مایکروسافت اعلام کرد که هیچ راه حلی در بررسی ضد انحصار اتحادیه اروپا در مورد معامله Activision ارائه نکرده است


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

© تامسون رویترز 2022

کمیسیون اروپا که قرار است ارزیابی اولیه خود از توافق را تا 8 نوامبر به پایان برساند، گفت که وب سایت آن به روز است. این سایت نشان داد که مایکروسافت امتیازی ارائه نکرده است.

مایکروسافت گفت که به همکاری با کمیسیون در گام‌های بعدی و رسیدگی به هرگونه نگرانی معتبر بازار، مانند آنچه که توسط سونی بیان شده است، ادامه می‌دهد.

مایکروسافت هیچ راه حلی به تنظیم کننده های ضد انحصار اتحادیه اروپا ارائه نداده است که پیشنهاد 69 میلیارد دلاری (تقریباً 571400 کرور روپیه) برای سازنده Call of Duty Activision Blizzard را قبل از تحقیقات گسترده اتحادیه اروپا بررسی می کند. دوشنبه.

خرید برنامه ریزی شده، بزرگترین خرید در صنعت بازی، به مایکروسافت کمک می کند تا بهتر با رهبران Tencent و Sony رقابت کند.

مایکروسافت در بیانیه‌ای اعلام کرد: سونی به‌عنوان پیشرو در صنعت می‌گوید که نگران بازی Call of Duty است، اما ما گفته‌ایم که متعهد هستیم که بازی مشابهی را در یک روز در ایکس‌باکس و پلی‌استیشن در دسترس قرار دهیم.

این سند اتحادیه اروپا نشان می دهد که مجری رقابت اتحادیه اروپا همچنین پرسید که آیا گنجینه داده های کاربران Activision به غول نرم افزاری ایالات متحده مزیت رقابتی در توسعه، انتشار و توزیع بازی های رایانه ای و کنسولی می دهد یا خیر.

شرکت‌ها معمولاً در طول بررسی اولیه اتحادیه اروپا راه‌حل‌هایی ارائه نمی‌کنند، وقتی می‌دانند که قانون‌گذاران متعاقباً قصد دارند یک تحقیق طولانی مدت چهار ماهه را آغاز کنند.

شرکت نرم‌افزاری ایالات متحده برای کمک به رقابت بهتر با رهبران Tencent و Sony که دومی منتقد این معامله است، روی خرید شرط‌بندی می‌کند.

پیش از این، گزارش شده بود که تنظیم‌کننده‌های ضدانحصار اتحادیه اروپا از توسعه‌دهندگان بازی‌ها می‌پرسند که آیا مایکروسافت برای جلوگیری از دسترسی رقبا به پرفروش‌ترین بازی‌های سازنده Call of Duty، Activision Blizzard، بر اساس سند اتحادیه اروپا که توسط رویترز مشاهده شده، تشویق می‌شود یا خیر.