متا ویژگی هایی را برای محافظت از نوجوانان در برابر بزرگسالان مشکوک در فیس بوک و اینستاگرام ارائه می کند


متا اعلام کرده است که شروع به ارائه مجموعه ای از ویژگی ها در فیس بوک و اینستاگرام کرده است تا اطمینان حاصل کند که نوجوانان تا حد ممکن از کاربران خطرناک بالقوه در پلتفرم ها محافظت می شوند. این شرکت برنامه‌های خود را به فیلترهای بیشتری برای ویژگی «افرادی که می‌شناسید» در میان سایر تغییرات در خط لوله مجهز می‌کند. فیس بوک و اینستاگرام از محبوب ترین برنامه های شبکه اجتماعی هستند که در اکثر نقاط جهان از جمله هند مورد استفاده قرار می گیرند.

ابزارهای جدید حفظ حریم خصوصی توسط متا در پستی در روز سه‌شنبه اعلام شد و این شرکت می‌گوید این ویژگی‌ها بر جلوگیری از انتشار تصاویر محرمانه متمرکز خواهند بود.

به گزارش متا، هر حساب کاربری که توسط یک کاربر جوان گزارش شده باشد به طور خودکار از ویژگی «افرادی که می‌توانید بشناسید» برای سایر نوجوانان حذف می‌شود.

اکانت های مشکوک گزارش شده نیز گزینه ارسال پیامک به کاربران نوجوان اینستاگرام و فیس بوک را ندارند.

از نوجوانانی که در گفتگو با بزرگسالان غرق می شوند، تشویق می شوند و از آنها سؤال می شود که آیا آن فرد خاص را می شناسند یا خیر.

به گفته متا، یک اخطار ایمنی همچنین به افراد اجازه می دهد تا تماس با این افراد را مسدود کنند

در طول سال ها، متا به دلیل عدم موفقیت در افزایش امنیت برای کاربران جوان تر مورد انتقاد قرار گرفته است.

این شرکت گفت که با مرکز ملی کودکان گمشده و مورد بهره برداری (NCMEC) همکاری می کند تا بستری برای نوجوانانی ایجاد کند که در معرض خطر افشای تصاویر خصوصی خود هستند.

فیس بوک سال گذشته برای تمرکز بر طرح های Web3 خود به متا تغییر نام داد.

کسب و کار Meta’s Reality Labs – بخش مسئول تولید فناوری مرتبط با متاورس، در سه ماهه سوم سال جاری 3.7 میلیارد دلار (تقریبا 30,476 کرور) ضرر داشته است.

در ماه جولای، این شرکت در سه ماهه دوم زیان 2.8 میلیارد دلاری (تقریباً 23050 کرور روپیه) برای بخش Reality Labs خود گزارش داد که به زیان 2.9 میلیارد دلاری (تقریباً 22970 کرور روپیه) در سه ماهه اول امسال اضافه کرد.

سال گذشته این واحد زیان سالانه 10.2 میلیارد دلار (تقریباً 83969 کرور روپیه) داشت که در 30 سپتامبر سال جاری زیان مجموعاً به نزدیک به 20 میلیارد دلار (تقریباً 164628 کرور) رسید.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع