مایکروسافت تیم‌های پریمیوم مبتنی بر ChatGPT را عرضه می‌کند، شروع سرویس از 7 دلار در ماه

دیروز، OpenAI، مالک ChatGPT، یک طرح اشتراک آزمایشی برای چت ربات محبوب مبتنی بر هوش مصنوعی خود، به نام ChatGPT Plus، با قیمت 20 دلار (تقریبا 1600 روپیه) در ماه راه اندازی کرد. مشترکین در زمان اوج مصرف، پاسخ‌های سریع‌تر و دسترسی اولویت‌دار به ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید، به ChatGPT دسترسی خواهند داشت.

مایکروسافت روز چهارشنبه یک پیشنهاد پیام رسانی برتر Teams با پشتیبانی از ChatGPT ارائه کرد تا جلسات را با استفاده از چت ربات هوش مصنوعی که دره سیلیکون را طوفانی کرده است، ساده کند.

مایکروسافت که در اوایل این ماه از سرمایه گذاری چند میلیارد دلاری در OpenAI خبر داد، گفته است که قصد دارد فناوری ChatGPT را به همه محصولات خود اضافه کند و زمینه را برای رقابت بیشتر با رقیب گوگل آلفابت فراهم کند.

در یک پست وبلاگ منتشر شده توسط OpenAI در روز چهارشنبه، این شرکت ChatGPT Plus را معرفی کرد که در ابتدا فقط برای مشتریان در ایالات متحده عرضه می شود. این شرکت به زودی در دسترس بودن دسترسی را از طریق دعوت از افراد از لیست انتظار خود، احتمالاً در هفته های آینده، گسترش خواهد داد. OpenAI همچنین ChatGPT را در آینده نزدیک در مناطق بیشتری عرضه خواهد کرد.

مایکروسافت گفت که این سرویس ممتاز 7 دلار (تقریبا 600 روپیه) در ماه ژوئن قبل از افزایش به 10 دلار (تقریباً 800 روپیه) در ماه جولای در ماه هزینه خواهد داشت.

ربات چت، که می تواند به صورت دستوری نثر یا شعر تولید کند، در خط مقدم هوش مصنوعی مولد قرار دارد، فضایی که روز به روز شرکت های بزرگ فناوری منابع خود را در آن قیف می کنند.

ChatGPT روز چهارشنبه یک برنامه اشتراک ماهانه 20 دلاری (تقریباً 1600 روپیه) را اعلام کرد که به مشترکین اجازه می‌دهد به پاسخ‌های سریع‌تر و دسترسی اولویت‌دار به ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید دسترسی داشته باشند.

ChatGPT متعلق به OpenAI یادداشت های جلسه را به صورت خودکار ایجاد می کند، وظایف را توصیه می کند و به ایجاد الگوهای جلسه برای کاربران Teams کمک می کند.

در اوایل این هفته، OpenAI همچنین یک ابزار نرم افزاری برای شناسایی متن تولید شده توسط هوش مصنوعی منتشر کرد.

© تامسون رویترز 2023


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع