مایکروسافت چرخه توسعه سوئیچ ها، ممکن است ویندوز 12 را در سال 2024 منتشر کند: گزارش

طبق گزارشی که توسط Windows Central منتشر شده است، مایکروسافت احتمالاً نسخه اصلی بعدی ویندوز – که گمان می رود ویندوز 12 باشد – را در سال 2024 منتشر خواهد کرد. طبق گزارش ها، این شرکت نسخه برنامه ریزی شده 2023 ویندوز 11 با نام رمز “Sun Valley 3” را کنار گذاشته است. این برنامه جدید را اتخاذ کنید. تنها یک سال پیش، مایکروسافت اعلام کرده بود که قصد دارد یک به‌روزرسانی ویژگی اصلی را برای ویندوز 11 منتشر کند. طبق این گزارش، اکنون قصد دارد نسخه‌های اصلی ویندوز را هر سه سال یک بار عرضه کند.

در بین نسخه‌های اصلی، مایکروسافت احتمالاً قصد دارد عرضه ویژگی‌های جدیدترین نسخه ویندوز را افزایش دهد. با شروع به زودی ویندوز 11 نسخه 22H2 (Sun Valley 2) که به زودی منتشر می شود، گفته می شود که ویژگی های جدیدی را حداکثر تا چهار تا پنج بار در سال معرفی می کند. پیش از این، اکثر تیم های توسعه مایکروسافت مجبور بودند برای ارائه ویژگی های جدید منتظر انتشار سالانه باشند. اما اکنون انتظار می رود این تیم ها بتوانند زودتر از این ویژگی ها رونمایی کنند. ظاهراً مایکروسافت این رویکرد «لحظه‌ها» را در اوایل سال جاری آزمایش کرد، زمانی که بهبودهای نوار وظیفه را با چندین ویژگی دیگر همراه کرد. اکنون، انتظار می‌رود چندین ویژگی جدید از «Sun Valley 3» که ظاهراً حذف شده است را به‌عنوان به‌روزرسانی «لحظه‌ها» فوق‌الذکر برای «Sun Valley 2» بیاورد.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

تکنو اسپارک 9 با 11 گیگابایت رم، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در 18 جولای در هند عرضه می شود.





منبع

اطلاعات زیادی در مورد نسخه 2024 ویندوز وجود ندارد. شایعه شده است که توسعه دهندگان این نسخه را مشتری “Next Valley” نامیده اند. مایکروسافت به طور رسمی وجود این نسخه را تایید نکرده است.


این هفته در Orbital، پادکست Gadgets 360، ما در مورد Surface Pro 8، Go 3، Duo 2 و Laptop Studio صحبت می کنیم – همانطور که مایکروسافت چشم اندازی را برای سخت افزار ویندوز 11 تعیین می کند. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

طبق گزارش ها، مایکروسافت در حال تغییر برنامه توسعه جدید برای ویندوز است. انتظار می رود که این شرکت به چرخه سنتی سه ساله خود بازگردد، که می تواند به این معنی باشد که نسخه اصلی بعدی ممکن است در سال 2024 منتشر شود. این نسخه می تواند ویندوز 12 باشد، اگر شرکت تصمیم بگیرد به روند نامگذاری فعلی خود ادامه دهد. به گزارش همچنین انتظار می‌رود که مایکروسافت در انتشار ویژگی‌های جدید برای نسخه فعلی ویندوز دو برابر شود. این شرکت اخیراً به‌روزرسانی 22H2 را برای ویندوز 11 نهایی کرده است که انتظار می‌رود در ماه سپتامبر یا اکتبر ارائه شود.