مایکروسافت یک شب قبل از اخراج 10000 کارگر خود میزبان کنسرت استینگ در داووس بود.

در جریان مجمع جهانی اقتصاد امسال، نادلا روی صحنه برای پانل وال استریت ژورنال مصاحبه کرد و او در مورد وعده هوش مصنوعی صحبت کرد. او همچنین در مورد بادهای مخالف صنعت فناوری و نیاز به انجام کارهای بیشتر با کمتر صحبت کرد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت روز چهارشنبه در ارتباطی با کارمندان گفت که شرکت او 10000 کارگر یا کمتر از پنج درصد از کل نیروی کار خود را اخراج خواهد کرد، زیرا این غول فناوری ساختار هزینه خود را با درآمد و تقاضای مشتری هماهنگ می کند.

نادلا گفت: «ما در زمان‌های تغییر قابل توجهی زندگی می‌کنیم،» و افزود که در حالی که مشتریان در طول همه‌گیری هزینه‌های دیجیتال خود را تسریع کردند، «اکنون شاهد هستیم که آنها هزینه‌های دیجیتال خود را برای انجام کارهای بیشتر با کمتر بهینه می‌کنند. ما همچنین شاهد هستیم که سازمان‌ها در هر صنعت و جغرافیایی احتیاط می‌کنند، زیرا برخی از بخش‌های جهان در رکود به سر می‌برند و بخش‌های دیگر نیز پیش‌بینی می‌کنند.» مقاله WSJ می‌گوید که کنسرت استینگ در سه‌شنبه شب، زمانی که شرکت مایکروسافت برنامه‌های خود را برای اخراج 10000 نفر اعلام کرد، “در نهایت برای برخی از کارمندان مایکروسافت به نظر می‌رسد.”

“با کاهش اخراج مایکروسافت، برخی از کارمندان همه آن را ظاهری بد توصیف کردند. در حالی که علاقه مندی در داووس بخشی از انجام تجارت برای شرکت های بزرگ فناوری است و رویدادها از قبل برنامه ریزی شده اند و تغییر آنها را دشوار می کند، برخی از کارمندان فکر کردند که زمان مناسبی برای کنسرت Sting تحت حمایت شرکت نیست. در مقاله WSJ آمده است که موضوع رویداد پایداری بود.

این کنسرت در داووس یک شب پیش از آن برگزار شد که غول فناوری اعلام کرد 10000 کارگر خود را در بزرگترین دور اخراج از سال 2014 اخراج می کند.

یک شب قبل از اینکه مایکروسافت اعلام کند 10000 نفر را اخراج می کند، این غول فناوری یک کنسرت خصوصی هنرمند Sting را برای حدود 50 نفر از جمله مدیران ارشد خود در داووس در جریان نشست سالانه مجمع جهانی اقتصاد برگزار کرد. وال استریت ژورنال در گزارشی اعلام کرد که «عصر سه‌شنبه، مایکروسافت میزبان رویدادی بود. این یک گردهمایی صمیمی متشکل از 50 نفر یا بیشتر بود، از جمله مدیران ارشد شرکت، که در حالی که عصر دور بودند و به اجرای هنرمند موسیقی استینگ گوش می‌دادند، آمدند.