محصولات فنی متقاعد کننده برای قرار دادن در رادار خرید تعطیلات شما

نمای پشت پورت های HP ENVY All-in-One 34-c0340t

HP یکی از معدود سازندگان رایانه های شخصی است که به طور مداوم طرح های جدید AIO را سالانه عرضه می کند. آخرین آپدیت HP Envy 34 که در حال حاضر با قیمت پایه 1700 دلاری است، یکی از زیباترین مدل های طراحی شده توسط سازنده مبتنی بر پالو آلتو است.

چیزی که Q14 را از سایر روترهای مش که من استفاده کرده‌ام متمایز می‌کند، عملکرد فوق‌العاده کلی آن نیست. راه‌اندازی روتر توسط یکی از بصری‌ترین برنامه‌های گوشی‌های هوشمند که من تا به حال استفاده کرده‌ام فعال می‌شود، و کنترل‌های والدین و امنیت سایبری را بدون هزینه اضافی تسهیل می‌کند. اپلیکیشنی که توسط Minim طراحی شده بود، به من اجازه داد Q14 را در کمتر از 20 دقیقه بدون مشکل راه اندازی کنم.

موتورولا در حال بازی کردن با بازیکنان معتبرتری مانند Linksys، Netgear و Asus است. با وجود ورود دیرهنگام آن به بازار، چیزهای زیادی در مورد Q14 جدید وجود دارد.

در حالی که بیشتر مصرف‌کنندگان هنوز از روترهای قدیمی‌تر Wi-Fi 5 (802.11ac) استفاده می‌کنند، بسیاری از شرکت‌ها تکرار سریع‌تر مسیر مش را بر اساس Wi-Fi 6 یا (اخیراً) Wi-Fi 6E ارائه می‌دهند.

در حالی که هیچ محصولی در این رده به وضعیت کمال دست نیافته است، HP Elite Dragonfly G3 جدید به طرز وسوسه انگیزی نزدیک می شود. استفاده از آن با طراحی سبک، به‌طور شگفت‌انگیز نازک و ظریفی که دارای عملکرد فوق‌العاده، عمر باتری عالی، و نمایشگر برتر 3:2 است که بهره‌وری را افزایش می‌دهد، لذتی مطلق است.

برنامه Moto Sync که موتورولا Q14 Mesh Wi-Fi 6E Router | اعتبار تصویر: موتورولا


اگر قصد دارید یک رایانه شخصی AIO داشته باشید، نمی توانید با HP Envy 34 اشتباه کنید.

نوت بوک HP Elite Dragonfly G3

مجموعه ای از رابط های معمولی در پشت دستگاه یکپارچه شده است:

  • 4 پورت USB-A
  • 2 پورت تاندربولت 4
  • ترکیب صوتی – هدفون/میکروفون
  • خروجی HDMI
  • اترنت گیگابیت

نکته پایانی این است که این وب‌کم ایده‌آل و مقرون به صرفه است که به خوبی کار می‌کند و بر شهرت برند دل برای ارزش ثابت تأکید می‌کند.

افکار بسته

درگاه های ورودی/خروجی خارجی روی دسکتاپ All-in-One HP Envy 34-c0340t | اعتبار تصویر: HP


البته، HP Elite Dragonfly G3 را با چندین انتخاب پنل ارائه می‌کند، از پنل‌های چند لمسی Full HD+ (1920 x 1280) WLED تا یک پنل OLED 32K (3000 X 2000) که وضوح بیشتری را ارائه می‌کند.

نمای جلو و پشت موتورولا Q14

روترهای مش معمولاً از خود روتر و یک یا دو گره “ماهواره” تشکیل شده اند که می توانند پوشش را تا 5000 فوت مربع گسترش دهند، که به ویژه برای افرادی که دارای ویژگی های بزرگ هستند و نیاز به اتصال Wi-Fi برای دستگاه های خارج از خانه مانند دوربین های امنیتی دارند مفید است. و آلارم های مبتنی بر حسگر

دسکتاپ HP Envy 34 All-in-One

روتر مش موتورولا Q14-Wi-Fi 6E

موتورولا Q14 Wi-Fi 6E Mesh System را می توان با افتخار به عنوان یک عنصر طراحی نمایش داد. | اعتبار تصویر: موتورولا


موتورولا با پیشنهاد خود یعنی سیستم وای فای مش سه باند Q14 به حزب مش روتر پیوسته است.

این نکته به ویژه در مورد آمازون صدق می کند و قیمت یک کالا می تواند از روزی به روز دیگر بسیار متفاوت باشد، بنابراین زمانی که می خواهید ماشه را فشار دهید و این یا هر محصول پیشرفته دیگری را سفارش دهید، این نکته را در نظر داشته باشید.

این لپ تاپ با وزن تنها 2.2 پوند، ظاهری اجرایی بسیار شیک با نمایشگری دارد که با یک دست باز می شود. این در 2 رنگ غیر بحث برانگیز موجود است: آبی اسلیت و نقره ای طبیعی.

مانند مدل های قبلی Dragonfly، این مدل جدید از منیزیم ساخته شده است و با ترکیبی از منیزیم و آلومینیوم به روز شده است و به طراحی “گوشه های بالشی” منحنی روی درب نمایشگر و تصاویر پایه بیرونی کمک می کند.

برنامه Moto Sync برای روتر موتورولا Q14 Mesh Wi-Fi 6E

اگرچه بازار رایانه‌های شخصی All-in-One (AIO) از انقباض کلی در بازار رایانه‌های شخصی رومیزی در چند سال گذشته تقلید کرده است، پدیده کار از خانه که توسط همه‌گیری تحریک شده است، ثابت کرده است که برای این موارد راحت است. اکثراً رایانه های شخصی بدون کابل. با این حال، توجه داشته باشید که AIO ها معمولاً حداقل قابلیت ارتقاء داخلی را ارائه می دهند، که می تواند برای برخی از کاربران قدرتمند که این محدودیت ها را نمی خواهند مشکل ساز باشد.

حرفه ای های خلاق به سمت صفحه نمایش عظیم 34 اینچی که با نسبت تصویر 21:9 با وضوح 5K طراحی شده است، جذب خواهند شد که نمایشگر Envy 34 را با آی مک 27 اینچی اپل برابری می کند. من متوجه شدم 500 نیت در این صفحه نمایش فوق العاده روشن است.

در موقعیت مربعی قرار گرفته است تا برای حرفه ای های خلاق جذاب باشد، همچنین دارای کاربرد گسترده ای برای مصرف کنندگان و کاربران اصلی SMB است. HP Envy 34 دارای صفحه نمایش 5K 34 اینچی بدون تابش، وب کم HD موبایل با شاتر یکپارچه برای محافظت از حریم خصوصی و عملکرد فوق العاده است.

HP Elite Dragonfly G3 یکی از چشمگیرترین لپ تاپ هایی است که از صفحه رادار من عبور می کند. طراحی «نخبگان»، عمر باتری قوی، مجموعه ویژگی های غنی، و راحتی اتصال عالی (Wi-Fi 6E و پشتیبانی 4G LTE یا 5G سلولی اختیاری) برای شما هزینه خواهد داشت. یک مدل کاملاً پیکربندی شده بیش از 3000 دلار هزینه خواهد داشت. جدا از قیمت، بدون شک عاشق HP Elite Dragonfly G3 خواهید شد – اگر بتوانید آن را بپردازید.

سیستم Wi-Fi مش سه باند موتورولا Q14 (AXE5400)

هنگامی که با پردازنده رده بالای اینتل i9-1100، گرافیک مجزای Nvidia RTX 3080، 32 گیگابایت حافظه و 1 ترابایت SSD پیکربندی شود، قیمت می تواند به سرعت به 3430 دلار برسد. اما مدل‌های با پیکربندی معقول با قیمت کمتر از 2000 دلار در دسترس هستند و این رایانه شخصی ایده‌آل برای کاربران کار از خانه، مدیران شرکت‌های حساس به طراحی و تولیدکنندگان محتوای حرفه‌ای است.

برخلاف بسیاری از شرکت‌های دیگر که رویکرد مبتنی بر برنامه مشابه را برای راه‌اندازی محصول اتخاذ کرده‌اند، برنامه همگام‌سازی موتور بسیار بصری و بصری است. لازم به ذکر است که Minim دارای مجوز جهانی انحصاری برای طراحی و تولید محصولات شبکه مصرفی تحت برند موتورولا می باشد. همچنین، Q14 یک شبکه وای فای مستقل است و فقط می تواند با دیگر روترهای Q14 مش شود. این یک توسعه دهنده جهانی نیست.

علاوه بر این، برخلاف وب‌کم 4K Ultrasharp، این دوربین دارای یک میکروفون داخلی و ویژگی‌های پیچیده‌تر مانند قاب‌بندی خودکار با هوش مصنوعی است که چهره شما را ردیابی می‌کند و آن را در مرکز صفحه نگه می‌دارد.



منبع

یکی از لذت های انجام کار من قرار گرفتن در معرض تعداد زیادی از محصولات جدید و مخرب است. تعطیلات شکرگزاری و دسامبر به سرعت نزدیک می شوند، بنابراین زمانی از سال است که من به اندازه کافی خوش شانس هستم که محصولات جدید فناوری را که شایسته توجه هستند ارزیابی کنم. کار سختی است، اما یک نفر باید آن را انجام دهد.

روتر و ماهواره‌ها که در یک پارچه توری درجه یک پیچیده شده‌اند، طراحی مدرنی دارند که هر اتاق را تکمیل می‌کند. با نشستن آنها روی قفسه کتاب، میز یا کابینت خجالت نمی‌کشید.

نمای جلوی HP Elite Dragonfly G3 | اعتبار تصویر: HP


از نظر امنیتی، Elite Dragonfly همچنین از تشخیص چهره و اثر انگشت Windows Hello پشتیبانی می کند. به نظر من دومی راحت تر است.

پورت سمت راست HP Elite Dragonfly G3 | اعتبار تصویر: HP


نوت بوک HP Elite Dragonfly G3 | اعتبار تصویر: HP


با توجه به تقاضای بازار برای یک وب‌کم با وضوح پایین‌تر با قیمتی بیشتر، Dell اخیراً از وب‌کم Dell Pro 110 دلاری خود – WB5023 رونمایی کرد که وضوح ویدیوی 2K QHD «به اندازه کافی خوب» (1440p/30 fps یا 1080p/60 fps) را ارائه می‌کند. که برای ویدئو کنفرانس استاندارد بیش از حد کافی است.

مدیریت کابل با یک گیره مغناطیسی بهبود یافته است که کمک می‌کند سیم‌ها را مرتب و در دسترس نگه می‌دارد، لمس بسیار خوبی است.

با قیمت 649 دلار (اگرچه در حال حاضر می توانید آن را در آمازون با قیمت 500 دلار خریداری کنید)، پیشنهاد Q14 که برای من ارسال شد شامل روتر و دو گره بود، بنابراین حداکثر اتصال Wi-Fi را در خانه من فراهم کرد.

به یاد داشته باشید که قیمت محصولات فناوری بالا همیشه کمی هدف متحرک است زیرا ما در آستانه فصل تعطیلات هستیم، زمانی که خرده فروشان آنلاین احتمالاً تبلیغاتی دارند که تخفیف های قابل توجهی را برای MSRP ارائه می دهد.

بیا شروع کنیم.

دسکتاپ HP Envy 34 All-in-One (2022)

سال گذشته، Dell با وب‌کم 4K Dell Ultrasharp خود، بسیاری را در صنعت فناوری تحت تأثیر قرار داد. در ابتدا با قیمت 200 دلار، برای کاربرانی که کار از خانه نیاز داشتند و به قابلیت کنفرانس ویدیویی برتر نیاز داشتند و گزینه های کمی غیر از وب کم 4K Brio لاجیتک داشتند، جذاب بود.

تبلیغات

اگر محتوای ویدیویی با کیفیت بالا ایجاد می کنید یا برای پادکست های حرفه ای تولید شده نیاز به وضوح 4K دارید، احتمالا وب کم مناسبی نیست، اما کیفیت تصویر کلی آن عالی است.

صرف نظر از این، تفاوت‌های عملکرد احتمالاً برای اکثر کاربران خانگی اصلی غیرقابل تشخیص است و من توصیه می‌کنم 1000 دلار صرفه‌جویی کنید.

