مجوز Crypto.com Lands Digital Asset Service Provider (DASP) در فرانسه

در حالی که Crypto.com در طول سال گذشته در حال جمع‌آوری تأییدیه‌های نظارتی در سراسر جهان بوده است، ثبت فرانسوی آخرین مورد از یک رشته از مواردی است که در اروپا دریافت کرده است.

استراتژی پلتفرم کریپتو مستقر در سنگاپور برای جمع‌آوری تاییدیه‌ها در سراسر اروپا بسیار جالب است زیرا طبق مقررات پیش‌بینی شده بازار دارایی‌های رمزنگاری (MiCA) اتحادیه اروپا، شرکت‌ها فقط باید در یک مرجع ملی ثبت شوند تا بتوانند در سراسر اتحادیه اروپا فعالیت کنند. .

ماه گذشته، Crypto.com رسماً در اداره رفتار مالی بریتانیا (FCA) به عنوان یک تجارت دارایی رمزنگاری ثبت شد. مارسالک گفته بود که بریتانیا یک “بازار مهم استراتژیک” را با توجه به تلاش‌های اخیر دولت برای قرار دادن خود به عنوان یک مرکز جهانی ارزهای دیجیتال ارائه می‌کند.

پیش از این، در ماه ژوئیه، این شرکت اعلام کرد که برای فعالیت به عنوان ارائه‌دهنده ارزهای دیجیتال، تأییدیه نظارتی را از تنظیم‌کننده مالی ایتالیایی Organismo Agenti e Mediatori (OAM) دریافت کرده است.

کریس مارشالک، مدیر عامل Crypto.com گفت: “بازار اروپا در رشد و موفقیت بلندمدت Crypto.com نقش اساسی دارد، و ما بسیار مفتخریم که اکنون ثبت نام در فرانسه را از AMF دریافت می کنیم.”

صرافی کریپتو در روز چهارشنبه اعلام کرد Crypto.com توسط رگولاتورها در فرانسه برای ارائه خدمات دارایی دیجیتال در این کشور تایید شده است. پلتفرم ارز دیجیتال گزارش می دهد که قبل از دریافت تاییدیه نظارتی، بررسی های دقیقی را انجام داده است، به ویژه در مورد موضوعات مبارزه با پولشویی و مبارزه با تامین مالی تروریسم. با تایید، Crypto.com گفت که مجموعه ای از محصولات و خدمات را مطابق با مقررات محلی برای مشتریان در فرانسه ارائه خواهد کرد. قابل ذکر است، این حرکت یک ماه پس از آن صورت می‌گیرد که بایننس همان فرآیند را در فرانسه طی کرد، که همچنان رهبری مقررات ارزهای دیجیتال در اروپا را بر عهده دارد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با AMF و ACPR هستیم، زیرا محصولات و خدمات خود را در فرانسه معرفی می کنیم و به کاربران یک پلتفرم رمزنگاری جامع، ایمن و امن ارائه می دهیم.