مایکروسافت تصمیم رگولاتور بریتانیا برای مسدود کردن تصاحب 69 میلیارد دلاری Call of Duty Maker Activision را به چالش کشید.

© تامسون رویترز 2023


Google I/O 2023 شاهد بود که غول جستجو به طور مکرر به ما گفت که به هوش مصنوعی اهمیت می دهد، در کنار عرضه اولین تلفن تاشو و تبلت با برند پیکسل. امسال، این شرکت قصد دارد اپلیکیشن ها، خدمات و سیستم عامل اندروید خود را با فناوری هوش مصنوعی سوپرشارژ کند. ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

مایکروسافت روز چهارشنبه تایید کرد که علیه این حکم به دادگاه تجدید نظر رقابت (CAT) درخواست تجدیدنظر داده است و خلاصه ای از استدلال های آن روز جمعه منتشر شد.

شاکیان خصوصی در ماه دسامبر از مایکروسافت در دادگاه فدرال کالیفرنیا شکایت کردند تا به این معامله که آنها برای رقابت مضر می‌دانند، ملحق شود.

مایکروسافت در دادگاه تجدیدنظر رقابت می گوید CMA “در محاسبه و ارزیابی داده های سهم بازار برای خدمات بازی های ابری اشتباهات اساسی مرتکب شده است.”

مایکروسافت در مجموع پنج دلیل برای تجدید نظر ارائه کرد.

هفته گذشته، مایکروسافت از یک مانع قانونی اولیه بالقوه در معامله 69 میلیارد دلاری خود (تقریباً 571730 کرور) برای خرید اکتیویژن بلیزارد سازنده بازی‌های ویدیویی Call of Duty فرار کرد، زمانی که یک قاضی آمریکایی اجازه نداد بازی‌بازان با لباس خصوصی مانع اولیه شوند. کسب.

طبق این خلاصه، نتیجه گیری CMA مبنی بر اینکه این معامله منجر به کاهش قابل توجه رقابت در بازار بازی های ابری بریتانیا می شود، اشتباه است.

رگولاتور ضد انحصار بریتانیا، سازمان رقابت و بازار (CMA) در ماه آوریل این قرارداد را وتو کرد و گفت که می تواند به رقابت در بازار نوپای بازی های ابری آسیب برساند.

مایکروسافت تصمیم بریتانیا برای جلوگیری از تصرف ۶۹ میلیارد دلاری شرکت سازنده Call of Duty اکتیویژن بلیزارد را به دلیل “خطاهای اساسی” در ارزیابی خدمات بازی های ابری مایکروسافت به چالش می کشد.

قاضی ناحیه ایالات متحده، ژاکلین اسکات کورلی در دادگاه فدرال سانفرانسیسکو، در حکمی که اواخر جمعه شب صادر شد، گفت که بازی‌بازان ویدیویی نشان نداده‌اند که اگر اجازه داده شود ادغام قبل از اینکه او در مورد ماهیت پرونده خود تصمیم بگیرد، “زیاد جبران‌ناپذیری” خواهند دید. .

تصمیم شوکه کننده CMA برای جلوگیری از بزرگترین معامله در زمینه بازی، واکنش خشمگینانه ای را از طرف هر دو شرکت به دنبال داشت.