محققان کف اقیانوس را برای یافتن شهاب سنگی که در سال 2014 روی زمین سقوط کرده اسکن می کنند.

با این حال، این ماهواره برای نظارت بر فعالیت های نظامی زمینی استفاده می شود و مقادیر دقیق خطای اندازه گیری گرفته شده توسط آن در حوزه عمومی نیست. از این رو، این امر اعلام با اطمینان CNEOS 2014-01-08 به عنوان یک جرم بین ستاره ای را دشوار می کند.

6/ «از امضای یادداشتی با او لذت بردم @ussfspocدکتر موزر، دانشمند ارشد، برای تایید اینکه یک جرم بین‌ستاره‌ای که قبلاً کشف شده بود واقعاً یک جرم بین‌ستاره‌ای بود، تأییدی که به جامعه نجومی گسترده‌تر کمک کرد. pic.twitter.com/PGlIONCSrW

یافته‌های سراج و لوب توسط دانشمند ارشد فرماندهی عملیات فضایی نیروی فضایی ایالات متحده، جوئل موزر، در سال 2019 تکرار شد. او پس از تجزیه و تحلیل داده‌های مربوط به این جسم «تأیید کرد که تخمین سرعت گزارش‌شده به ناسا به اندازه کافی دقیق است که یک مسیر بین ستاره‌ای را نشان دهد. “

– فرماندهی فضایی ایالات متحده (@US_SpaceCom) 7 آوریل 2022

یک شی مرموز از فضا در سال 2014 در سواحل پاپوآ گینه نو به اقیانوس سقوط کرد. این شهاب سنگ CNEOS 2014-01-08 نامیده می شود، این شهاب سنگ هنوز دانشمندان را در مورد منشاء خود گیج نگه داشته است، اما در ابتدا، حدس زده می شد که می تواند یک بین ستاره ای باشد. هدف – شی. پس از کشف آن، محققین یعنی امیر سراج فارغ التحصیل آن زمان و آوی لوب، استاد دانشگاه هاروارد، ابتدا به منشا احتمالی بین ستاره ای آن مشکوک شدند. در حال حاضر، آنها در حال طرح نقشه هایی برای اسکن کف اقیانوس برای یافتن شی هستند و ایده خود را در یک مقاله تحقیقاتی جدید شرح داده اند.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

جشنواره آزادی بزرگ آمازون 2022: بهترین تخفیف ها در گوشی های دارای رتبه برتر ما

دستگاه پوشیدنی انعطاف پذیر جدید می تواند داده های سلامت را با تقلید از مغز انسان تجزیه و تحلیل کند





منبع

در حال حاضر، محققان به دنبال تکه‌هایی از شهاب سنگی هستند که می‌توانند در کف اقیانوس پراکنده شوند. برای این کار، داده های ردیابی از ماهواره و داده های جریان باد و اقیانوس می تواند به محدود کردن جستجوی آنها کمک کند.

تخمین زده می شود که این شی حدود نیم متر عرض داشته باشد و محققان از داده های کاتالوگ در مسیر حرکت جسم برای حفاری اطلاعات در مورد آن استفاده کرده اند. آنها به سرعت بالای خورشیدمرکزی جسم اشاره کردند و به این نتیجه رسیدند که می تواند به مکانی فراتر از منظومه شمسی ما تعلق داشته باشد. این بدان معنی بود که با چنین سرعتی، نشان دهنده عدم محدود شدن شهاب سنگ توسط گرانش خورشید بود. سراج و لوب از داده‌های یک ماهواره جاسوسی وزارت دفاع ایالات متحده برای اندازه‌گیری تأثیر جسم بر زمین استفاده کردند.