مجموعه پلی استیشن پلاس در حال تعطیل شدن است، بازیکنان می توانند مجموعه 19 بازی را تا 9 می بازخرید کنند.

همانطور که قبلا گفته شد، مجموعه PS Plus شامل 19 بازی است که به 10 نسخه اول شخص و 9 نسخه شخص ثالث تقسیم می شوند.

بازی هایی که از مجموعه پلی استیشن در 9 می خارج می شوند

سونی به زودی مجموعه پلی استیشن پلاس خود را تعطیل می کند. برای افراد ناآشنا، این کاتالوگ شامل مجموعه‌ای از بازی‌های PS4 است که هر دارنده PS5 می‌تواند به راحتی آن‌ها را دانلود کرده و به صورت رایگان بازی کند، مشروط بر اینکه مشترک سرویس PS Plus باشند. بازیکنان تا 9 می فرصت دارند مجموعه 19 بازی را در حساب های خود بازخرید کنند و پس از آن امتیاز دیگر وجود نخواهد داشت. مدت‌ها پس از بسته شدن همچنان برای دسترسی به آن بازی‌ها عضویت در PS Plus لازم است – بازیکنان نمی‌توانند این بازی‌ها را «نگه‌دارند». این مجموعه در ابتدا شامل 20 بازی بود، اما با حذف محبوب JRPG Persona 5 در سال گذشته، یک درجه کاهش یافت.

عناوین شخص اول

اشتراک پلی استیشن پلاس در هند از روپیه شروع می شود. 499 در ماه برای Essential، روپیه. 749 در ماه برای طرح اضافی، و روپیه. 849 در ماه برای اشتراک Deluxe درجه یک.

The Last of Us قسمت اول در PS5 نسخه آزمایشی رایگان 2 ساعته را برای اعضای PS Plus Deluxe/Premium ارائه می دهد

علاوه بر این، جیم رایان، مدیرعامل پلی استیشن، ماه گذشته تایید کرد که کمبود عرضه PS5 دیگر نباید مشکلی ایجاد کند. این، همراه با کنسولی که اکنون کتابخانه گسترده‌ای برای خود دارد، می‌تواند به این معنی باشد که ناشر ارائه این موارد رایگان را غیر ضروری می‌داند.

سونی همچنین از چهار بازی رایگان در دسترس تمامی اعضای PS Plus در این ماه رونمایی کرد. از 7 فوریه، اعضای PS Plus Essential، Extra و Deluxe می‌توانند نسخه بازسازی شده مافیا، بازی اسکیت‌بردینگ پر جنب و جوش Olli Olli World، نسخه Beyond Light را در Destiny 2 و Evil Dead: The Game، یک اقتباس تیراندازی وحشتناک 4v1 را اضافه کنند. مجموعه فیلم های اصلی سام ریمی فیلمساز.

مجموعه PlayStation Plus به عنوان بخشی از راه اندازی PS5 در اواخر سال 2020 معرفی شد، در زمانی که فاقد عناوین راه اندازی انحصاری بود – انگیزه ای برای خرید کنسول نسل فعلی. در حالی که سونی هرگز دلیلی برای این به‌روزرسانی جدید ارائه نکرد، اخیراً تخفیف‌های محدودی را برای اشتراک‌های PS Plus Extra و Deluxe/Premium خود ارائه کرده است تا بتواند مشترکان را در برنامه اساسی Essential ارتقا دهد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع عناوین شخص ثالث