مایکروسافت برخی از ویژگی های ویندوز 11 را در ویندوز 10 معرفی می کند: گزارش

طبق گزارش اخیر Windows Latest، مایکروسافت قابلیت های چاپ ویندوز 11 را به عنوان بخشی از به روز رسانی ویندوز 10 نسخه 22H2 خود به ویندوز 10 می آورد. گفته می‌شود که این شامل ویژگی‌هایی می‌شود که مختص ویندوز 11 بودند، از جمله گزینه اضافه کردن پین به کار چاپ. انتظار می رود این ویژگی به جلوگیری از اتصالات تکراری و همچنین چاپ های نادرست کمک کند.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

یک محقق اوکراینی ادعا می کند که اطلاعات صندوق Provident از 28 کرور هندی توسط هکرها فاش شده است





منبع همانطور که قبلا ذکر شد، طبق گزارش ها، مایکروسافت در حال تغییر برنامه توسعه جدید برای سیستم عامل ویندوز بود. انتظار می رود که این شرکت به چرخه سنتی سه ساله خود بازگردد، که می تواند به این معنی باشد که نسخه اصلی بعدی ممکن است در سال 2024 منتشر شود. اگر شرکت تصمیم بگیرد روند نامگذاری فعلی خود را حفظ کند، این نسخه می تواند ویندوز 12 باشد. طبق گزارش همچنین انتظار می‌رود که مایکروسافت در انتشار ویژگی‌های جدید برای نسخه فعلی ویندوز دو برابر شود.

طبق گزارش ها، مایکروسافت قابلیت های چاپ را از ویندوز 11 به ویندوز 10 می آورد. گفته می شود که ویژگی چاپ جدید گزینه ای را برای افزودن پین به کار چاپ معرفی می کند. گفته می شود این مرحله برای جلوگیری از اتصالات تکراری و پرینت های نادرست اضافه می شود. گفته می شود این به روز رسانی بخشی از به روز رسانی ویندوز 10 نسخه 22H2 است. ماه گذشته گزارش شد که مایکروسافت در حال تغییر برنامه توسعه جدید برای ویندوز است. همچنین گفته می‌شود که ویندوز 11 قابلیتی به نام «حساب خصوصی» دریافت می‌کند که به کاربران کمک می‌کند به اپلیکیشن‌هایی که به میکروفون، دوربین و داده‌های مکان دسترسی دارند نگاه کنند.

برای یادآوری، گفته می‌شود که ویندوز 11 قابلیتی به نام «حساب‌رسی حریم خصوصی» دریافت می‌کند که به کاربران کمک می‌کند به اپلیکیشن‌هایی که به میکروفون، دوربین و داده‌های مکان دسترسی دارند نگاه کنند. مایکروسافت در ابتدا این ویژگی را برای آزمایش به توسعه دهندگان اپلیکیشن معرفی کرده بود. با این حال، در آینده برای کاربران ویندوز 11 در دسترس خواهد بود تا به آنها اجازه دهد تصمیم بگیرند که آیا باید همچنان از برنامه هایی استفاده کنند که داده های حساس آنها را در سیستم ردیابی می کنند یا خیر.