وب کم Dell Pro – WB5023

نوت بوک HP Elite Dragonfly G3

میخ روی کیک داستان پایداری Elite DragonFly G3 است: لاشه خارجی لپ‌تاپ از حداقل 90 درصد منیزیم بازیافتی استفاده می‌کند که قلب این افراد را با نگرانی‌های زیست‌محیطی گرم می‌کند.

با میدان دید 78 درجه (FOV)، زوم دیجیتال 4X، و گیره مانیتور داخلی با قابلیت اتصال سه پایه، این وب کم، مانند نسخه قبلی خود 4K، ظاهر و کیفیت بالایی دارد (حتی بیشتر از Logitech 4K Brio) ) از دیدگاه سخت افزاری.

یکی دیگر از ویژگی های مهمی که کاربران باید دوست داشته باشند این است که به راحتی در پایه دو درگاه USB-A دیگر، یک کارت خوان رسانه رسانه و یک درگاه USB-C سوم نصب شده است.

شاید مهم‌تر از همه، Elite Dragonfly G3 بهترین تجربه تایپ را در بین لپ‌تاپ‌های نازک و سبکی که من با آن مواجه شده‌ام فراهم می‌کند.

به خاطر داشته باشید که نظرات من به عنوان بررسی عمیق نیست، بلکه به عنوان برداشت اولیه برای ترغیب شما به انجام تحقیقات و تحقیقات بیشتر است.

وب کم Dell Pro (WB5023)

بسیاری از خوانندگان ستون های فناوری من می دانند که من از طرفداران بزرگ روند کلی روتر Wi-Fi هستم که در چند سال گذشته از فناوری مش استفاده کرده است.

چندین روتر مش قابل ستایش در بازار وجود دارد، اما Q14 از نقطه نظر ارزش متمایز است. با قیمت کمتر از 500 دلار برای q14-02، که 3500 فوت مربع را پوشش می دهد، در مقایسه با سیستم مش چهاربانده Netgear 1499 دلاری Orbi Wi-Fi 6E Mesh بسیار مقرون به صرفه است، اگرچه مجموعه ویژگی های فنی Q14 بسیار ساده است.

لپ‌تاپ‌های نازک و سبک از زمانی که استیو جابز به‌طور چشمگیری مک‌بوک ایر اصلی را در یک رویداد رونمایی از اپل در ژانویه 2008 بیرون کشید، بر چشم‌انداز رایانه‌های شخصی تسلط داشتند. لپ تاپ باید اینگونه طراحی شود.

این روترها می توانند به تنهایی یکی از بزرگترین مشکلات اتصال کاربران خانگی را حل کنند: پوشش Wi-Fi قابل اعتماد و قوی در سراسر فضای زندگی.

Q14 باند بی سیم 6 گیگاهرتز را برای افزایش چشمگیر سرعت و تا 160 کانال بی سیم فعال می کند که می تواند به طور همزمان استفاده شود. این ویژگی به افزایش قابل تشخیص در تعداد دستگاه‌های Wi-Fi استفاده شده در خانه شما به طور همزمان بدون به خطر انداختن عملکرد کلی ترجمه می‌شود.

تبلیغات

یک نکته مهم دیگر: وب کم های دل، از جمله این مدل ها، برای استفاده با رایانه های شخصی ویندوزی بهینه شده اند. آنها با مک کار می کنند، اما Dell درایورهای macOS را برای تغییر تنظیمات وب کم ارائه نمی دهد.

در داخل، HP به جای نسل دوازدهم اینتل Core P سری جدید، که از وات بیشتری استفاده می کند، ترجیح داد از Core i5 1245U، Core i7 1255U یا Core i7 1256U 15 واتی کارآمدتر اینتل استفاده کند. این انتخاب عاقلانه ای است زیرا عمر باتری Elite Dragonfly را افزایش می دهد که به طور چشمگیری در شمال از 14 ساعت است.

این رایانه شخصی عالی برای دفاتر اجرایی، دفاتر خانگی و اتاق‌های خوابگاه است، زیرا ماهیت آن بدون کابل است – زیرا صفحه کلید و ماوس با بلوتوث به آن متصل می‌شوند.