترکیب شده تا بازی‌های نیز به بهترین شکل ممکن اجرا شوند.

  • Google با سازندگان محبوب همکاری نزدیکی دارد تا اطمینان حاصل کند که هر Chromebook دارای امنیت داخلی است، راه‌اندازی می‌شود و سریع کار می‌کند، و با به‌روزرسانی‌های خودکار، استفاده از آن آسان است.
  • این لپ تاپ لنوو به اسپیکرهای استریو که از تکنولوژی صدای دالبی استفاده می‌کنند هم بهره می‌برد.
  • سپس می‌توانید با توجه به کارایی انواع لپ تاپ و در نظر گرفتن نیاز خود مناسب ترین انتخاب را از بهترین برند داشته باشید.
  • اگر قصد خرید یک لپ تاپ فوق العاده و البته قدرتمند را دارید لپ تاپ M7600QE حقیقتا یک گزینه‌ی خوب برای شما است.
  • برند ایسر؛ لپ تاپ‌های ایسر معمولا تنوع کمتری نسبت به لنوو و ایسوس داردن و بازار آنها در ایران چندان بزرگ نیست.

لیست قیمت لپ تاپ و نوت بوک، ۲۳ آبان ترب برای آگاهی از قدرت پردازنده مرکزی باید به تعداد هسته‌های آن و همچنین نسل پردازنده توجه داشته باشید. متاسفانه روی این لپ تاپ از حافظه SSD خبری نیست و تنها یک ترابایت حافظه HDD دارد که فضای بسیار خوبی برای ذخیره کردن اطلاعات در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به صفحه نمایش لپ تاپ توجه ویژه داشته باشید؛ چرا که قرار است مدت زمان زیادی را صرف تماشای آن هنگام کار کردن یا تماشای فیلم و سریال کنید.

سیستم Apple M1 روی یک تراشه CPU، GPU، موتور عصبی، I/O و موارد دیگر را یکپارچه می کند و عملکرد، فناوری های سفارشی و کارایی انرژی را ارائه می دهد. ایمالز به عنوان یک موتور جستجوی کاال، قیمت انواع لپ تاپ با برندهای مختلف را به صورت روزانه از فروشگاههای مختلف استخراج میکند و شما میتوانید از قیمت روز انواع لپ تاپ با برندهای مختلف در ایمالز مطلع شوید. 16 گیگابایت بیشترین مقدار رم در محدوده قیمت 20 میلیون است و برای تقریبا همه کاربران کافی است. ارتقای SSD به راحتی قابل انجام است و شرکت گارانتی کننده لپ تاپ (بدون از بین رفتن گارانتی) این کار را انجام می‌دهد. سری ThinkBook 15 از برند لنوو، مشابه سری V15 و Ideapad 3، مدلهای متنوعی دارد که ما مدل ThinkBook 15-FF را به عنوان یکی از بهترین مدلهای این سری، معرفی می‌کنیم. این پردازنده تقریبا 10% از بهترین پردازنده محدوده قیمت 15 میلیون (یعنی مدل 1154G4)، ضعیفتر است.

اینتل با 2 گیگابایت حافظه ویدیویی مشترک بهره‌مند است؛ پس همانطور که انتظار می‌رود این محصول بیشتر برای استفاده‌های روزمره پیشنهاد می‌شود و توانایی پردازش سنگین را ندارد. ایسوس بدون شک بهترین مادربردهای کامپیوتر بازار را تولید کرده و سهم بالایی از فروش جهانی را به خود اختصاص داده است. باقدرت می‌توان گفت که ایسوس درزمینهٔ تولید مادربرد، یک سرو گردن از رقبای خود بالاتر بوده و همیشه چند قدم از آن‌ها جلوتر است. داشتن دو درگاه USB-C یکی از مزایای منحصر به فرد این لپتاپ گیمینگ است. در این جا ما شاهد مدل‌های متنوعی هستیم که البته مشخصات بهتری را نیز ارائه می‌دهند.

بهترین لپ تاپ ها در سال 2022 + 11 نکته ضروری پیش از خرید

این محصول به صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی با وضوح تصویر Full HD مجهز شده و تا ۲۵۰ نیت روشنایی تولید می‌کند. این محصول ایسوس به پردازنده Core i3 نسل ۱۱ مجهز شده و محدوده فرکانس آن به ۳ تا ۴٫۱ گیگاهرتز می‌رسد. داشتن چهار گیگابایت رم هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است لیست قیمت لپ تاپ موردنظر شما بر اساس ارزان به گران مرتب شده است. قیمت لپ تاپ امروز چقدر است؟ قیمت روز لپ تاپ ها هم مانند هر کالای وارداتی دیگر، وابسته به قیمت دلار است. اگر قصد خرید لپ تاپ دارید بهتر است نیم‌نگاهی به نوسانات بازار ارز داشته باشید. قیمت روز لپ تاپ در فواصل زمانی کمی دستخوش تغییر و تحول می‌شود؛ بنابراین، می‌توانید با بررسی مداوم قیمت روز لپ تاپ خرید موفق‌تری را تجربه کنید. زومیت این کار را با فهرست کردن فروشنده‌های مختلف و قیمت‌های آن‌ها تا حد زیادی برایتان راحت کرده است.

۱- حداقل هزینه لازم برای خرید لپ تاپ گیمینگ چقدر است؟

شرکت اینتل یکی از برترین شرکت‌ها و برندهای جهان است و پردازنده‌های قوی این شرکت… همچنین بعضی از فروشنده‌ها CPU را فقط بر اساس میزان حافظه کش آن اعلام می‌کنند (مثلا 6 مگ کش) که اصلا نشان دهنده قدرت پردازنده نیست. به طور مثال دو پردازنده اینتل 6500U و N4000 چهار مگابایت حافظه کش دارند، ولی کارایی 6500U حدود دو برابر N4000 است. تنها مشکلی که وجود دارد این است که مدل‌های دارای ویندوز کمی گران‌تر از مدل‌های فاقد آن هستند. بنابراین، اگر خودتان قادر به نصب ویندوز و درایورهای دستگاه هستید ممکن است مانند اکثر کاربران ایرانی نسخه‌ی ارزان‌تر فاقد سیستم‌عامل را ترجیح بدهید. پنل‌های IPS و VA هر دو دقت رنگ بالایی دارند اما IPS ها در زاویه‌ی دید بی‌نظیر عمل می‌کنند.

بنابراین اگر قصد خرید لپ تاپ مناسب برنامه نویسی دارید، حتما به حافظه SSD دقت کنید. هر چقدر پردازنده قوی تر، عملکرد و سرعت لپ تاپ بهتر و بیشتر است. با توجه به توسعه سریع نرم افزار های کدنویسی مانند visual studio روز به روز به لپ تاپ هایی با کانفیگ بالاتری نیاز داریم. پس حتما در حد توان سعی کنید لپ تاپ هایی با پردازنده بالاتر از intel core i5 یا AMD Ryzen 5 خریداری کنید.