ماسک برای اطلاعات بیشتر در حساب‌های ربات توییتر توسط قاضی رد شد

ایلان ماسک از دسترسی به اسناد اضافی درباره اقدامات داخلی توییتر در مورد حساب‌های ربات و هرزنامه محروم شد، زیرا قاضی به این نتیجه رسید که این شرکت قبلاً اطلاعات کافی را به عنوان بخشی از دعوای حقوقی میلیاردر بر سر یک تصاحب از بین رفته افشا کرده است. قاضی کاتلین سنت جی مک کورمیک روز جمعه حکم داد توییتر در ارائه اسناد مربوط به به اصطلاح mDAU “به اندازه کافی” انجام داده است – معیاری که برای بررسی کاربران انسانی پلت فرم رسانه های اجتماعی استفاده می شود. ماسک به دنبال اطلاعات بیشتر برای تقویت پیشنهاد خود برای لغو خرید 44 میلیارد دلاری (تقریبا 3.5 لک کرور) شرکت بود.

هر دو طرف مجموعه‌ای از احضاریه‌ها و درخواست‌های واریز به بانک‌ها، سرمایه‌گذاران و مشاوران درگیر در این معامله را صادر کرده‌اند. مک کورمیک مجبور شده است در مورد حدود نیم دوجین اختلاف بر سر افشای اسناد و سایر مسائل کشفی حکم کند.

© 2022 بلومبرگ LP


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

ماسک و وکلای او مکرراً توییتر را متهم کردند که به دنبال پنهان کردن اسناد و شهود مهم است، زیرا آنها برای محاکمه 17 اکتبر در مورد اینکه آیا ثروتمندترین فرد جهان می تواند به طور قانونی از معامله کناره گیری کند یا خیر، متهم کردند.

این میلیاردر ادعا می کند که این شرکت در مورد تعداد اکانت های اسپم و ربات در میان بیش از 230 میلیون کاربر خود با او همسطح نشده است. توییتر می گوید ماسک پشیمان شده است و نگرانی های او بهانه ای برای خروج از یک معامله است.

مک کورمیک همچنین درخواست ماسک را رد کرد که مقامات توییتر برای جستجوی بیشتر فایل‌ها تحت عبارات «دقایق فعال کاربر» (UAM) یا «چسبندگی»، دو روش برای اندازه‌گیری مدت زمان ماندن کاربران در پلتفرم، رد کردند.

در همین حال، قاضی همچنین کریس سانچی، قاضی بازنشسته ورشکستگی را به عنوان استاد ویژه برای نظارت بر اختلافات کشفیات منصوب کرد. سونچی مستقر در ویلمینگتون، دلاور، اکنون به عنوان میانجی کار می کند و همچنین به عنوان قاضی در دادگاه تجارت بین المللی سنگاپور فعالیت می کند.